• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Kiliphilia schreef:
    Er zijn kei goeie verhalen ingezonden Ö
    Jeetje, ik ga weer wat leeswerk hebben (:
    Hoewel ik zelf ook wel een idee heb, durf ik het toch niet aan xD Als ik zo de ingezonden verhalen lees... zinkt mijn schip toch wel echter (;

    Heel veel succes aan iedereen die mee doet!!
    Ik duim alvast voor iedereen (:


    Bijna iedereen vindt zijn eigen idee altijd slechter dan de andere ideeën. Ik heb dat in ieder geval zeer zeker en ik weet van een heel aantal dat zij dat ook hebben, dus laat het je vooral niet weerhouden te schrijven/mee te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Bijna iedereen vindt zijn eigen idee altijd slechter dan de andere ideeën. Ik heb dat in ieder geval zeer zeker en ik weet van een heel aantal dat zij dat ook hebben, dus laat het je vooral niet weerhouden te schrijven/mee te doen.


    Shireen schreef:
    (...)

    In ieder geval niet jezelf ervan weerhouden omdat je denkt dat andere verhalen veel beter zijn hoor!
    Ik probeer daar ook zo min mogelijk op te letten en gewoon het beste te halen uit mijn eigen idee (:


    Daar hebben jullie gelijk in. Ik ga er in ieder geval nog eens over nadenken (:


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Verdigris schreef:
    Wanneer editten jullie de dingen die jullie online zetten? Doen jullie dat per stukje (hoofdstuk) dat je online zet? Of schrijf je eerst alles en editten jullie daarna het hele verhaal voordat jullie het online zetten?


    Dat hangt er van af. Als ik tijd heb om te schrijven, schrijf ik meestal een voorraad van zo'n 3-4 Quizlet-stukjes. Die edit ik dan allemaal zodat ze klaar staan om elke week geactiveerd te worden. Al ik geen tijd heb om een voorraad te schrijven, edit ik per stukje dat ik schrijf omdat ik het dan meteen moet activeren.
    Ik heb het geduld niet om een heel verhaal eerst voor mezelf te schrijven en het dan pas op Quizlet te zetten. Ik ben zo gewend aan motiverende reacties/feedback dat ik vrees ik niet meer echt zonder kan.^^


    The soul needs autumn.

    Omdat er hier zoveel mensen zitten die hele mooie covers weten te maken, vroeg ik me af of er heel misschien iemand is die mij zou willen helpen met het maken van een cover?
    Ik zou het heel fijn vinden als iemand hier even zou willen kijken voor info en mij zou willen helpen.
    Alvast heel erg bedankt!

    WrittenWords schreef:
    Omdat er hier zoveel mensen zitten die hele mooie covers weten te maken, vroeg ik me af of er heel misschien iemand is die mij zou willen helpen met het maken van een cover?
    Ik zou het heel fijn vinden als iemand hier even zou willen kijken voor info en mij zou willen helpen.
    Alvast heel erg bedankt!


    Ik had je graag willen helpen, maar mijn photoshop skills voor het maken van covers zijn redelijk miniem. ):


    The soul needs autumn.

    Iemand die een word-war wil houden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Iemand die een word-war wil houden?


    Ik zou heel graag willen, maar ik ben schaatsen aan het kijken #ik weet eigenlijk niet waarom


    all because i liked a girl

    Frodo schreef:
    Iemand die een word-war wil houden?

    Ik! Van hoe laat tot hoe laat zou je willen?

    Oh, wat moeilijk, dit! Ik heb dus een idee wat ik wil gaan doen maar vanuit welk oogpunt ik dit dan zal schrijven kan ik echt niet bedenken. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Frodo schreef:
    Iemand die een word-war wil houden?


    ik! maar wel iets later vanavond als dat kan

    WrittenWords schreef:
    (...)
    Ik! Van hoe laat tot hoe laat zou je willen?


    Van 18:15 tot 19:15?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ungoliant schreef:
    (...)

    ik! maar wel iets later vanavond als dat kan


    We kunnen later op de avond nog eentje houden ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Van 18:15 tot 19:15?


    Is goed!

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Is goed!


    Veel succes! :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tilikum schreef:
    Oh, wat moeilijk, dit! Ik heb dus een idee wat ik wil gaan doen maar vanuit welk oogpunt ik dit dan zal schrijven kan ik echt niet bedenken. D:

    Per hoofdstuk wisselende POV. c: