• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    ja zeker wel :D I (H) TH!!


    Gone...

    Mijn ouders zijn echt fakin' erg tegen piercings.. Maar toch wil ik er 1. :'D Behe, dat word wachten tot ik zonder toestemming van mijn ouders een piercing mag nemen =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ja zeker wel :D I (H) TH!!


    :D ben je ook 14-07-08 geweest?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mijn ouders zijn echt fakin' erg tegen piercings.. Maar toch wil ik er 1. :'D Behe, dat word wachten tot ik zonder toestemming van mijn ouders een piercing mag nemen =]


    mijn moeder is er ook tegen maar ik mag wel zo 1 boven in mn oor :| MAAR DAT WIL IK NIET!! en ze vind de piercings van mijn neven en nicht wel mooi :'( dus ik zal denk ik ook moeten w8en.. maar dat kan ik versnellen met de tips van Nimma xD


    Gone...

    (...)

    :D ben je ook 14-07-08 geweest?



    joah... zeker ben ik geweest... het was zo freakin awesome!!!


    Gone...

    (...)

    mijn moeder is er ook tegen maar ik mag wel zo 1 boven in mn oor :| MAAR DAT WIL IK NIET!! en ze vind de piercings van mijn neven en nicht wel mooi :'( dus ik zal denk ik ook moeten w8en.. maar dat kan ik versnellen met de tips van Nimma xD


    whaha ik word nog beroemd xD

    Problemen?school,vriendschap of ouders?Bel Shanice en er gaat een hoop last van je schouders...

    heb ik net ook bedacht xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik mag da ook ni en ik zou het ook graag wille xD
    dus ik weet niet wat je zou moete doen om ze te overtuigen


    Your Butt is Mine!

    xD je eigen advieslijn xD handig xD


    Gone...

    (...)


    joah... zeker ben ik geweest... het was zo freakin awesome!!!


    zekers zekerss,i love nijmegen xD
    eerst eigelijk niet echt(ik woon daar namelijk) maar naar 14-07-08 wel xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik mag da ook ni en ik zou het ook graag wille xD
    dus ik weet niet wat je zou moete doen om ze te overtuigen


    lees gewoon de vorige tips enz.... en vraag het anders voor je verjaardag of loop ''perongluk'' langs een piercingshop met 1 van je ouders...

    hoe oud bn je dn?


    Gone...

    xD je eigen advieslijn xD handig xD


    jah super handing,dus mensen, heb je problemen of wil je je ouders overhalen over iets?bel mij en alles komt goed(of natuurlijk niet)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    zekers zekerss,i love nijmegen xD
    eerst eigelijk niet echt(ik woon daar namelijk) maar naar 14-07-08 wel xD


    wow... dan lijkt het me echt cool...

    gwoon 1 van de coolste band komt gwoon optrede in jou stad!! vet!!


    Gone...

    (...)

    jah super handing,dus mensen, heb je problemen of wil je je ouders overhalen over iets?bel mij en alles komt goed(of natuurlijk niet)


    you never know xD


    Gone...

    Ik mag da ook ni en ik zou het ook graag wille xD
    dus ik weet niet wat je zou moete doen om ze te overtuigen

    ik weet genoeg tips maar ik ga ze lkkr niet zeggen :X (dit zeg ik omdat ik ze nog moet bedenken xD)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    wow... dan lijkt het me echt cool...

    gwoon 1 van de coolste band komt gwoon optrede in jou stad!! vet!!

    zekerss!!is th nog niet in jou stad weze optrede?


    Listen to your heart and your dreams come true ~