• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Goldstein schreef:
    (...)

    Mijn twee hoofdpersonages hebben vandaag stiekem namen gekregen oops...

    Oh jee.
    Nee, laat ik daar maar stiekem niet aan beginnen... alhoewel ik al wel een beeld van mijn hoofdpersonage heb. :')

    Ik wil echt een hele andere setting dan mijn vorige verhalen, maar verder dan dat ben ik nog niet haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    PeterHayes schreef:
    Het idee is er! Nu nog uitwerken en uitzoeken hoe ik ooit aan een cover kom, want kan dat dus nog steeds niet hahah


    Ik heb een topic aangemaakt en nu maar hopen haha :'D
    Ooit moet ik echt eens leren hoe je covers maakt...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik twijfel zo!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik twijfel of ik mee zou doen, hmm..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik kan maar geen goede titel bedenken *zucht* en ik wil geen topic aanmaken want ik wil altijd trots kunnen zeggen dat ik het zelf bedacht heb :p


    The soul needs autumn.

    Hoi, MT. :3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wervelwind schreef:
    Ik kan maar geen goede titel bedenken *zucht* en ik wil geen topic aanmaken want ik wil altijd trots kunnen zeggen dat ik het zelf bedacht heb :p


    Je hebt nog best lang om er eentje te verzinnen op zich ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een mail gestuurd omdat ik niet zeker weet of mijn idee in het thema past. Maar het borrelt en het borrelt.

    Het idee was er al voor SOTY - en omg als ik mee kan doen is dit mijn eerste echte mogelijkheid tot een verhaal afronden - wow in tears haha.

    Hebben jullie ook ideeën over hoe je het wil schrijven? Qua stijl bijvoorbeeld?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 0:37 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Voordat ik een PB ga sturen naar de SOTY-crew, weet iemand misschien of Billie Lourd te bekend is?


    all because i liked a girl

    Perffect schreef:
    Ik heb een mail gestuurd omdat ik niet zeker weet of mijn idee in het thema past. Maar het borrelt en het borrelt.

    Het idee was er al voor SOTY - en omg als ik mee kan doen is dit mijn eerste echte mogelijkheid tot een verhaal afronden - wow in tears haha.

    Hebben jullie ook ideeën over hoe je het wil schrijven? Qua stijl bijvoorbeeld?

    Ik heb echt qua stijl iets voor mij, maar ik moet van mijzelf eerst een goede verhaallijn hebben, haha. Ik heb wel een soort van iets, maar ik vind het niet goed genoeg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    LJGibbs schreef:
    Voordat ik een PB ga sturen naar de SOTY-crew, weet iemand misschien of Billie Lourd te bekend is?

    Ehhh wie? Haha. I suck at names anyways, maar ik ken hem niet. Though dat zegt niet veel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Even een MT
    Ik weet nog niet helemaal zeker of ik mee ga doen, maar ik heb wel al een ideetje.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Pickett schreef:
    (...)
    Ik heb echt qua stijl iets voor mij, maar ik moet van mijzelf eerst een goede verhaallijn hebben, haha. Ik heb wel een soort van iets, maar ik vind het niet goed genoeg.


    Yes, dit, ik weet ook echt niet of m'n idee goed genoeg is


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LJGibbs schreef:
    Voordat ik een PB ga sturen naar de SOTY-crew, weet iemand misschien of Billie Lourd te bekend is?


    Uhh ik ken 'm niet, denk ik...

    Ik heb het even opgezocht en het blijft een nee.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.