• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Mijn eerste stukje is zo goed als klaar om geactiveerd te worden, maar ik vind maar geen afbeelding die ik echt leuk genoeg vind #frustraties


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Mijn eerste stukje is zo goed als klaar om geactiveerd te worden, maar ik vind maar geen afbeelding die ik echt leuk genoeg vind #frustraties


    Omg that sucks, ik heb er ook last van!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wervelwind schreef:
    Mijn eerste stukje is zo goed als klaar om geactiveerd te worden, maar ik vind maar geen afbeelding die ik echt leuk genoeg vind #frustraties


    Ik plaats tegenwoordig altijd gewoon de cover boven de hoofdstukken. Mega saai natuurlijk, maar ik vind het zonde om hem alleen op de voorpagina te zetten.


    Happy Birthday my Potter!

    Is er iemand die zich verveeld en mijn proloog wil proeflezen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Is er iemand die zich verveeld en mijn proloog wil proeflezen?


    Ik wil wel

    Woehoe mijn proloog staat online! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Goldstein schreef:
    (...)

    Dat kan ook, haha.

    Dit heb ik tot nu toe, het verhaal heet Spiegelzicht.



    Begin lage tijd, 3757. Balans is waar men naar streeft in het grootse Ogeamă. Ieder dient in tweevoud te leven. Op deze manier tracht Norine Olena Retrovizoare, koningin van Ogeamă, orde en perfectie te behouden.
    Binnen dit harde regime probeert Zoran Fyodorov een bestaan op te bouwen met zijn wispelturige tweelingzus Pepca aan zijn zijde. Geroemd om hun volmaakte staat van balans, leven de twee gedwongen onder toeziend oog van de obsessieve tirannieke koningin. Tweelingen zijn immers heilig volgens de staatsgodsdienst en ieder van hen dient zich aan te sluiten bij de heerseres van Ogeamă.
    Het is iets dat Zoran lang geleden heeft geaccepteerd, maar als Pepca tegen alles besluit in te gaan wat ze kennen, wordt de brave Hendrik tegen zijn wil meegesleurd in een diepe donkere afgrond die meer dood en verderf met zich meebrengt dan hij mogelijk aan zal kunnen.


    Een avontuurlijke thriller die je meeneemt naar de mysteriën van het toekomstige Roemenië.


    En toen pas zag ik de schoonheid van imperfectie. Al die tijd had ik geleefd met een spiegel voor mijn ogen, een voorwerp dat mij perfectie trachtte te tonen, maar enkel mijn zicht ontnam. Ik was blinder geweest dan zij die leefde in dromen van verbannen prinsen en machtig behulpzame goden. Spiegelzicht had alles ontnomen wat mij dierbaar was.


    Dit klinkt interessant. En hey, dan ben ik dus heilig. :Y) Tweeling enzo

    Krolock schreef:
    (...)
    Dit klinkt interessant. En hey, dan ben ik dus heilig. :Y) Tweeling enzo


    Ghehehe maar of je daar nu blij van moet worden is nog maar de vraag (fish)


    Happy Birthday my Potter!

    Nog even ter herinnering bij iedereen, de bèta-readers geven weer bèta-begeleiding bij verhalen! *O* Voor zij die het willen voor hun SOTY-inzending (bloos) We kijken ook nog steeds gewone hoofdstukken na. We geven hele goede tips (wbw)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 18:59 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Nog even ter herinnering bij iedereen, de bèta-readers geven weer bèta-begeleiding bij verhalen! *O* Voor zij die het willen voor hun SOTY-inzending (bloos) We kijken ook nog steeds gewone hoofdstukken na. We geven hele goede tips (wbw)

    Ja dat ga ik gebruiken! Maar eerst eens verder met research en beginnen met schrijven..

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ghehehe maar of je daar nu blij van moet worden is nog maar de vraag (fish)

    Tja. :'D daar zal ik dan wel achter komen zodra ik je verhaal lees.

    Ik zit doodleuk nu met twee wikipediapagina's open over epidemieën in de 19e eeuw en eentje over Gallows. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    wieieeieieie mijn proloog komt zometeen online! (yeah)


    we tripped on the urge to feel alive

    Dougal schreef:
    Ik zit doodleuk nu met twee wikipediapagina's open over epidemieën in de 19e eeuw en eentje over Gallows. :'D


    Haha, altijd leuk, onderzoek voor je verhaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik plaats tegenwoordig altijd gewoon de cover boven de hoofdstukken. Mega saai natuurlijk, maar ik vind het zonde om hem alleen op de voorpagina te zetten.


    Dat is waar! Maar ik vind het ook leuk om mooie afbeeldingen te hebben die net de juiste sfeer uitdrukken bij een hoofdstuk.^^


    The soul needs autumn.