• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Frodo schreef:
    (...)

    Van 18:15 tot 19:15?

    Ik doe ook mee, ookal loop ik 10 minuutjes achter. c:

    WrittenWords schreef:
    Omdat er hier zoveel mensen zitten die hele mooie covers weten te maken, vroeg ik me af of er heel misschien iemand is die mij zou willen helpen met het maken van een cover?
    Ik zou het heel fijn vinden als iemand hier even zou willen kijken voor info en mij zou willen helpen.
    Alvast heel erg bedankt!


    Hey, ik zal zeker even een kijkje nemen, ik vind het namelijk erg leuk om covers te maken c:


    we tripped on the urge to feel alive

    Ik heb 1.625 woorden dankzij de Word War. Waarschijnlijk ga ik er nog wel een aantal schrappen, vooral met het begin ben ik niet zo tevreden, maar ik ben best wel heel erg blij met dit woorden aantal.

    Hoe komen jullie op een goede en pakkende omschrijving van je verhaal? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    863 woorden, maar ik heb vooral onderzoek moeten doen naar ballettermen :') niet echt tevreden met mijn hoofdstuk, dus bleh.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zit op 727, super blij mee gezien dit het eerste is dat ik aan m'n verhaal schrijf. c: Het begon als een stukje karakterontwikkeling, maar het eindigde als een scene die best in het verhaal kan passen. c:

    @Frodo & @Verdiegis: super goed gedaan!

    WrittenWords schreef:
    @Frodo & @Verdiegis: super goed gedaan!


    En jij dan (:

    Ik heb ineens inspiratie voor het volgende hoofdstuk. Nog een word-war? :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    En jij dan (:

    Ik heb ineens inspiratie voor het volgende hoofdstuk. Nog een word-war? :Y)

    Ik moet eerst nog opzoek naar inspiratie voor wat ik nu ga schrijven. En überhaupt dingen als plot uitdenken.

    Frodo schreef:
    (...)

    En jij dan (:

    Ik heb ineens inspiratie voor het volgende hoofdstuk. Nog een word-war? :Y)


    Thanks. Ik denk alleen dat als ik t helemaal aangepast heb er niet veel meer dan driekwart overblijft.

    Mijn inspiratie is even een beetje op, ik moet eerst weer wat research doen en eten voor ik weer een wordwar doe

    ^ owkay, zeg het maar als jullie er weer klaar voor zijn! (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    ^ owkay, zeg het maar als jullie er weer klaar voor zijn! (:


    Dat zal voor mij waarschijnlijk niet eerder dan morgen pas zijn

    Zijn er hier nog mensen die voor hun verhaal een collectie op WeHeartIt hebben aangemaakt?
    Zoiets werkt namelijk heel erg inspirerend voor mij en ik vroeg me af of anderen dat ook deden. En ook omdat ik jullie dan wil volgen. (:


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Zijn er hier nog mensen die voor hun verhaal een collectie op WeHeartIt hebben aangemaakt?
    Zoiets werkt namelijk heel erg inspirerend voor mij en ik vroeg me af of anderen dat ook deden. En ook omdat ik jullie dan wil volgen. (:


    Ik heb een collectie voor inspiratie, maar die is niet alleen speciaal aangemaakt voor de SOTY

    Wervelwind schreef:
    Zijn er hier nog mensen die voor hun verhaal een collectie op WeHeartIt hebben aangemaakt?
    Zoiets werkt namelijk heel erg inspirerend voor mij en ik vroeg me af of anderen dat ook deden. En ook omdat ik jullie dan wil volgen. (:

    Ik heb wel zo'n bord op pinterest voor het opslaan van plaatjes, maar die is privé.