• H o r n e d • S e r p e n t s • C o m m o n • R o o m •

    Dit topic maakt deel uit van deze wedstrijd. Nieuwe deelnemers zijn altijd welkom.

         
    W e the People of Horned Serpent, in order to form a more perfect School, establish Brilliance, insure Intellect and Talent, provide for the common idiot, promote the general Knowledge, and secure the Blessings of Wit to ourselves and our Posterity, do well in school and establish this Constitution for Ilvermorny, school of witchcraft and wizardry.



    A L G E M E N E • I N F O

         
    N amed by Isolt Sayre after the great horned river serpent that has a jewel set into its forehead; Horned Serpent house is sometimes considered to represent the mind of a witch or wizard. It is also said that Horned Serpent favours scholars.

          Horned Serpents are a creature that figures in the folklore of many indigenous peoples of North America. They are typically described as dragon-like serpents with horns and long teeth. They are often associated with or said to control the weather, particularly rain, lightning, and thunder. Magical abilities ascribed to them include shape-shifting, invisibility, and hypnotic powers.


    NOTHING IS TRUE, EVERYTHING IS P E R M I T T E D


    B U L L E T I N • B O A R D


    🐍 F ind that Fantastic Beast! - Deadlines 18 en 28 februari

         
    D eze wedstrijd zou natuurlijk niet compleet zijn zonder een Fantastic Beast opdracht! Het is jullie taak om de Newt Scamander in jullie naar boven te halen en een nieuw soort fabeldier te ontdekken. Wij Amerikanen moeten natuurlijk volledig op de hoogte zijn van hoe dit dier in elkaar steekt en hoe we het in toom kunnen houden in verband met ons Geen Fabeldieren beleid.

    Wat wordt er dus deze opdracht van jullie verwacht:
    1) Bedenk met je House één nieuw soort fabeldier. Voor inspiratie kan je natuurlijk altijd eens kijken hoe J.K. Rowling te werk is gegaan bij alle bekende fabeldieren en Fantastic Beasts and Where to Find Them naslaan.
    2) Vertel mij (en ieder ander die dit tot zich neemt) alles over dit fabeldier. Dit kan op de manier die jullie prettig vinden. Woorden, tekeningen, beelden, filmpjes, alles is toegestaan. Ook hiervoor kan je altijd Fantastic Beasts and Where to Find Them naslaan voor inspiratie.

    Houd er wel rekening mee dat het 28 februari ingediend dient te worden bij mij via een privé bericht en vergeet ook niet 18 februari in te dienen wat jullie op dat moment allemaal al hebben bedacht. Zorg dat je project haalbaar is en voer de ideeën stroom ook daadwerkelijk uit! Anders zou het zonde zijn van die geweldige ideeën.

    Aandachtspunten voor deze opdracht zijn:
    🐍 De originaliteit van het fabeldier (Hier zijn punten te verdienen)
    🐍 De compleetheid van de gegeven informatie, weet ik nu alles over jullie dier? (Hier zijn punten te verdienen en te verliezen)
    🐍 Hoe verzorgder en duidelijker, hoe beter. (Hier zijn punten te verdienen en te verliezen)
    🐍 Je kunt bonuspunten verdienen als je fabeldier op de één of andere wijze past bij je House!


    k n o w l e d g e is our weapon.

    M E M B E R S


    Headgirl:
    Headboy:


    Seventh years:
    User name - real name
          Plaats hier info over bloedstatus, wand, amortentia, boggart, je activiteiten op Ilvermorny, whatever, tell us something about you, yaay!


    Sixth years:
    User name - real name
          Plaats hier info over bloedstatus, wand, amortentia, boggart, je activiteiten op Ilvermorny, whatever, tell us something about you, yaay!


    Fifth years:
    User name - real name
          Plaats hier info over bloedstatus, wand, amortentia, boggart, je activiteiten op Ilvermorny, whatever, tell us something about you, yaay!


    k n o w l e d g e was given in an effort to change the world.

    H O U S E • R U L E S


    Beste leerlingen van Ilvermorny,

    Mijn naam is Isolt Sayre en samen met mijn man heb ik Ilvermorny opgericht. Met hem en mijn twee geadopteerde zoons, Webster en Chadwick, hebben we de afdelingen gecreëerd. Dat je hier bent, betekent dat je gesorteerd bent in Horned Serpent, mijn afdeling.
    Leerlingen van deze afdeling staan bekend om hun geleerdheid. Wijsheid wordt gezien als een kracht en ambitie wordt gewaardeerd.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2017 - 17:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Pagu, jij was goed in lay out?

    ik heb trouwens even gespiekt bij de thunderbirds - als een echte neppe horned serpent - en zij maken gebruik van google docs om ideeën bij te houden. voor ons ook een goed idee misschien?

    Ungoliant schreef:
    Pagu, jij was goed in lay out?


    yeeeessss :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Ungoliant schreef:
    ik heb trouwens even gespiekt bij de thunderbirds - als een echte neppe horned serpent - en zij maken gebruik van google docs om ideeën bij te houden. voor ons ook een goed idee misschien?


    jaaaa oke want spiekerds ftw :Y)


    Heaven is a place that we all have

    https://docs.google.com/document/d/1xS7pDZRhR2Y6TWmaMxT9tXbXJfleRPsTUjuMiTh5G_8/edit?usp=sharing
    Hier de link. Ik zal Goldstein vragen de link in de beginpost te zetten.

    in principe mag hier dus alles opdracht gerelateerd in gegooid worden. zorg er alsjeblieft wel voor dat het overzichtelijk en netjes blijft.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 18:53 ]

    okeee dus het google docs ding is pretty much klaar


    Heaven is a place that we all have

    potatoes, lay-out struggles


    Heaven is a place that we all have

    Pagu schreef:
    potatoes, lay-out struggles


    Je kan het!


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Je kan het!


    hehhe thaaaanks


    Heaven is a place that we all have

    IK VIND NU PAS DEZE TOPIC ooops. AM I TO LATE? ;o

    Schuilnaam is kanibaap Naomi c;

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 22:49 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ilvermorny went Picquery.


    help

    gm sneks🐍🐍🐍🐍


    Heaven is a place that we all have

    goedemorgen 🐲🐉

    iedereen een vet fijne jaarwisseling gewenst!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 12:22 ]

    oh yes yes isolt's oliebollen r the bestest.

    insgelijks though C:


    Heaven is a place that we all have

    2017 sneks 2017


    Heaven is a place that we all have