• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Goldstein schreef:
    Whoop! *O*

    Ronden jullie eigenlijk eerst enkele andere projecten af voor jullie beginnen aan SOTY, of beginnen jullie gewoon meteen met werken aan je SOTY?

    Ik had me heel hard voorgenomen om aan niet meer dan twee verhalen te werken, maar ik kan het gewoon niet laten. :x

    Maar ik wil met het verhaal dat ik nu van plan ben te schrijven wel een stukje uitwerken van de geschiedenis van een wereld waaraan heel langzaam aan het sleutelen ben, dus daardoor heb ik schoorvoetend 'oké, vooruit' tegen mezelf gezegd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT ^^
    Denk vooral aan de namentopics hier op Q als jullie even geen namen meer weten (: ze helpen me iedere keer erdoor!
    Achternamentopic, jongensnamen en het meisjesnamentopic


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wie is er al begonnen met een hele planning?


    all because i liked a girl

    LJGibbs schreef:
    Wie is er al begonnen met een hele planning?

    Ik doe niet aan plannings :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    LJGibbs schreef:
    Wie is er al begonnen met een hele planning?

    Ik ga er vandaag mee aan de slag, zodra ik mijn concept heb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LJGibbs schreef:
    Wie is er al begonnen met een hele planning?

    Ik ben nog druk aan het brainstormen over ideeën, maar langzaam komt er iets c:

    MT Ik heb een paar ideetjes, maar ik ga ze eerst uitwerken voordat ik een keus maak :'D


    Seasons will change, but I shall remain

    LJGibbs schreef:
    Wie is er al begonnen met een hele planning?


    Ik heb een idee, maar wat bedoel je met planning? Uitwerken in welk hoofdstuk je wat wil zetten ofzo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben me stiekem een beetje aan het verdiepen in de gotische optie, en ik word helemaal enthousiast. Ik heb echt al een aantal ideeën en zou ze dolgraag willen opschrijven en iets willen uitwerken, maar neeee. Ik houd me aan mijn eigen belofte. Eerst mijn andere zooi afronden. :')

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb een idee, maar wat bedoel je met planning? Uitwerken in welk hoofdstuk je wat wil zetten ofzo?


    Ja, dat bedoel ik met planning (:


    all because i liked a girl

    Krolock schreef:
    Ik ben me stiekem een beetje aan het verdiepen in de gotische optie, en ik word helemaal enthousiast. Ik heb echt al een aantal ideeën en zou ze dolgraag willen opschrijven en iets willen uitwerken, maar neeee. Ik houd me aan mijn eigen belofte. Eerst mijn andere zooi afronden. :')


    Mijn twee hoofdpersonages hebben vandaag stiekem namen gekregen oops...


    Happy Birthday my Potter!

    LJGibbs schreef:
    (...)

    Ja, dat bedoel ik met planning (:


    Nee, dan maak ik ook geen planning (: gewoon schrijven en zien waar het verhaal heen gaat.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het idee is er! Nu nog uitwerken en uitzoeken hoe ik ooit aan een cover kom, want kan dat dus nog steeds niet hahah


    Second Star to the Right and straight on till the morning

    MT :)

    LJGibbs schreef:
    Wie is er al begonnen met een hele planning?


    IK

    Ik loop eigenlijk al maanden met een idee rond dat ik dolgraag wil uitwerken en met deze SOTY ga ik het eindelijk doen. Ik ben zo blij dat ik het nu allemaal echt op papier kan uitwerken want mijn hoofd begon toch wel iets té vol te zitten. :'D


    The soul needs autumn.