• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Vallen de Q-schapen je lastig? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Wie is het beste schaap?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Deze stalker. WTF.

    Eerst al die rare reacties plaatsen en nu ineens op al mijn quizzen reageren en me als vriend toevoegen? Oke..

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 15:42 ]

    kun je nog cringier zijn in dat top 2000 café ... yikes

    Laasyanir schreef:
    Deze stalker. WTF.

    Eerst al die rare reacties plaatsen en nu ineens op al mijn quizzen reageren en me als vriend toevoegen? Oke..

    Wie wie? :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ergens vind ik het enorm deprimerend dat ik vanavond alleen thuis zit.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    Wie wie? :Y)

    Dezelfde als de vorige keer. Je weet wel.


    // Hij is zo'n schatje. Ik wou dat ik met hem kon afspreken, de hele dag op zijn schoot zitten, hem overal aanraken, kietelen, lol hebben, overal door hem gezoend worden en het liefste de rest van de tijd in bed liggen stoeien of dat hij me alle hoeken van het huis laat zien <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 15:48 ]

    Laasyanir schreef:
    (...)
    Dezelfde als de vorige keer. Je weet wel.

    HAHA wtf gewoon blokken lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oké dus we hebben twee kratjes bier, vier flessen wijn, een fles Sourcy, een fles Safari, een fles wodka en eenentwintig flesjes rosé bier. Ik ben altijd slecht in inschatten maar volgens mij is dit een beetje too much voor zes personen guys. O.O


    cringy mc cringe cringe


    i put the fun in funeral

    Didn't do anything. Lel

    // Ik heb nog nooit zoveel pageviews gehad. Er is niet eens iets te zien op mijn profiel.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 15:53 ]

    Ik heb advies nodig: vanavond ga ik eigenlijk naar Breda om Oud&Nieuw te vieren met een goede vriendin bij een vriend van haar vriend die ik niet ken, maar goed. Ik twijfel alleen nu echt of ik daarheen ga, want ik ben al meer dan een week ziek - maar niet echt zo ziek dat ik niks kan doen, maar gewoon mweh - en het is like 18 euro voor de trein heen en terug, maar ik heb het al wel afgesproken en anders zit ik thuis met de vrienden van mijn ouders. Dus idk. Ik zit echt in een tweestrijd en ik voel mij wel een beetje een partypooper en een saai persoon als ik nu nee zeg, want ik heb wel mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat ik met iemand Oud&Nieuw kan vieren en egh.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    Ik heb advies nodig: vanavond ga ik eigenlijk naar Breda om Oud&Nieuw te vieren met een goede vriendin bij een vriend van haar vriend die ik niet ken, maar goed. Ik twijfel alleen nu echt of ik daarheen ga, want ik ben al meer dan een week ziek - maar niet echt zo ziek dat ik niks kan doen, maar gewoon mweh - en het is like 18 euro voor de trein heen en terug, maar ik heb het al wel afgesproken en anders zit ik thuis met de vrienden van mijn ouders. Dus idk. Ik zit echt in een tweestrijd en ik voel mij wel een beetje een partypooper en een saai persoon als ik nu nee zeg, want ik heb wel mijn best gedaan om ervoor te zorgen dat ik met iemand Oud&Nieuw kan vieren en egh.


    Gewoon dapper zijn en doen. Ik wil ook altijd terugkrabbelen met dit soort dingen en dan verzint mijn hoofd 100 goede redenen om niet te gaan, maar soms is het beter gewoon te gaan, want meestal blijkt het dan gewoon gezellig te zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Gewoon dapper zijn en doen. Ik wil ook altijd terugkrabbelen met dit soort dingen en dan verzint mijn hoofd 100 goede redenen om niet te gaan, maar soms is het beter gewoon te gaan, want meestal blijkt het dan gewoon gezellig te zijn.

    Ugh ja I know, ik kijk er gewoon heel erg tegenop om met allemaal mensen die ik niet ken in een kamer te zitten en daar te blijven slapen. Hoewel ik weet dat het wel leuk kan gaan worden, maar meep.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ugh ja I know, ik kijk er gewoon heel erg tegenop om met allemaal mensen die ik niet ken in een kamer te zitten en daar te blijven slapen. Hoewel ik weet dat het wel leuk kan gaan worden, maar meep.


    Daarom regel ik dit soort dingen nooit, lol. Nee maar je moet het zelf bedenken... En als je er echt niet prettig bij voelt, moet je gewoon doen wat je hoofd zegt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pickett schreef:
    (...)
    Ugh ja I know, ik kijk er gewoon heel erg tegenop om met allemaal mensen die ik niet ken in een kamer te zitten en daar te blijven slapen. Hoewel ik weet dat het wel leuk kan gaan worden, maar meep.


    Snap ik ugh. Mensen zijn enge wezens, maar het leven is zo eenzaam als je 24/7 op je kamer zit met je kat (in mijn geval kattenbeeldje :p) en niet meer naar buiten gaat.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Snap ik ugh. Mensen zijn enge wezens, maar het leven is zo eenzaam als je 24/7 op je kamer zit met je kat (in mijn geval kattenbeeldje :p) en niet meer naar buiten gaat.

    Haha ja ik ben echt honderd procent die cliché die ook echt met haar kat op haar kamer gaat zitten, but you're right. Het is sowieso nu al afgesproken dus I should do it.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.