• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    maar ik kan niet naar boven :( ik woon in een flat xD maar ik ga proberen...


    Gone...

    maar ik kan niet naar boven :( ik woon in een flat xD maar ik ga proberen...


    ow xD dn kruip je onder de bank xD

    srry ben melig xDb


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xD oke xD zal het proberen... om eronder te komen xD maar mijn mutti is thuis :D ik ga vragen :D


    Gone...

    xD oke xD zal het proberen... om eronder te komen xD maar mijn mutti is thuis :D ik ga vragen :D


    okii :D

    veel suc6


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    :( het mag niet :( ze werd helemaal boos toen ik erover begon... dan de brief voor sint maar :)


    Gone...

    :( het mag niet :( ze werd helemaal boos toen ik erover begon... dan de brief voor sint maar :)


    das kut:(

    okii hopend (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    hoop dat het dan wel mag xD


    en anders vraag ik het wel voor mijn verjaardag... anders hoef ik niks voor mn verjaardag xD maar ik las in jou topic [van die monroe-piercing, volgens mij wassie van jou hoor] dat jij eerst ook een tompiercing wou en dat dat niet kon omdat je een beugel had? maar ik heb ook een beugel :(


    Gone...

    hoop dat het dan wel mag xD


    en anders vraag ik het wel voor mijn verjaardag... anders hoef ik niks voor mn verjaardag xD maar ik las in jou topic [van die monroe-piercing, volgens mij wassie van jou hoor] dat jij eerst ook een tompiercing wou en dat dat niet kon omdat je een beugel had? maar ik heb ook een beugel :(


    jep die was van mij ;)

    maar ik kn da nie omdat mijn lip te dicht tegen mijn beugel aan zit,en dn kan je beugel kapot gaan volgends mij...drm koos ik voor de monroe-piercing omdat die volgens mij geen last heeft van mijn beugel


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    jep die was van mij



    maar ik kn da nie omdat mijn lip te dicht tegen mijn beugel aan zit,en dn kan je beugel kapot gaan volgends mij...drm koos ik voor de monroe-piercing omdat die volgens mij geen last heeft van mijn beugel


    haha.. oke toch goed gekeken ;)

    mijn lip zit niet zo dicht tegen mijn beugel aan... dus ik denk dat dat dan wel kan... bij ons loopt er ook zo0wn kind op school die denkt dat ze een monroe-piercing heeft maar die zit gwoon midden in dr wang :S lijkt net een dikke puist...


    Gone...

    (...)

    haha.. oke toch goed gekeken ;)

    mijn lip zit niet zo dicht tegen mijn beugel aan... dus ik denk dat dat dan wel kan... bij ons loopt er ook zo0wn kind op school die denkt dat ze een monroe-piercing heeft maar die zit gwoon midden in dr wang :S lijkt net een dikke puist...


    whahah....maar ik weet niet of die zou staan anders wil ik ook een tompiercing maar dn zit die beugel weer in de weg....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ja... das kut hea.. zo0wn beugel...


    Gone...

    ja... das kut hea.. zo0wn beugel...


    zekersss,,en ik wil ook mijn haren verfen maar ik mag alleen blonde strepen =,=


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ow... ik mag wel gewoon mijn haren verfen, maar ik moet het niet TE extreem doen van mijn moeder... misschien helpt het als je het eerst voorstelt en als ze het te extreem vinden dat je het iets aanpast ofzo...


    Gone...

    ik geef advies in mijn eigen topic xD


    Gone...

    ik geef advies in mijn eigen topic xD


    whahaah xD

    kan ik proberen...
    ben jij fan van TH?


    Listen to your heart and your dreams come true ~