• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Dat is waar! Maar ik vind het ook leuk om mooie afbeeldingen te hebben die net de juiste sfeer uitdrukken bij een hoofdstuk.^^


    Oeh ja eens met jullie alletwee! ^^


    we tripped on the urge to feel alive

    turn up c:


    how dare you speak of grace

    Is er iemand die evt. mijn flaptekst wil lezen om er feedback op te geven? Ik heb het gevoel dat het zo kort is c:


    we tripped on the urge to feel alive

    Alyssandre schreef:
    Is er iemand die evt. mijn flaptekst wil lezen om er feedback op te geven? Ik heb het gevoel dat het zo kort is c:

    Natuurlijk, je kunt het in het topic zetten, anders kan het ook via pb. c:

    Verdigris schreef:
    (...)
    Natuurlijk, je kunt het in het topic zetten, anders kan het ook via pb. c:


    Oh ja tuurlijk XD ik zet het even hier c: momentje


    we tripped on the urge to feel alive

    Okey, hier is mijn flaptekst

    Tussen de koninkrijken Sevirem, Relivia en Firania is al eeuwenlang vrede. Ook deze generatie van het regeren ligt de vrede in de handen van de drie jonge koninginnen Raleyna, Araete en Loraine. Jarenlang hebben ze elkaar niet lastig gevallen en regeren ze onafhankelijk van elkaar.
    Tot nu.
    Dorpen worden uitgeroeid en de aanvallers dringen steeds dieper de drie koninkrijken binnen. De spanning stijgt tussen de heerseressen en ze beschuldigen elkaar van de aanvallen. De moorden komen tot in het kasteel, waar de angst zich opbouwt. Langzaam raken ze verstrikt in een web van magie, leugens en verraad.


    Ik heb het gevoel dat het zo kort is... Feedback, iemand?


    we tripped on the urge to feel alive

    Alyssandre schreef:
    Okey, hier is mijn flaptekst

    Tussen de koninkrijken Sevirem, Relivia en Firania is al eeuwenlang vrede. Ook deze generatie van het regeren ligt de vrede in de handen van de drie jonge koninginnen Raleyna, Araete en Loraine. Jarenlang hebben ze elkaar niet lastig gevallen en regeren ze onafhankelijk van elkaar.
    Tot nu.
    Dorpen worden uitgeroeid en de aanvallers dringen steeds dieper de drie koninkrijken binnen. De spanning stijgt tussen de heerseressen en ze beschuldigen elkaar van de aanvallen. De moorden komen tot in het kasteel, waar de angst zich opbouwt. Langzaam raken ze verstrikt in een web van magie, leugens en verraad.


    Ik heb het gevoel dat het zo kort is... Feedback, iemand?

    Ik denk niet dat het te kort is, het is erg duidelijk. Misschien nog iets van een "hook" zodat de lezer nieuwsgierig wordt gemaakt naar hoe het verder gaat. Verder klinkt het als een leuke flaptekst. c:

    Verdigris schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat het te kort is, het is erg duidelijk. Misschien nog iets van een "hook" zodat de lezer nieuwsgierig wordt gemaakt naar hoe het verder gaat. Verder klinkt het als een leuke flaptekst. c:


    Ah, dankjewel c: ik ben blij dat je goed vind, want ik was er nogal wat onzeker over xD


    we tripped on the urge to feel alive

    Oké nu we toch bezig zijn... Wat vinden jullie van mijn 'flaptekst'? Ik ben sowieso van plan het nog iets uit te breiden.

    Serah Morgenster is zeventien als ze last begint te krijgen van vreselijk slaapgebrek. Als ze onder invloed van slaapmedicatie vreemde dromen krijgt, besluit ze daarmee te stoppen. Het duurt niet lang voor het gebrek aan rust zijn tol begint te eisen. Als ze steeds verwarder raakt, denkt ze te hallucineren als er plotseling een vrouw voor de deur staat die claimt Atlas te heten. Kan ze haar eigen gevoel vertrouwen of is het verstandiger aan te horen wat de vrouw haar te zeggen heeft?

    Ungoliant schreef:
    Oké nu we toch bezig zijn... Wat vinden jullie van mijn 'flaptekst'? Ik ben sowieso van plan het nog iets uit te breiden.
    Serah Morgenster is zeventien als ze last begint te krijgen van vreselijk slaapgebrek. Als ze onder invloed van slaapmedicatie vreemde dromen krijgt, besluit ze daarmee te stoppen. Het duurt niet lang voor het gebrek aan rust zijn tol begint te eisen. Als ze steeds verwarder raakt, denkt ze te hallucineren als er plotseling een vrouw voor de deur staat die claimt Atlas te heten. Kan ze haar eigen gevoel vertrouwen of is het verstandiger aan te horen wat de vrouw haar te zeggen heeft?

    Klinkt cool. c: Al doet Morgenster als achternaam wel veel denken aan de boeken van Cassandra Clare. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. ^^

    Ungoliant schreef:
    Oké nu we toch bezig zijn... Wat vinden jullie van mijn 'flaptekst'? Ik ben sowieso van plan het nog iets uit te breiden.
    Serah Morgenster is zeventien als ze last begint te krijgen van vreselijk slaapgebrek. Als ze onder invloed van slaapmedicatie vreemde dromen krijgt, besluit ze daarmee te stoppen. Het duurt niet lang voor het gebrek aan rust zijn tol begint te eisen. Als ze steeds verwarder raakt, denkt ze te hallucineren als er plotseling een vrouw voor de deur staat die claimt Atlas te heten. Kan ze haar eigen gevoel vertrouwen of is het verstandiger aan te horen wat de vrouw haar te zeggen heeft?


    Dit klinkt erg spannend :) Morgenster doet me inderdaad denken aan Cassandra Clare. Voor de rest klinkt het allemaal erg origineel en spannend!


    we tripped on the urge to feel alive

    ^ thanks! ah ik zat toch al een beetje in dubio over die achternaam omdat Serah stiekem ook al morgenster betekent 😂 (serah morgenster...aka morgenster morgenster nice to meet you) maar goede reden om toch nog even verder te zoeken naar een andere achternaam

    Ungoliant schreef:
    ^ thanks! ah ik zat toch al een beetje in dubio over die achternaam omdat Serah stiekem ook al morgenster betekent 😂 (serah morgenster...aka morgenster morgenster nice to meet you) maar goede reden om toch nog even verder te zoeken naar een andere achternaam

    Misschien Morgenster als achternaam ook vertalen? Dan betekend het nog steeds hetzelfde, maar lijkt het niet meer zo. c:

    Ungoliant schreef:
    ^ thanks! ah ik zat toch al een beetje in dubio over die achternaam omdat Serah stiekem ook al morgenster betekent 😂 (serah morgenster...aka morgenster morgenster nice to meet you) maar goede reden om toch nog even verder te zoeken naar een andere achternaam


    Hahahha doet me denken aan weerwolf Moon Moon 😂


    how dare you speak of grace

    Die achternaam doet mij juist denken aan Lucifer haha