• Hier komt nog wel tekst ooit misschien.


    take me back to the basics and the simple life

    Even aan vraagje (voornamelijk aan de TS).
    Cain is dus nieuw op school, hoe gaat dat dan met indelen in een afdeling? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Miss geef ik Gabi een vechtsport erbij... Puur omdat niemand het van haar verwacht :'D Maar ik denk dat ze daarvoor een maatje nodig heeft. x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Miss geef ik Gabi een vechtsport erbij... Puur omdat niemand het van haar verwacht :'D Maar ik denk dat ze daarvoor een maatje nodig heeft. x'D

    Eigenlijk zodat ze iedereen in elkaar kan slaan zeker?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ziegler schreef:
    Even aan vraagje (voornamelijk aan de TS).
    Cain is dus nieuw op school, hoe gaat dat dan met indelen in een afdeling? c:


    Well, leerlingen worden normaliter na hun eerste twee jaar pas ingedeeld, maar ik denk dat Cain gewoon aan het begin van het jaar te horen heeft gekregen in welke afdeling hij zit, zodat hij de juist benodigdheden (uniform ed) kon kopen. (: Het indelen in afdelingen is in principe iets wat prive gebeurd, dus niet iets wat zoals pp Hogwarts voor iedereen te zien is


    take me back to the basics and the simple life

    Necessity schreef:
    (...)
    Eigenlijk zodat ze iedereen in elkaar kan slaan zeker?


    Iedereen ofwel Alex :'D dat zou best wel cheeky zijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    EASE schreef:
    (...)

    Well, leerlingen worden normaliter na hun eerste twee jaar pas ingedeeld, maar ik denk dat Cain gewoon aan het begin van het jaar te horen heeft gekregen in welke afdeling hij zit, zodat hij de juist benodigdheden (uniform ed) kon kopen. (: Het indelen in afdelingen is in principe iets wat prive gebeurd, dus niet iets wat zoals pp Hogwarts voor iedereen te zien is


    Doen we dan dat Cain & aaron dan tegelijk uitgenodigd waren lol :"D wss ook wel met andere anders was de indeling 100% hallestrom


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    EASE schreef:
    (...)

    Well, leerlingen worden normaliter na hun eerste twee jaar pas ingedeeld, maar ik denk dat Cain gewoon aan het begin van het jaar te horen heeft gekregen in welke afdeling hij zit, zodat hij de juist benodigdheden (uniform ed) kon kopen. (: Het indelen in afdelingen is in principe iets wat prive gebeurd, dus niet iets wat zoals pp Hogwarts voor iedereen te zien is


    Oké! Bedankt voor het antwoord c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gaat het speeltopic trouwens vanavond open of niet? I'm excited c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leora schreef:
    (...)

    Doen we dan dat Cain & aaron dan tegelijk uitgenodigd waren lol :"D wss ook wel met andere anders was de indeling 100% hallestrom


    Jaa, tuurlijk. Ze zijn gewoon op hetzelfde moment als de leerlingen die naar hun derde jaar gaan ingedeeld (:


    take me back to the basics and the simple life

    Leora schreef:
    (...)

    Iedereen ofwel Alex :'D dat zou best wel cheeky zijn.

    Kinky (nerd)

    Ik heb medelijden met alex haha. AL moet hij wel vereerd zijn dat ze speciaal voor hem een vechtsport gaat beoefenen haha.

    Straks is het eerste praattopic vol voor er een speeltopic is :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Kinky (nerd)

    Ik heb medelijden met alex haha. AL moet hij wel vereerd zijn dat ze speciaal voor hem een vechtsport gaat beoefenen haha.

    Straks is het eerste praattopic vol voor er een speeltopic is :')


    Nee hoor. Dr is namelijk net een speeltopic (:

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 22:10 ]


    take me back to the basics and the simple life

    En deze maar alvast


    take me back to the basics and the simple life

    X


    take me back to the basics and the simple life

    Nieuw praattopic


    take me back to the basics and the simple life

    https://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=181893


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    take me back to the basics and the simple life