• T h e      1 0 0      -      T h e      N e w      S t a r t

    Het verhaal
    De serie gaat over een groep van 100 jongeren die vanaf een ruimteschip, the Ark, naar aarde worden gestuurd. Al ongeveer 100 jaar geleden is de wereld vergaan en niet-leefbaar verklaard. Ze sturen een groep jongeren 100 jaar later naar de aarde om te kijken of de aarde weer leefbaar is. Dit wordt er gedaan omdat de zuurstof en voedsel op het schip opraakt.
    Al meteen de eerste dagen raken de jongeren in gevecht met de zogeheten: Grounders. Zijn wonen van origine al op aarde en hebben een eigen taal en eigen manier van leven. Ze spreken wel Engels, maar houden het liever bij hun eigen taal.
    Nu is er nog een derde groep naar boven gekomen, die oorlog hebben verklaard aan de jongeren van de Ark.Dit zijn de zogeheten 'Mountain Men'. De jongeren hebben na maanden van overleven op de grond al aardig wat vechtskills opgedaan, dus weten wel hoe ze van zich af moeten bijten.
    Een paar van de jongeren hebben zich bij de Grounders gevoegd. Dankzij deze jongeren wordt er een alliantie gevormd met de Grounders en proberen de jongeren van de Ark zich te verdedigen om andere mensen uit het ondergrondse gebouw te redden van de 'Mountain Men'. Op the Ark zijn er ook problemen ontstaan, waardoor er scherpe beslissingen zijn genomen. Er kwam ene groot tekort aan eten, drinken en zuurstof. Alle mensen waren gedwongen te evacueren en met het schip naar de aarde toe te gaan..

    Wie zal er overleven en wie zal zich voegen bij de doden die al zijn ontstaan?


    Regels
    • De gebruikelijke regels van Quizlet
    • Hou je aan het limiet van 200 woorden (mag ook meer zijn)
    • Je hebt maximaal 5 dagen om je rol in te leveren. (Deze regel is er zodat mensen er niet te lang over doen)
    • Bestuur de rol van een ander niet tenzij je toestemming hebt. Vermeldt dit ook onderaan je post i.v.m. verwarring
    • Ga geen ruzie maken. Ik haat ruzie en als je iemand niet mag, prima, maar vecht dat lekker in een dm uit ofzo.
    • Maar natuurlijk boven dat alles, heb veel plezier!



    Rollen
    The 100: {2 : 2}
    Meiden:
    • Alexia "Alex" Smith • 17 jr. • Granian
    • GERESERVEERD VOOR Aglionby
    •

    Jongens:
    • Humphry "Fox" Fulton • 17 jr. • Trigedakru
    • Abel Ambre • 18 jr. • WenseKronik
    •

    Grounders: {2 : 2}
    Meiden:
    • Ashe kom Trikru • 18 jr. • OneHeda
    • Aleksia kom Trikru • 18 jr. • Trishanakru
    •

    Jongens:
    • Rollo kom Trikru • 25 jr. • Shireen
    • Tomac kom Azgeda • 24 jr. • OneHeda
    •

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd: (Liefst 18+)
    Clan: (Grounders of van The Ark)
    Wapen van voorkeur:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis: (Dit kan gaan om de misdaden die je hebt begaan (de jongeren van the Ark zijn allemaal naar aarde gestuurd omdat ze een daad hebben begaan) maar kan ook om keuzes zijn waarom je personage van the 100 juist weg is gegaan.
    Extra informatie:

    [ bericht aangepast op 1 feb 2017 - 22:43 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Aglionby schreef:
    female delinquent? :3


    Ik zet je erbij


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zag dat mijn rol in the beginpost bij the grounders staat maar ze komt van the ark haha. Mijn rol staat er als het goed is vanavond op (:


    “Forgive me, for all the things I did but mostly for the ones that I did not.”

    Ik zit er aan te denken een grounder bij te nemen. Hmmm


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaat er nog wat gebeuren?

    WenseKronik schreef:
    Gaat er nog wat gebeuren?


    Nou ik zit midden in een toets week met praktijktoetsen, dus ben daar nogal druk mee bezig atm.
    Ook met stages regelen voor volgend jaar


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Aglionby schreef:
    Ik zag dat mijn rol in the beginpost bij the grounders staat maar ze komt van the ark haha. Mijn rol staat er als het goed is vanavond op (:


    Ik heb het verandert ;)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    The100 schreef:
    Ik zit er aan te denken een grounder bij te nemen. Hmmm


    Dat kan en mag ^-^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Zou ik een vrouwelijke personage van de 100 mogen? XD


    I have seen my own sun darkened

    Is er nog een plek voor een vrouwelijk personage van the 100? Anders als dat nog kan zou ik graag een vrouwelijke grounder willen claimen c:


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Deze topic kan gesloten worden

    [ bericht aangepast op 21 maart 2017 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †