• Camp Lakewood

    Ruim vijftig jaar geleden richtte Nicholas Devonte, Camp Lakewood op. Met het strenge beleid had het ook maar één doel: Opstandige tieners veranderen in grote voorbeelden voor anderen. Iets wat toen erg goed lukte, te danken aan de strenge regels en keiharde begeleiders.
    Hierdoor staat Camp Lakewood al vele jaren bekend als een van de beste heropvoedingskampen van Amerika. Probleemjongeren worden massaal door hun ouders naar dit kamp gestuurd, in de hoop dat er nog iets te redden valt. Probleemjongeren die stuk voor stuk verschillend zijn. Ieder met hun eigen verhaal en hun eigen problemen. Lakewood heeft nog steeds de reputatie van het strenge beleid, al is dat geen reëel beeld meer na al die jaren. Dat er tegenwoordig dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, vertelt niemand. Maar één ding is zeker, het kind wat je hierheen stuurt zal veranderd zijn als de weken voorbij zijn..


    Het kamp
    Het kamp is gelegen diep in de bossen, in de staat Montana. Naast een groot meer staan meerdere houten huisjes, die steeds plek bieden voor drie of vier personen. In twee grotere huizen verblijven de begeleiders. Elk huisje heeft een kleine badkamer met een wc en een douche.
    Er is maar één weg die naar het kamp leid en je moet eigenlijk wel met een bus. Lopen zou uren kunnen duren en de kans dat je verdwaald is groot.



    Rollen
    • Meisjes VOL!
    ~ Kyra Isabelle Avery - Cotrona
    ~ Dakota Roselie Pierson - Bellamy_Blake
    ~ Nerida Véronique Tremblay - Stiles
    ~ Lillyana Callow - Choctaw
    ~ Delilah Hylla Green - Granian
    ~ Lydia Jasmine Grace - Sunrises

    • Jongens VOL!
    ~ Tyler Elijah Ambrose - Cotrona
    ~ Ryder Erebus - Necessity
    ~ Sebastian Ryan Lewis - Granian
    ~ Arthur Alexander Miller - greenlight22
    ~ Rhonan Samuel Greenfield - UnpredictabIe
    [R] ~ Josiah

    Begeleiders Let op! Dit zijn dus lang niet altijd lieverdjes
    ~ Collin Daniel McGrath - Bellamy_Blake
    ~ Quentin Grenville - Sweetwine
    ~ Jordan Benjamin Quill - Vaiana
    ~ Zoanna Ignis Blackburn - Chrysante
    ~ Moira Brooks - Granian
    ~



    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Hou het een beetje tussen de 15 en 18. Er kunnen een paar uitzonderingen zijn. Begeleiders sowieso 21+):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Drie personages per account. Bij meerdere rollen minimaal 1 personage met een ander geslacht. Houd dit ook goed bij
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:06 ]


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    (...)

    Hmh, misschien:
    ~ Roma Acorn
    ~ Matthew Daddario
    ~ Reece King
    ~ Toni Mahfud
    ~ Diego Barrueco
    ~ Zayn Malik
    ~ Daniel Bederov


    Hmmm daar zitten wel wat knapperds bij <3 ik zal nog even nadenken over welke richting ik echt op wil met mijn rol en dan hoop ik hem morgen te kunnen plaatsen ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mag ik een jongen? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    Mag ik een jongen? c:


    Ofcourse c:


    El Diablo.

    Ik maak zo een begin aan mijn rol, maar weet nog niet 100% zeker wanneer ik die af kan maken, gezien ik morgen naar Amerika vertrek en dus de gehele dag wel bezig ben en de rest van de week introductie week heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou graag een mannelijk personage willen. Ik twijfel alleen tussen een jongere of begeleider.


    Stiles schreef:
    Ik maak zo een begin aan mijn rol, maar weet nog niet 100% zeker wanneer ik die af kan maken, gezien ik morgen naar Amerika vertrek en dus de gehele dag wel bezig ben en de rest van de week introductie week heb.


    Heel veel plezier in Amerika! Waar ga je precies naartoe? Als ik vragen mag natuurlijk. c:


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Bellamy_Blake schreef:
    (...)

    Heel veel plezier in Amerika! Waar ga je precies naartoe? Als ik vragen mag natuurlijk. c:


    Ik ga naar Knoxville, Tennessee c: Niet de spannendste plek, maar ligt gunstig ten op zichtte van interessante steden in het oosten ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Dat is echt supergaaf, have fun!

    Sweetwine schreef:
    Ik zou graag een mannelijk personage willen. Ik twijfel alleen tussen een jongere of begeleider.


    Is goed, denk er maar over na (:


    El Diablo.

    Cotrona schreef:
    ^ Dat is echt supergaaf, have fun!

    (...)

    Is goed, denk er maar over na (:


    Ik ga voor een begeleider. (:


    Kan ik nu nog een jongen reserveren? Een jongere, dan, bedoel ik.

    En weet iemand dan een fc van een nogal magere, kleine jongen met sluik zwart haar? Want ik had zo'n idee voor een vijftienjarig personage dat ontzettend slim en sluw is, maar ehm, yeah, ik faal in het vinden van fc's.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 21:35 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner


    NERIDA "NERI" VÉRONIQUE TREMBLAY



    I leave bite marks


          NAAM


          Nerida Véronique Tremblay
                Nerida | Spanish | sea nymph
                Véronique | French | bearer of victory


    Haar bijnaam is Neri en zo stelt ze zich ook eigenlijk voor. Er zijn weinig mensen die weten dat haar volledige naam Nerida is.

          LEEFTIJD


          Zeventien
                — July, 21

          ROL


          Jongere.

    De maat was al een tijdje vol, maar toen ze een leraar van de trap duwde, was de spreekwoordelijke emmer volgelopen.
    Neri is niet vies van avontuurtjes met wat oudere mannen en is dan wel eens met een leraar tussen de lakens gekropen. Een andere leraar is hier achtergekomen, en wilde ook een pleziertje met Neri. Hij was echter niet bepaald subtiel en zij zag hem totaal niet zitten, en maakte dit met harde woorden duidelijk. De leraar was hier niet bepaald blij mee en viel haar later weer lastig. Hij werd toen nogal handtastelijk, waarop Neri hem een harde duw gaf om van hem af te komen. Haar ouders en de school directeur geloofden haar verhaal echter niet.

    • • •


          INNERLIJK

    major flirt, unruly, rebellious, charmer, troublemaker, a darling with elderly people and children, suspicious, manipulative, smarter then she lets on, mischievous, playful,

          Neri is een rasechte flirt, haast van nature al. Ze flirt met name graag met mannen die ouder zijn dan haar, want dit geeft haar meer een kick. Ze gooit ook haar charmes in de strijd wanneer ze in de problemen zit en heeft dan ook al het bed gedeeld met een leraar en politie-agenten. Als ze iemand echt niks vindt, zal ze dit dan ook duidelijk laten merken, waardoor ze al in een paar nare situaties heeft gezeten. Daarnaast is ze absoluut niet preuts en zal ze gerust aan een ijsje of lolly likken en je daarbij rechtstreeks aan kijken.
          Ze is verder ontzettend tegendraads. Wil jij dat ze A doet, dan doet ze B, expres om je te irriteren, ook al zou ze zelf liever A doen. Neri heeft er gewoon een ontzettende hekel aan om te doen wat autoriteiten, of überhaupt mensen in het algemeen, zeggen wat ze moet doen. Ze is ook oplettend met haar verwoording. Wanneer je vraagt of ze iets wilt doen, en ze antwoordt "prima", dan doet ze het niet. Zegt ze echter "ik beloof dat ik het zal doen", dan zal ze het ook doen. Ze kan ook nogal manipulatief zijn en anderen proberen over te halen haar werk te doen, en ze deinst er dan ook niet voor terug om haar charmes gebruiken om te krijgen wat ze wilt.
          Waar de meeste mensen het niks vinden om met kinderen of bejaarden om te gaan, vindt Neri dit absoluut geweldig. Ze houdt van de fantasierijke wereld van kinderen, en om naar de verhalen van bejaarden te luisteren. Weinig mensen weten het, maar ze doet regelmatig vrijwilligerswerk in het kinderziekenhuis en verzorgingstehuizen. Met deze mensen lijkt ze haast een ander persoon en veranderd ze van haar tough houding in een lieve meid die het totaal geen probleem vind die mensen te helpen.
          Neri is behoorlijk intelligent en zou met gemak wiskundige formules of ingewikkelde theorieën uit kunnen leggen. Echter laat ze dit niet graag zien. Het is niet alsof doet alsof ze dom is, maar ze heeft gewoon geen zin om er voor uit te komen. Ze lijkt impulsief, maar denkt er in werkelijkheid wel over na voordat ze iets doet.
          Tenslotte is ze erg speels en ondeugend en haalt ze graag pranks met mensen uit. Ze heeft niet zoveel grenzen en heeft ondanks haar jonge leeftijd al behoorlijk wat dingen uitgeprobeerd.



          UITERLIJK

    Text


          GESCHIEDENIS

    Familie |
          Moeder: Nathan - 47
          Vader: Alejandra - 53
          Zus Olivia - 20
          Broertje Rafael - 13

    Woonplaats | Phoenix, Arizona
    Etniciteit | Mixed: Mexicaans, Canadees.

          Neri is eigenlijk ten wereld gebracht als savior sibling voor haar oudere zus. Dit houdt in dat ze geboren is organen of cellen te doneren aan Olivia. Neri was zich hier eerst niet erg van bewust, maar rond haar dertiende overhoorde ze een gesprek tussen haar ouders er over. Sindsdien heeft ze een slechte band met haar ouders en begon ze te rebelleren. Neri heeft het idee dat ze het enige kind is van haar ouders dat niet geboren is omdat ze het wilden, maar gewoon omdat ze nodig was.

    • • •

          RELATIES


    Text

          EXTRA


    Likes | elderly people, spicy food, flirting with older guys, rollercoasters, ice skating, speeding, the ocean, weed, (rough) sex, liquor, motors, roadtrips, heights, dr. martens, shorts, fake ids, graffiti
    Dislikes | authority, busybodies, her sister, wine
    Talents |
    Fear | fire
    Addictions | lolly's
    Quirks |
    Sexuality | Hetero.


    Credits layout @ Tarjei

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik twijfel of ik voor jongere ga ( Paddy Mitchell)

    Of begeleider ( Ryan Gosling) errrr....


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ op basis van de fc's stem ik voor begeleider :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoi ik wil dit ect heel graag alleen wil ik ook echt heel graag meedoen aan de SOTY dus denk ik dat ik me toch uitschrijf

    GinnyWeasley8 schreef:
    Hoi ik wil dit ect heel graag alleen wil ik ook echt heel graag meedoen aan de SOTY dus denk ik dat ik me toch uitschrijf


    Jammer, maar begrijpelijk. Succes! (:


    El Diablo.