• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    Topic-Titels met alleen hoofdletters zijn verboden.
    [/gaat veranderen]


    Bored.

    ooops... sorry:$


    Gone...

    hoe out ben je dan nu ?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    13 :$ bijna 14


    Gone...

    ik mag het ook niet en ik ben ook 13 maar van mijn vader mag ik het miss,,ik zeg altijd tegen mijn moeder : als ik mijn best op school doe mag ik dn een piercing?of als ik nou kook,was en strijk wil je er dn over naar denken ???

    veel suc6 xD

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    thnks... xD niet dt t gaat helpe maar kn t probere...


    Gone...

    ^^

    en heeft jou moeder of vader vroeger puisten gehad en die uitgeknepen??zojah dn hebben ze miss gaatjes net als mijn mama,ik zei laast tegen haar :

    ma,hoe oud was jij toen je die gaatjes had,zegt ze 12 hoezo?zeg ik : dn mag ik ook een gaatje.Waar dn?vraagt ze, in mijn lip.zei ik.Ze ging zuchten enzo,en toen zei ik : jij hebt er duizende ik wil er ma 1,en toen was ze stil(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    haha... die is echt slim... dat moet ik is probere ;) thnks...


    Gone...

    Ik ben 16 en mag het nog altijd nie --" Wil een snakebite dusj :P Maar een gewone lippiercing mag owk nie --" mag wel een niet in mu gezicht =')
    Doe klusjes of help je moeder veel of doe goed je best voor school?...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    op school gaat het wel goed enz en klusjes doe ik ook wel... ik wou eerst ook een snakebite maar kies nu toch denk ik voor een tompiercing....


    Gone...

    haha... die is echt slim... dat moet ik is probere ;) thnks...


    jah jah ik ben ook slim(A) ik heb zelf bedacht (A)

    en als ik er meer weet laat ik het horen(A)[ik ben in een lieve bui(A)]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ghehehe... oke xD

    ik heb eigenlijk best wel lol om jou advies :P


    Gone...

    ghehehe... oke xD

    ik heb eigenlijk best wel lol om jou advies :P


    whahah ik kan geen goed advies geven (A)
    Eerst ook een domme actie van mij :
    mijn vriendin heeft een vriendin en die oma was overleden want haar huis was afgebrand,en zij zelf ook.Zegt ze tegen mij : Ik moet naar de crematie.Zeg ik : maar wrm?ze is toch al verbrand?

    ze was toen boos op mij jonge xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    hahahahaha.... ze is toch al verbrand xD

    heb je eigenlijk wel gelijk in... xD

    maar nu moet ik eerst wachten tot meine mutti thuis is om jou gaatjes advies te probere...


    Gone...

    hahahahaha.... ze is toch al verbrand xD

    heb je eigenlijk wel gelijk in... xD

    maar nu moet ik eerst wachten tot meine mutti thuis is om jou gaatjes advies te probere...


    okii ik duim voor je of zo iets(A)
    en als het niet mag vraag het dn voor sinterklaas,want de sint is de grootste kindervriend en hij wilt alles behalve da jou hartje kapot is,en jou hartje gaat kapot als jij geen piercing krijgt ;)
    da kun je zeggen en als da nie werkt dn kun je zeggen :

    Ik schrijf de sint een brief,hij wilt mij vast wel zien met een lippiercing ;)

    en als je moeder dn zegt van : dat sint niet bestaat,dn roep jij : maar al die cadeau's dn die ik van hem heb gekregen?en dn ga je 'huilend'naar boven.

    heb ik net zelf bedacht(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~