• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Ziegler schreef:
    Ik heb een klein vraagje. Als jullie een verhaal hebben dat zich niet in een fictieve wereld afspeelt, laten jullie het dan bijvoorbeeld afspelen in Amerika of liever gewoon in Nederland? Ik vind dit zo ontzettend moeilijk om te bepalen.


    Dan vermeld ik het land meestal gewoon niet (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En voor alle coverhelden: I need one c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kom hier ook maar even meepraten haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ziegler schreef:
    Ik heb een klein vraagje. Als jullie een verhaal hebben dat zich niet in een fictieve wereld afspeelt, laten jullie het dan bijvoorbeeld afspelen in Amerika of liever gewoon in Nederland? Ik vind dit zo ontzettend moeilijk om te bepalen.


    Ik zoek altijd het land dat ik er het beste bij vind passen in dat geval, iets dat de plot goed aanvult, een land/cultuur waarbinnen de personages goed passen, iets origineels dat het verhaal in een nieuw daglicht plaatst, etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Leuk, nu mag ik gaan nadenken over een cover. Daar ben ik zo slecht in D:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Mijn story staat online! Yeah!
    Ik ben nu heel blij en ga meteen mijn openingscitaat plaatsen (bedankt voor zo'n goed idee Wervelwind! <3)


    all because i liked a girl

    Ik zou niets doen EN IK HEB AL EEN COVER KLAARSTAAN. Ik ben echt vreselijk. :')

    Mijn cover is gelukt :'D!!! Het is simpel, maar ik ben nog best trots op c:


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    Mijn cover is gelukt :'D!!! Het is simpel, maar ik ben nog best trots op c:

    Super mooi!

    Ziegler schreef:
    Ik heb een klein vraagje. Als jullie een verhaal hebben dat zich niet in een fictieve wereld afspeelt, laten jullie het dan bijvoorbeeld afspelen in Amerika of liever gewoon in Nederland? Ik vind dit zo ontzettend moeilijk om te bepalen.


    Ik vind dat ook heel erg moeilijk omdat ik niet voldoende weet over bijvoorbeeld het leven in New York (en de stad ook gewoon niet ken) om daar een verhaal over te schrijven. Langs de andere kant zijn bekendere/grotere steden meestal wel interessanter omdat je meer opties hebt. Ik denk dat je best kan kijken wat het best bij je verhaal past. Anders kan je ook een stad of land verzinnen (zoals Gotham City of Genovia)


    The soul needs autumn.

    Oscura schreef:
    Mijn cover is gelukt :'D!!! Het is simpel, maar ik ben nog best trots op c:


    Wat een mooie cover! (Simpele covers zijn mijn favoriete soort covers hehe)


    The soul needs autumn.

    Oscura schreef:
    Mijn cover is gelukt :'D!!! Het is simpel, maar ik ben nog best trots op c:

    Mooi!


    Dit is mijn cover tot nu toe. Ik hou ervan om deze vast klaar te hebben, samen met een aantal afbeeldingen. Geeft wat meer inspiratie.

    Wat mooi ^^ :3
    Allebei de covers! Daar is die van mij niks bij :3


    all because i liked a girl

    Help! Ik weet niet of ik nu wel of niet mee zal gaan doen. Dit zijn niet echt mijn thema's maar ik heb wel zin om te schrijven. Wat moet ik doen?