• Camp Lakewood

    Ruim vijftig jaar geleden richtte Nicholas Devonte, Camp Lakewood op. Met het strenge beleid had het ook maar één doel: Opstandige tieners veranderen in grote voorbeelden voor anderen. Iets wat toen erg goed lukte, te danken aan de strenge regels en keiharde begeleiders.
    Hierdoor staat Camp Lakewood al vele jaren bekend als een van de beste heropvoedingskampen van Amerika. Probleemjongeren worden massaal door hun ouders naar dit kamp gestuurd, in de hoop dat er nog iets te redden valt. Probleemjongeren die stuk voor stuk verschillend zijn. Ieder met hun eigen verhaal en hun eigen problemen. Lakewood heeft nog steeds de reputatie van het strenge beleid, al is dat geen reëel beeld meer na al die jaren. Dat er tegenwoordig dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, vertelt niemand. Maar één ding is zeker, het kind wat je hierheen stuurt zal veranderd zijn als de weken voorbij zijn..


    Het kamp
    Het kamp is gelegen diep in de bossen, in de staat Montana. Naast een groot meer staan meerdere houten huisjes, die steeds plek bieden voor drie of vier personen. In twee grotere huizen verblijven de begeleiders. Elk huisje heeft een kleine badkamer met een wc en een douche.
    Er is maar één weg die naar het kamp leid en je moet eigenlijk wel met een bus. Lopen zou uren kunnen duren en de kans dat je verdwaald is groot.



    Rollen
    • Meisjes VOL!
    ~ Kyra Isabelle Avery - Cotrona
    ~ Dakota Roselie Pierson - Bellamy_Blake
    ~ Nerida Véronique Tremblay - Stiles
    ~ Lillyana Callow - Choctaw
    ~ Delilah Hylla Green - Granian
    ~ Lydia Jasmine Grace - Sunrises

    • Jongens VOL!
    ~ Tyler Elijah Ambrose - Cotrona
    ~ Ryder Erebus - Necessity
    ~ Sebastian Ryan Lewis - Granian
    ~ Arthur Alexander Miller - greenlight22
    ~ Rhonan Samuel Greenfield - UnpredictabIe
    [R] ~ Josiah

    Begeleiders Let op! Dit zijn dus lang niet altijd lieverdjes
    ~ Collin Daniel McGrath - Bellamy_Blake
    ~ Quentin Grenville - Sweetwine
    ~ Jordan Benjamin Quill - Vaiana
    ~ Zoanna Ignis Blackburn - Chrysante
    ~ Moira Brooks - Granian
    ~



    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (Hou het een beetje tussen de 15 en 18. Er kunnen een paar uitzonderingen zijn. Begeleiders sowieso 21+):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Drie personages per account. Bij meerdere rollen minimaal 1 personage met een ander geslacht. Houd dit ook goed bij
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.


    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 22:06 ]


    El Diablo.

    Chrysante schreef:
    Kan ik nog joinen? Het liefst wil ik een meisje, maar als dat niet kan vind ik een jongen ook goed (:


    YESS vriend of vijand. Vooral de vijand-optie kan leuk worden.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Er is nog een mannelijke jongeren beschikbaar, of een vrouwelijke begeleider


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Er is nog een mannelijke jongeren beschikbaar, of een vrouwelijke begeleider


    Doe mij dan maar een vrouwelijke begeleider, die is er nog niet :Y)


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Chrysante schreef:
    (...)

    Doe mij dan maar een vrouwelijke begeleider, die is er nog niet :Y)

    Krijg ruzie met Rho 😏


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Chrysante schreef:
    (...)

    Doe mij dan maar een vrouwelijke begeleider, die is er nog niet :Y)


    Je staat erbij :Y)


    El Diablo.

    Mag ik een jongen claimen? ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik twijfel over een vrouwelijke begeleider, hmm


    We've lived in the shadows for far too long.

    Voor als ik het moet melden, face claim wordt Alexandra Daddario

    @Granian Hoezo? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 0:23 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Omdat ik al twee rollen heb, maar niet aan bijzonder geel rpg's meedoe, so it would be no harm, en een begeleider lijkt me ook heel leuk


    We've lived in the shadows for far too long.

    Josiah schreef:
    Mag ik een jongen claimen? ^^


    Alright ^^

    Granian schreef:
    Ik twijfel over een vrouwelijke begeleider, hmm


    Gewoon doen :Y)


    El Diablo.

    Ik vul haar morgen in, faceclaim moet ik nog even goed over nadenken


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    Omdat ik al twee rollen heb, maar niet aan bijzonder geel rpg's meedoe, so it would be no harm, en een begeleider lijkt me ook heel leuk


    Ik zou zeggen go for it :Y) Misschien wordt ze wel vrienden met de mijne


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Naam:Moira Brooks .


    "what you do with your life, is not my problem. I'm only here to show you it can be different."
    |Begeleidster ||


    "You cannot help someone who doesn't want to be helped."


    • Then and Now
    G E S C H I E D E N I S X
    Moira was van kleins af aan al een heel specifiek kind. Ze wist precies wat ze wilde en wat niet, wat nog wel eens voor de nodige conflicten zorgde. Moira had hier vooral last van op school, waardoor ze in de eerste klassen ook meer weinig vrienden had. Het meisje werd echter in de latere jaren van haar school periode the queen bitch, met niks dat haar tegenhield. Haar ouders maakte zich nooit zorgen, zij zagen niks meer dan een meisje met goede cijfers en vele vrienden, maar onder deze facade was Moira toch wel eenzaam. Toen zij naar de universiteit ging leerde zij James kennen, waar ze op haar 21 mee trouwde, al scheidde ze een jaar later weer omdat volgens James Moira te gefocused is op wat zij wil, te gefocust op wat kan zijn. Moira rond hierna haar opleiding af en gaat voor het kamp werken.

    P L A C E X O F X B I R T H X
    Seattle

    • Uiterlijk
    — Grootte • 1.68
    — Lichaamstype • Volslank
    — Figuur • Zandloper
    — Huidskleur • Blank
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee
    — Wenkbrauwen. • Verzorgd
    — Oogkleur • Blauw/groen
    — Bril of lenzen • Geen
    — Neus • Moira vind haar neus prima, wipneusje
    — Lippen • Lichtroze, vol
    — Kenmerken • Moira heeft een moedervlek
    — Haarkleur • Blond
    — Haartype • Stijl, dik
    — Haarstijl • Lang, meestal los, of opgekrult, soms half lang
    — Stem • Hoog, honey-like
    — Accent • Amerikaans
    — Kledingstijl • Vrouwelijk, meestal wel netjes
    — Favoriet kledingstuk • Blouse
    — Accessoires • Geen
    — Tatoeages • Geen
    — Littekens • Een aantal kleintjes
    — Piercings • Geen


    • Extra:
    L I K E S X Rain, books, intelligent people, silence, forests, long walks, sex, swimming, warmth, bonfires, getting what she wants, sleep, movies, tea, peace, dogs
    D I S L I K E S X Shouting people, when people make her shout, when she doesn't get what she wants, cats, loud music
    T A L E N T S X Manipuleren, te lang in bed blijven liggen, koken
    A L L E R G I E Ë N X Moira is allergisch voor vis.
    A N G S T E N X Moira is bang voor teleurstelling, om te falen. Maar Moira heeft ook een hele reële angst voor het donker.
    G E H E I M E N X Dat ze bang is voor het donker.
    V E R S L A V I N G E N X Moira is verslaafd aan boeken en wijn.
    S P O R T S X Swimming, jogging.
    T I C S X Moira trekt haar wenkbrauw op als de afgunst voelt.
    A R T S X Moira is niet zo Artsy
    • Rol
    Vrouwelijke begeleider

    • Relaties
    Wie Wil?
    • Bijnaam
          Moi
         

    • Thuisplaats:
          Seattle

    • Shortcut

    • Leeftijd: 26
          — Ziet er zo oud uit: Ongeveer 26
          — Gedraagt zich zo oud: Ongeveer 26
    • Geslacht: Vrouwelijk
    • Geboortedatum: 24 December
    • Nationaliteit: Amerikaans, Italiaans
    • Geloof: Geen
          — Geloof vanuit thuis: Geen
    • Seksualiteit: Biseksueel
    • Moedertaal: Engels
          — Gesproken talen: Engels, Frans, Spaans, Italiaans
    • Relatiestatus: Single



    • Sterrenbeeld:
          Capricorn



    • Innerlijk:
    List
    Has a lot of self control
    Submissive
    Laughy
    Can be really sweet
    understanding
    Manipulative
    Knows when to shut her mouth
    funny sometimes
    Caring
    Masochist
    Responsible
    Optimist
    Overthinks
    Characteristics
    Good at pushing buttons
    Good at hurting people with words
    First thinks, then speaks
    Too honest
    Self-critical
    Confident
    Flirt
    Impatient
    Calculated
    Gets lonely quickly
    Always tries to do whats best (mainly for herself, but sometimes also for others)
    Fun-loving

    Moira kan een vreselijke bitch zijn als ze dit wil. Ze heeft er ook de goede karakteristieken voor. Toch valt er niet te ontkennen dat ergens Moira een hartje van goud heeft voor hen waar zij omgeeft - helaas zijn dit heel weinig mensen. Moira weet wat ze wil en gaat er achteraan, ze is ook zeer zelfverzekerd - echter kan Moira slecht tegen haar verlies en heeft ze weinig acceptatie voor zichzelf en voor andere als zij falen. Moira is niet zo zeer een aggressief persoon, eerder passief agressief, al kan ze flink uithalen met woorden, soms bedoelt en soms onbedoelt.
    Tegen de jongeren op het kamp zal Moira veel begrip tonen, en vrij lief voor ze zijn, tot ze haar temper testen. Moira reageert hier namelijk niet goed op, ze heeft maar weinig geduld. Ze heeft geen tijd voor mensen die haar willen testen. Tegen de andere kampbegeleiders zal ze een nogal open en vrouwelijke houding hebben, zolang ze dit tegenover haar hebben.


    "I long for what cannot be, but I do not mourn what couldn't be.."


    • Reden kamp;
    Ze is begeleidster.


    "Change never was heartfelt."

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 11:42 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zoanna “Zoë” Ignis Blackburn

    “Het leven is vol wreedheid, maar de meesten zien alleen het zoetsappige schilletje ervan.”

    •• About Zoë ••

    Rol: Zoë is een begeleidster van Camp Lakewood.
    Naam: Zoanna Ignis Blackburn
          Zoanna: Een combinatie van Zoë, dat ‘leven’ betekent en Anna, dat ‘God heeft mij begunstigd’ betekent.
          Ignis: Latijn voor ‘vuur’.
          Blackburn: Komt van de naam van een stad in Lancashire. De naam van deze stad betekent ‘zwarte stroom/beek’ in Oud-Engels.
          De meesten noemen haar Zoë, een enkeling noemt haar Zoanna. De naam Ignis is bijna onder niemand bekend, en áls iemand hem kent staat Zoë erop dat ze de naam niet gebruiken. Ze haat het ook om ‘mevrouw’ of bij haar achternaam genoemd te worden.

    Leeftijd: Zoë is tweeëntwintig jaar oud. Haar verjaardag is op 28 januari, wat haar het sterrenbeeld geeft van een Waterman. Dit is haar eerste jaar als begeleidster bij Camp Lakewood.
    “Neem het leven niet te serieus, als je er toch niet levend vanaf komt.”

    •• Personality ••


    Uiterlijk:
    Als je Zoë ooit hebt zien lachen, dan heb je iets zeldzaams meegemaakt. Ze lacht namelijk bijna nooit, en als ze het doet is het negen van de tien keer nep.
    Op haar rug loopt van haar rechterschouder tot ongeveer de hoogte van haar derde rib van boven recht naar beneden een litteken. Dit heeft ze overgehouden aan een gevecht met haar vader (zie: Geschiedenis), en herinnert haar eraan dat ze sterk genoeg is om te doen wat ze wil.
    Ze heeft steile, donkerbruine haren. Echt veel moeite om ze netjes te houden doet ze niet. Ze besteedt sowieso niet veel tijd aan haar uiterlijk: tien minuten per dag vindt ze meer dan genoeg. Heel af en toe doet ze make-up doet, maar dat is op een dag dat ze zich niet goed voelt. (Zie: Innerlijk). Haar ogen zijn ijsblauw, en stralen dezelfde kou uit als zijzelf. Haar huid is blank te noemen, maar niet spierwit.



    Innerlijk:
    De eerste les die je van Zoë leert: ’You better not mess with me.’ Ze is kil, afstandelijk, en ijs- maar dan ook ijskoud. Je mening maakt haar niet uit, zolang je maar doet wat er gezegd wordt – of het nou door haar is, of door een ander. Ze valt heel moeilijk te overtuigen: als ze eenmaal een eigen standpunt heeft gevormd, zal ze daar bijna altijd bij blijven.
    In een ruzie is Zoë behoorlijk zelfbeheerst: ze zal niet zonder reden geweld gebruiken, maar de zwakke punten van de tegenstander te vinden – vooral mentaal. Ze mag niemand echt graag, maar je moet zorgen dat ze je niet haat – anders heb je een vijand voor het leven.
    Zoë is niet heel arrogant, maar bescheiden ook niet. Liefde? Daar doet ze niet aan, evenals vriendschap. Of nou ja, bijna niet. Een héél klein percentage van de mensen in haar omgeving zal ze haar vriend noemen – zeg maar gerust één op de tienduizend.
    Hoewel vrijwel iedereen haar kent als de ijskoude, harde begeleidster, zal je merken dat ze eigenlijk een heel andere weggestopte persoonlijkheid heeft als ze je eenmaal toelaat. Onder de laag van vechtlust, keiharde woorden en dodelijke blikken ligt namelijk een gevoelig, gebroken meisje dat totaal niet tevreden is met zichzelf. Dat is ook haar doel: ze wil zichzelf tevreden stellen met alles wat met haar te maken heeft. De norm die ze meestal stelt is of haar vader trots op haar zou zijn: iets wat hij niet deed toen ze nog jong, aardig en lief was. (Zie: Geschiedenis). Als ze zichzelf afkeurt, dan doet ze soms vreemde dingen om te zorgen dat ze zichzelf wel weer kan goedkeuren.

    “Oordeel het pad dat ik heb gekozen niet tot je mijn reis ook hebt gemaakt.”

    •• Other stuff ••


    Familie & geschiedenis:
    ~~ Vader: Christian Blackburn (57)
    ~~ Moeder: Erica Smith (53)
    ~~ Broer: Julian Smith (19)
    Toen Zoë nog klein was, was ze nog een aardig meisje. Maar dat duurde niet lang. Haar vader, die veel liever een jongen had gekregen, wilde van haar dat ze harder zou worden, afstandelijker, meer op zichzelf, net als hij. Hij drukte haar altijd op het hart: ‘Je hebt geen vrienden nodig. Slechts vijanden.’ Zoë is zich steeds meer naar zijn wensen gaan leven, stopte haar ware persoonlijkheid steeds dieper weg, tot ze zichzelf niet meer herkende.
    Toen Zoë twaalf was, zijn haar ouders gescheiden. Haar moeder kon niet meer geloven wat ze in Christian zag en is van hem weggegaan, net als Zoë’s jongere broer Julian, die oprecht bang was geworden voor zijn zus. Zodoende leefden Zoë en haar vader samen, maar toen ze de kans kreeg is Zoë uit huis gegaan en op zichzelf gaan wonen.

    Relaties:
    Wie heeft belangstelling? :Y)


    Extra: Zoë is schijtbenauwd voor vleermuizen en kleine ruimtes. Ze zal er bijna alles voor doen om te zorgen dat niemand achter haar angsten komt. Ze heeft een allergie voor lactose.
    “Ik heb meer geleerd van pijn dan ik van plezier ooit zal leren.”

    Wordt later nog uitgebreid

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:50 ]


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Rho, natuurlijk. Hij gaat zijn best doen om Zoë dwars te zitten.
    Rip Rhonan Greenfield 2017


    i wanna vincent van gogh cry in a corner