• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    (...)
    ik weet genoeg tips maar ik ga ze lkkr niet zeggen :X (dit zeg ik omdat ik ze nog moet bedenken xD)


    haha xD ga maar lekker bedenken ofzo xD ik weet niks te zeggen xD maar mn moeder is nog steeds boos :|


    Gone...

    (...)
    zekerss!!is th nog niet in jou stad weze optrede?


    nope denk niet dat ze zo snel in apeldoorn kome :(


    Gone...

    (...)

    lees gewoon de vorige tips enz.... en vraag het anders voor je verjaardag of loop ''perongluk'' langs een piercingshop met 1 van je ouders...

    hoe oud bn je dn?

    16 xD Mij zei zijn EGT heel hard tegen Piercinge xD ik zal er is Probere er toevallig langs te lope xD


    Your Butt is Mine!

    auwtsch... das wel kut als ze er echt hard tege zijn...

    mijn nicht heeft dat ook geprobeerd met dat erlangs heen lopen en toen kreeg ze hem enz... echt dat ga ik ook proberen als ik in utrecht ben xD


    Gone...

    (...)
    16 xD Mij zei zijn EGT heel hard tegen Piercinge xD ik zal er is Probere er toevallig langs te lope xD


    dn heb je geen toestemming meer nodig!!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    nope denk niet dat ze zo snel in apeldoorn kome :(


    miss ben ik nu dom ofzeu maar ligt da dicht bij nijmegen?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    misschien niet maar mijn ouders zijn er ook tegen [nog een nadeel maar nu zijn ze wat minder enz..] maar als ik zomaar thuis kom mt zo0wn ding trapt mutti me het huis uit... weetje ik zit me net te bedenken... wat nou als ik het is met een neppe probeer xD kijken of ze het mooi vinden staan en ze er aan laten wennen enz...


    Gone...

    (...)

    miss ben ik nu dom ofzeu maar ligt da dicht bij nijmegen?


    jup ligt best wel dichtbij... ik denk een uurtje a driekwartier rijden...


    Gone...

    misschien niet maar mijn ouders zijn er ook tegen [nog een nadeel maar nu zijn ze wat minder enz..] maar als ik zomaar thuis kom mt zo0wn ding trapt mutti me het huis uit... weetje ik zit me net te bedenken... wat nou als ik het is met een neppe probeer xD kijken of ze het mooi vinden staan en ze er aan laten wennen enz...


    das goed idee!!en als je het huis uit getrapt word.kom dn maar naar nijmegen toe,mag je bij mij in de tuin slapen[/lief ben ik he]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    jup ligt best wel dichtbij... ik denk een uurtje a driekwartier rijden...


    okiii

    maar ken jij matrixx?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xD gezellig in de tuin... met mn tentje xD maar dan kan ik altijd nog zeggen zo van;; ja je kan me niet het huis uittrappen omdat hij nep is enz.... WHOOOOO ik zag een deel van avatar!!! xD


    Gone...

    (...)

    dn heb je geen toestemming meer nodig!!!

    Ma ik mag da egt nii he xD
    Hmm die vermoorde mij als ik da stiekem laat schiete xD
    En je moet weten dat ik graag Leef ;)


    Your Butt is Mine!

    ik heb een lippiercing, maar ga slijmen bij je ouders ofsu, like mijn ouders vinden piercings mooi dus ik heb het zonder moeite gekregen<33333

    yeaaaah zaterdag me tongpiercing<33333333


    Ice-cream Rockt more than you x3

    xD gezellig in de tuin... met mn tentje xD maar dan kan ik altijd nog zeggen zo van;; ja je kan me niet het huis uittrappen omdat hij nep is enz.... WHOOOOO ik zag een deel van avatar!!! xD

    ik heb gelijk avatar er op gezet,ik vind avatar cool:$
    maar je kunt ook gwn die neppe halen en dn gwn thuis komen en als je moeder begint te schreeuwen ofzeu zeg je : moet die er uit?en dn trek je hem er uit.[die zin heb ik lkkr gepikt van hoe overleef ik mezelf,de film :P xD]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Ma ik mag da egt nii he xD
    Hmm die vermoorde mij als ik da stiekem laat schiete xD
    En je moet weten dat ik graag Leef ;)


    ghehe... ik ook xD


    btw mensjes... sorry quizlet lag er ff uit...


    Gone...