• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Ik had een idee voor een SOTY (zat ik al een tijdje mee in mijn hoofd) maar er is volgens mij geen enkele manier waarop ik dit in het thema gothic of royalty kan plaatsen. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik heb een collectie voor inspiratie, maar die is niet alleen speciaal aangemaakt voor de SOTY


    Zou ik die mogen volgen? (:


    The soul needs autumn.

    Dougal schreef:
    Ik had een idee voor een SOTY (zat ik al een tijdje mee in mijn hoofd) maar er is volgens mij geen enkele manier waarop ik dit in het thema gothic of royalty kan plaatsen. :c


    ooh dat is jammer! misschien kun je voor dit jaar iets anders bedenken en past het idee dat je nu hebt bij een thema van volgend jaar? wel jammer dat je dan een heel jaar moet wachten natuurlijk

    Dougal schreef:
    Ik had een idee voor een SOTY (zat ik al een tijdje mee in mijn hoofd) maar er is volgens mij geen enkele manier waarop ik dit in het thema gothic of royalty kan plaatsen. :c


    Kan ik helpen?
    (Ik heb ook mijn originele idee waar ik al maanden mee rondliep, verwerkt zodat het binnen één van de twee thema's viel)


    The soul needs autumn.

    Ungoliant: Ja, daar dacht ik inderdaad ook al aan, maar op zich is dat ook jammer. D: Het idee is namelijk gebaseerd op een rol in een RPG waaraan ik meedoe, en stiekem ben ik daar best wel een beetje trots op, haha. Ik wil het wel aanpassen, maar ik wil het ook zo authentiek mogelijk houden, als je snapt wat ik bedoel. Dit verhaal zou in de negentiende eeuw plaatsvinden en verder zou er totaal geen royalty of gothic-dingen aan te pas komen, lol.

    Wervelwind: Lief! Ik vind het altijd leuk om te brainstormen! :3 Maar wat ik hierboven ook al zei, ik wil het niet al te veel aanpassen, want persoonlijk denk ik dat dat niet ten goede komt aan dat idee. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dougal schreef:
    Ungoliant: Ja, daar dacht ik inderdaad ook al aan, maar op zich is dat ook jammer. D: Het idee is namelijk gebaseerd op een rol in een RPG waaraan ik meedoe, en stiekem ben ik daar best wel een beetje trots op, haha. Ik wil het wel aanpassen, maar ik wil het ook zo authentiek mogelijk houden, als je snapt wat ik bedoel. Dit verhaal zou in de negentiende eeuw plaatsvinden en verder zou er totaal geen royalty of gothic-dingen aan te pas komen, lol.

    Wervelwind: Lief! Ik vind het altijd leuk om te brainstormen! :3 Maar wat ik hierboven ook al zei, ik wil het niet al te veel aanpassen, want persoonlijk denk ik dat dat niet ten goede komt aan dat idee. :')


    Awh wat jammer, maar ik begrijp het wel hoor! Heb je geen ander idee waar je eventueel mee kunt werken? ^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Zou ik die mogen volgen? (:


    Tuurlijk, ik volg die van jou ook!
    Ik zou alleen geen idee hoe ik die met je zou kunnen delen

    Ik ben zo slecht in het verznnen/opstellen van een goed kloppende verhaallijn. Meestal haak ik halverwegen af en loopt alles vast en word het verwarrend. :/


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Guys. Mag ik even wat vragen. Wat is een word-war precies?


    we tripped on the urge to feel alive

    Alyssandre schreef:
    Guys. Mag ik even wat vragen. Wat is een word-war precies?


    Een word-war is een periode waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven

    Wervelwind schreef:
    Zijn er hier nog mensen die voor hun verhaal een collectie op WeHeartIt hebben aangemaakt?
    Zoiets werkt namelijk heel erg inspirerend voor mij en ik vroeg me af of anderen dat ook deden. En ook omdat ik jullie dan wil volgen. (:


    Ik heb op pinterest een paar openbare borden. Als je ze wilt zien, stuur ik wel even een linkje c:


    we tripped on the urge to feel alive

    Alyssandre schreef:
    Guys. Mag ik even wat vragen. Wat is een word-war precies?

    Dam spreek je een bepaalde tijdsduur af en probeer je zoveel mogelijk woorden te schrijven in dat uur/half uur/etc.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Een word-war is een periode waarin je zoveel mogelijk probeert te schrijven


    Aha. Klinkt leuk c:


    we tripped on the urge to feel alive

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Tuurlijk, ik volg die van jou ook!
    Ik zou alleen geen idee hoe ik die met je zou kunnen delen


    Je kan gewoon de link in het topic plaatsen? Of gaat dat niet? ^^

    Alyssandre schreef:
    (...)

    Ik heb op pinterest een paar openbare borden. Als je ze wilt zien, stuur ik wel even een linkje c:


    Ik heb zelf wel geen pinterest, kan ik ze dan nog steeds bekijken?


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik heb zelf wel geen pinterest, kan ik ze dan nog steeds bekijken?


    Vast wel, hahah ^^ ik denk dat als ik een link neerzet je vanzelf naar de site gaat


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    we tripped on the urge to feel alive