• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. :3 Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts


    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar


    ER IS EEN NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 8 jan 2017 - 8:52 ]


    all because i liked a girl

    Mensen die in covernood zitten en er niemand voor kunnen vinden, mogen mij trouwens altijd pben. Ik ben niet zo goed als sommigen hier op Q, dus als je iemand beters kan vinden, zou ik dat aanraden, maar voor mensen in nood staat mijn pb altijd open c:


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    Mensen die in covernood zitten en er niemand voor kunnen vinden, mogen mij trouwens altijd pben. Ik ben niet zo goed als sommigen hier op Q, dus als je iemand beters kan vinden, zou ik dat aanraden, maar voor mensen in nood staat mijn pb altijd open c:


    Ik zit wel in covernood (want ik wil inzenden, maar ik heb geen cover en het is zo frustrerend) en ik vind jouw covers wel altijd heel awesome, dus misschien dat ik je toch even een PB'tje stuur haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik maak ook graag covers, dus quote Anna haha. Ik kan echter niet beloven dat ze goed worden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ^ Dan verwijs ik jullie allebei heel graag door naar mijn topic want jullie covers zijn echt.. foeohuiegiurghuz :9~

    [ bericht aangepast op 4 jan 2017 - 11:37 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Iedereen maakt van die goede covers ):
    Daardoor wordt het lastig om mensen te benaderen voor een cover omdat iedereen zo goed is :')


    all because i liked a girl

    Frodo schreef:
    ^ Dan verwijs ik jullie allebei heel graag door naar mijn topic want jullie covers zijn echt.. foeohuiegiurghuz :9~

    Daar wilde ik al aan beginnen ja ^^ and thanks c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pickett schreef:
    (...)
    Daar wilde ik al aan beginnen ja ^^ and thanks c:


    Joepieee!
    En LJGibbs, ik heb ondertussen gemerkt dat een topic aanmaken de beste manier is om de covermakers 'aan te trekken', als ik het zo mag noemen haha. Misschien kan je dat eens proberen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goldstein schreef:
    Mensen die in covernood zitten en er niemand voor kunnen vinden, mogen mij trouwens altijd pben. Ik ben niet zo goed als sommigen hier op Q, dus als je iemand beters kan vinden, zou ik dat aanraden, maar voor mensen in nood staat mijn pb altijd open c:


    Die zijn vet! Zeker die van Rogue. ^^

    Schrijven jullie je pas in voor SOTY wanneer je al een beginnetje hebt (offline of op Q), of schrijven jullie je gewoon in met het beste idee dat je hebt? De afgelopen jaren (ander account) ben ik er namelijk best rap ingedoken, maar ik heb nooit iets afgemaakt, dus ik denk dat ik dit jaar misschien wat meer geduld probeer te hebben.


    Heb lief.

    Feuillemort schreef:
    Schrijven jullie je pas in voor SOTY wanneer je al een beginnetje hebt (offline of op Q), of schrijven jullie je gewoon in met het beste idee dat je hebt? De afgelopen jaren (ander account) ben ik er namelijk best rap ingedoken, maar ik heb nooit iets afgemaakt, dus ik denk dat ik dit jaar misschien wat meer geduld probeer te hebben.

    Het ligt er per jaar aan of ik al een idee heb of niet. De vorige drie keren dat ik meegedaan heb had ik al een idee en nu niet echt, dus nu ga ik er wat langer over doen denk ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Frodo schreef:
    (...)

    Joepieee!
    En LJGibbs, ik heb ondertussen gemerkt dat een topic aanmaken de beste manier is om de covermakers 'aan te trekken', als ik het zo mag noemen haha. Misschien kan je dat eens proberen?


    Ik heb er nu eentje die ik echt heel mooi vind, dus ik hoef geen cover meer aan te vragen via een topic :3


    all because i liked a girl

    Omg, ik heb de titel veranderd, maar zodra die op de cover staat dan ga ik het verhaal inzenden!


    all because i liked a girl

    LJGibbs schreef:
    Omg, ik heb de titel veranderd, maar zodra die op de cover staat dan ga ik het verhaal inzenden!


    Titelveranderingen en covers zijn echt het recept voor paniek. Pas na drie keer heb ik onthouden dat ik ook een titelloze cover nodig had...


    Heb lief.

    Feuillemort schreef:
    (...)

    Titelveranderingen en covers zijn echt het recept voor paniek. Pas na drie keer heb ik onthouden dat ik ook een titelloze cover nodig had...


    Oh dat is niet erg handig :')


    all because i liked a girl

    Ik heb een klein vraagje. Als jullie een verhaal hebben dat zich niet in een fictieve wereld afspeelt, laten jullie het dan bijvoorbeeld afspelen in Amerika of liever gewoon in Nederland? Ik vind dit zo ontzettend moeilijk om te bepalen.


    Big girls cry when their hearts are breaking