• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    ik verveel me xD ik ben inspi loos voor een serie en ik ben ispi loos voor tips :(

    dus ik denk dat de advies-lijn niet door gaat (huil)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik heb een lippiercing, maar ga slijmen bij je ouders ofsu, like mijn ouders vinden piercings mooi dus ik heb het zonder moeite gekregen<33333

    yeaaaah zaterdag me tongpiercing<33333333


    WHAAAAAAAAAAAAAA... DAT IS NIET EERLIJK :( ik moet erom smeken en jij krijgt het gewoon.... mja... een vriendin van mij heeft wenkbrauw en ook een tompiercing een bij haar vond ze het wel mooi... dus misschien...


    Gone...

    (...)

    okiii

    maar ken jij matrixx?

    matrixx???


    Gone...

    ik verveel me xD ik ben inspi loos voor een serie en ik ben ispi loos voor tips :(

    dus ik denk dat de advies-lijn niet door gaat (huil)


    aaah.... ik heb zoveel probelemen *kuch kuch* xD


    Gone...

    (...)

    WHAAAAAAAAAAAAAA... DAT IS NIET EERLIJK :( ik moet erom smeken en jij krijgt het gewoon.... mja... een vriendin van mij heeft wenkbrauw en ook een tompiercing een bij haar vond ze het wel mooi... dus misschien...


    echt??? ik wil ook ouders die het mooi vinden :(

    maar ik heb het gevoel da ik hem krijg maar k ben een beetje bang da et pijn doet en of het me staat ...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    matrixx???


    jah matrixx is teenerdisco in nijmegen xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    ik heb gelijk avatar er op gezet,ik vind avatar cool:$
    maar je kunt ook gwn die neppe halen en dn gwn thuis komen en als je moeder begint te schreeuwen ofzeu zeg je : moet die er uit?en dn trek je hem er uit.[die zin heb ik lkkr gepikt van hoe overleef ik mezelf,de film :P xD]



    ja... daar dacht ik dus ook aan aan die film.. heb ik gister trouwens gekeken ;) AVATAR(H)(H)



    Gone...

    (...)

    jah matrixx is teenerdisco in nijmegen xD


    cool!!


    Gone...

    (...)

    aaah.... ik heb zoveel probelemen *kuch kuch* xD


    whahah vertel ze maar aan hulp dokter Shanice xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)


    ja... daar dacht ik dus ook aan aan die film.. heb ik gister trouwens gekeken ;) AVATAR(H)(H)




    whaha,ik wil niet da avatar stopt :(:( (huil)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    echt??? ik wil ook ouders die het mooi vinden :(

    maar ik heb het gevoel da ik hem krijg maar k ben een beetje bang da et pijn doet en of het me staat ...


    ja ik ben ook bang... vooral dat het pijn doet ofzo... maar een ander meisje dat ik ken heeft gwoon een wenkbrauwpiercing gekregen voor haar verjaardag :| niet eerlijk... en ik ben ook heel bang dat het dan heel lelijk staat fzo...


    Gone...

    (...)

    cool!!

    uhu ma word saai en ik vraag aan iedereen of ze mee gaan xD


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    whahah vertel ze maar aan hulp dokter Shanice xD


    nou uh.... w8 ff kan er ff niet opkomen maar als ik het weet zeg ik het je...

    owjah....

    MIJN PIERCING xD


    Gone...

    (...)
    uhu ma word saai en ik vraag aan iedereen of ze mee gaan xD


    ghehe xD


    Gone...

    (...)

    whaha,ik wil niet da avatar stopt :(:( (huil)


    AVATAR!!! I WILL MISS YOU :'( maar ze zijn op dvd hea ;) xD


    Gone...