• Hey,

    Ik zoek een cover. Ik heb alleen vage ideeën over waar ik naar opzoek ben, waardoor zelf maken niet echt lukt of zo. Dus vandaar dat ik er nu eentje zoek. Het heeft totaal geen haast, dus mocht je er eentje willen maken, maar nu nog geen tijd hebben, dan is dat niet erg. Het zou echter wel fijn zijn als je het dan even laat weten. Anders wacht ik mogelijk op niets natuurlijk ^^

    Titel (op de cover): Spiegelzicht
    Mijn naam (op de cover): A.M. de Vries
    Sfeer: Rustig, donker, duister, spannend, avontuurlijk, mysterieus, misschien zelfs een beetje droevig.
    Tinten: Zwart, grijs tinten, blauw, groen en bruinig (natuurtinten) mag ook.
    Wat er op de cover zou kunnen: Iets met tweelingen. Mocht je echt voor mensen willen gaan, houd er dan rekening mee dat de tweeling uit het verhaal bestaat uit een jongen en een meisje ergens tussen de 20/30 jaar. Jongvolwassenen dus. Bossen/bomen zijn ook altijd goed, een kruisboog/gewone boog/iets wat te maken heeft met jacht, Een ekster (deze zou ik sowieso toch wel erg graag op de cover willen zien), en het thema dubbel/twee kanten/gespiegeld mag er ook best in verwerkt worden aan de hand van weerspiegelingen/spiegels. Iets dat verwijst naar een prins/koning mag ook. Donkere lucht/slecht weer/storm en regen past ook nog bij het verhaal. Van al deze dingen wil ik eigenlijk alleen de ekster echt heel graag terug zien. Verder is het helemaal zelf in te vullen en zijn het enkel dingen die bij het verhaal zouden passen en dus de juiste sfeer uit zouden ademen. Het hoeft er zeker niet allemaal in verwerkt.

    Zijn er mensen die hier iets mee kunnnen/willen doen? c:

    [ bericht aangepast op 2 jan 2017 - 12:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ja haha, dat wordt elke cover analyseren en in de beschrijving plaatsen tot ik heb uitgevogeld welke ik het best bij het verhaal vind passen, want mooi zijn ze zeker allemaal c:


    Ik ben op het moment blij dat ik niet jou ben en moet kiezen. Haha!


    The truth is out there.

    Gezien ik geen reactie heb gekregen en toch wel een beetje in de gaten wil houden of er nog mensen daadwerkelijk bezig zijn:

    Hoe staat het met de mensen die nog iets wilden proberen?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil wel wat proberen!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    Ik wil wel wat proberen!


    Leuk ^^

    Zijn er mensen bij wie het niet vóór de 18e gaat lukken?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Leuk ^^

    Zijn er mensen bij wie het niet vóór de 18e gaat lukken?


    Ik denk dat het me voor de 18e nog wel lukt om iets voor je in elkaar te flansen. (;


    Credendo Vides

    ik denk eerlijk gezegd niet dat het mij voor de 18e lukt want er staat een toetsweek op het programma. En waarschijnlijk ook niet zo goed haha

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 10:42 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    ik denk eerlijk gezegd niet dat het mij voor de 18e lukt want er staat een toetsweek op het programma. En waarschijnlijk ook niet zo goed haha


    Wanneer is de toetsweek afgelopen/wanneer denk je wel dat hij af is? c: (ik probeer maar een beetje te peilen hoe het er bij iedereen voorstaat)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb hem af!
    Het is de eerste keer dat ik een cover maak dus niet zo heel goed maar ik heb in elk geval iets haha
    Ik moet nu even uitvinden hoe ik hem hier op quizlet plak. (het is een pdf bestand)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 20:19 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Aelin_Ashryver schreef:
    Ik heb hem af!
    Het is de eerste keer dat ik een cover maak dus niet zo heel goed maar ik heb in elk geval iets haha
    Ik moet nu even uitvinden hoe ik hem hier op quizlet plak. (het is een pdf bestand)


    Ik upload meestal naar tinypic en kopieer en plak dan de IMG code c;


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik upload meestal naar tinypic en kopieer en plak dan de IMG code c;


    Igmur is ook erg goed! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oeh oeh oeh! mag ik ook even proberen iets te maken?


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    oeh oeh oeh! mag ik ook even proberen iets te maken?

    Sure, wanneer denk je hem ongeveer af te hebben? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)
    Sure, wanneer denk je hem ongeveer af te hebben? c:


    Misschien vandaag nog. ^^ Ben wel geen expert, haha.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 13:26 ]


    Heaven is a place that we all have

    yayayay hij is klaar. hij is niet compleet geworden hoe ik hem wou maar hey, je weet wel, beginnerscover. als er iets veranderd moet worden, kan dat nog allemaal enzo.


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    yayayay hij is klaar. hij is niet compleet geworden hoe ik hem wou maar hey, je weet wel, beginnerscover. als er iets veranderd moet worden, kan dat nog allemaal enzo.



    Oh ook weer anders en heel cool. Dankjewel ^^


    Happy Birthday my Potter!