• Hey,

    Ik zoek een cover. Ik heb alleen vage ideeën over waar ik naar opzoek ben, waardoor zelf maken niet echt lukt of zo. Dus vandaar dat ik er nu eentje zoek. Het heeft totaal geen haast, dus mocht je er eentje willen maken, maar nu nog geen tijd hebben, dan is dat niet erg. Het zou echter wel fijn zijn als je het dan even laat weten. Anders wacht ik mogelijk op niets natuurlijk ^^

    Titel (op de cover): Spiegelzicht
    Mijn naam (op de cover): A.M. de Vries
    Sfeer: Rustig, donker, duister, spannend, avontuurlijk, mysterieus, misschien zelfs een beetje droevig.
    Tinten: Zwart, grijs tinten, blauw, groen en bruinig (natuurtinten) mag ook.
    Wat er op de cover zou kunnen: Iets met tweelingen. Mocht je echt voor mensen willen gaan, houd er dan rekening mee dat de tweeling uit het verhaal bestaat uit een jongen en een meisje ergens tussen de 20/30 jaar. Jongvolwassenen dus. Bossen/bomen zijn ook altijd goed, een kruisboog/gewone boog/iets wat te maken heeft met jacht, Een ekster (deze zou ik sowieso toch wel erg graag op de cover willen zien), en het thema dubbel/twee kanten/gespiegeld mag er ook best in verwerkt worden aan de hand van weerspiegelingen/spiegels. Iets dat verwijst naar een prins/koning mag ook. Donkere lucht/slecht weer/storm en regen past ook nog bij het verhaal. Van al deze dingen wil ik eigenlijk alleen de ekster echt heel graag terug zien. Verder is het helemaal zelf in te vullen en zijn het enkel dingen die bij het verhaal zouden passen en dus de juiste sfeer uit zouden ademen. Het hoeft er zeker niet allemaal in verwerkt.

    Zijn er mensen die hier iets mee kunnnen/willen doen? c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 12:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Vaiana schreef:



    Ik ben best trots haha :') eerste cover ooit whoop

    hope you like it ^^


    Holy merlin, als dit je eerste cover is, wil ik niet weten hoe fabulous ze gaan worden na wat meer oefenen, want deze is al mega mooi!

    Ik vind het cool om te zien hoe alle covers bepaalde belangrijke punten in het verhaal belichten en uitdragen, zonder dat ik daar expliciet om gevraagd heb of er iets over gezegd heb. Wat doen jullie mij aan, awesome creatieve Quizletters :')


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Holy merlin, als dit je eerste cover is, wil ik niet weten hoe fabulous ze gaan worden na wat meer oefenen, want deze is al mega mooi!

    Ik vind het cool om te zien hoe alle covers bepaalde belangrijke punten in het verhaal belichten en uitdragen, zonder dat ik daar expliciet om gevraagd heb of er iets over gezegd heb. Wat doen jullie mij aan, awesome creatieve Quizletters :')


    Nahw dank je c: ik vond het leuk om eens te proberen haha ( ik moet leren werken met Photoshop voor school dus dat telt ook wel mee :'))

    Anyway ik ben wel erg benieuwd naar je verhaal nu ( ik vind Btw alle andere covers ook echt mooi c: -vooral die van Pickett wow- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okey,.. Het wil niet zoals ik wil dus ik geef op ;_(

    Succes met uitkiezen haha, dr zijn zoveel goeie!


    ~My Mind Is Free~

    Underscore schreef:
    Okey,.. Het wil niet zoals ik wil dus ik geef op ;_(

    Succes met uitkiezen haha, dr zijn zoveel goeie!


    Alsnog heel erg bedankt voor de poging ^^


    Happy Birthday my Potter!

    De enige die dan nog iets wilde proberen/bezig is, is HoIIy/Ava, toch? Of mis ik nu nog iemand? c:


    Happy Birthday my Potter!


    here's the one with ur name on it tudududuudu, ik had eerst je achternaam ook in spiegelbeeld gezet alleen dan leek het wel alsof er iets in het grieks stond ofzo, dus dat maakt het er niet duidelijker van :')


    take risks

    Mouli schreef:


    here's the one with ur name on it tudududuudu, ik had eerst je achternaam ook in spiegelbeeld gezet alleen dan leek het wel alsof er iets in het grieks stond ofzo, dus dat maakt het er niet duidelijker van :')


    Haha, ja het is wel fijn als mijn naam leesbaar is. Super bedankt! (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil eventueel ook nog wel wat proberen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil eventueel ook nog wel wat proberen. (:


    Super leuk! Alvast ontzettend bedankt ^^

    Oh ik heb voor iedereen die een poging heeft gedaan/nog gaat doen een speciaal ereplekje gereserveerd in mijn woord vooraf c:

    Edit: Zijn er nog mensen die daar graag een verwijzing zouden zien naar hun coverstore oid?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 12:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hey! Dit lijkt me erg gaaf! Ik heb al wat ervaring met covers, dus mag ik eens wat voor je proberen te maken?


    we tripped on the urge to feel alive

    Alyssandre schreef:
    Hey! Dit lijkt me erg gaaf! Ik heb al wat ervaring met covers, dus mag ik eens wat voor je proberen te maken?


    Natuurlijk c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    De enige die dan nog iets wilde proberen/bezig is, is HoIIy/Ava, toch? Of mis ik nu nog iemand? c:


    Ja, dat wilde ik, maar bij deze doe ik dat toch maar niet, gezien ik niet weet of mijn laptop dat trekt :/


    obsessive rage

    HoIIy schreef:
    (...)

    Ja, dat wilde ik, maar bij deze doe ik dat toch maar niet, gezien ik niet weet of mijn laptop dat trekt :/


    Geeft niet hoor.


    Hoe staat het met de mensen die nog iets wilden proberen? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Vaiana schreef:



    Ik ben best trots haha :') eerste cover ooit whoop

    hope you like it ^^


    Ik wil even zeggen dat ik deze super tof vind! Succes met kiezen, Anna. Wordt nog pittig. :'D


    The truth is out there.

    Hermit schreef:
    (...)

    Ik wil even zeggen dat ik deze super tof vind! Succes met kiezen, Anna. Wordt nog pittig. :'D


    Ja haha, dat wordt elke cover analyseren en in de beschrijving plaatsen tot ik heb uitgevogeld welke ik het best bij het verhaal vind passen, want mooi zijn ze zeker allemaal c:


    Happy Birthday my Potter!