• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    Spanje... misschien ook nog een oplossing ;)


    Gone...

    mense ik ga... bye


    Gone...

    Neem eerst zo'n nep ding, kijken hoe je ma reageerd !!


    xShinToyZx

    Nouja. uhm. daar kan je eigenlijk weinig aan doen x]
    Ik mocht ook niet, maar zeurde zo hard door dat het onderhand 2 jaar voorbij waren en toen mocht ik het ^^

    Oké hier heb je dus echt helemaal niks aan. maar ik zou gewoon vragen of het een cadeau voor je verjaardag of kerst mag worden.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Neem eerst zo'n nep ding, kijken hoe je ma reageerd !!



    die wil ik ook eerst gaan halen en als ze hem dan mooi vind gwn vrage voor een echte [of er één schiete xP]


    Gone...

    Nouja. uhm. daar kan je eigenlijk weinig aan doen x]
    Ik mocht ook niet, maar zeurde zo hard door dat het onderhand 2 jaar voorbij waren en toen mocht ik het ^^

    Oké hier heb je dus echt helemaal niks aan. maar ik zou gewoon vragen of het een cadeau voor je verjaardag of kerst mag worden.


    ik had hem dus al gevraagd maar het mocht niet en als ik door blijf zeuren krijg ik freakin ruzie xD maar ik moet en zal hem krijgen xD


    Gone...

    iemand anders nog een idee?


    Gone...

    Oke, deze is gigantisch OFFtopic aan het worden. Anyway; je bent 13. Kortom: nog genoeg tijd om te bepalen of je nu echt een piercing wil of niet. Toen ik 13 was wou ik er ook eentje, in mijn oor. Nu kijk op een heel andere manier tegen mezelf aan en het zou me uiteindelijk toch niet staan. :]Ik geef je ouders dus gelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    oke... :) dat is jou menig ;) ieder zn eigen mening he... ;)


    Gone...

    leintje wil er ook 1. Ik heb liever een navel dan lip piercing maar d'r vader is helemaal erop tegen. Daar we samen 1 lijn trekken (dus leintje kan ons niet tegenelkaar uitspelen) gebeurt het dus niet. Ik hou vol dat ze 16 moet zijn Ron (me man) dat ze 18 moet zijn. Wat ze nu heeft is een nep lippiercing en echt zelfs me man dacht eerst dat ie echt was smorgens doet ze hem in en alleen met eten uit. Het went wel dus ik denk dat op deze mannier ze ons beter overtuigd dat ze het echt wil dan dat ze blijft zeuren. Hij denkt er nu over als ze 15 wordt er 1 voor d'r verjaardag te geven (pas in juli xD). Misschien is het ook zo bij je moeder. Dat ze eraan moet wennen (kan dus met een nep ding).


    muziek altijd overal

    leintje wil er ook 1. Ik heb liever een navel dan lip piercing maar d'r vader is helemaal erop tegen. Daar we samen 1 lijn trekken (dus leintje kan ons niet tegenelkaar uitspelen) gebeurt het dus niet. Ik hou vol dat ze 16 moet zijn Ron (me man) dat ze 18 moet zijn. Wat ze nu heeft is een nep lippiercing en echt zelfs me man dacht eerst dat ie echt was smorgens doet ze hem in en alleen met eten uit. Het went wel dus ik denk dat op deze mannier ze ons beter overtuigd dat ze het echt wil dan dat ze blijft zeuren. Hij denkt er nu over als ze 15 wordt er 1 voor d'r verjaardag te geven (pas in juli xD). Misschien is het ook zo bij je moeder. Dat ze eraan moet wennen (kan dus met een nep ding).

    16 vind ik ook een geschikte leeftijd persoonlijk voor een piercing. Je kan er later immers zo'n ontzettende spijt van hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    daaarom kies ik nu dus ook eerst voor een neppe ;) kijken hoe dat staat en dan zien of ik hem nog echt wil :) maar denk het wel, maar eerst proberen is beter...


    Gone...

    ik wil er ook een maar dat mag ook niet enzo xD. had m eerst zelf geprikt maar dat mocht dus ook niet


    I don't need words to feel those lips.

    auw... dat lijkt me zo pijnlijk.... zelf piercen... ik doe het toch liever door een piercer, maar dat moet je natuurlijk zelf weten hea ;) maar ik probeer dus eerst wel een neppe xD


    Gone...

    mn moeder mocht toen zse jong was nooit oorbellen... toen heeft ze het stiekem gedaan en toen vond haar moeder (mn oma dus) het eigenlijk wel heel leuk...

    of..of.. je gaat net als op de markt doen: dan zegt je moeder dat je met 18 een piercing mag en dan zeg jij:13 zij:16 jij:14 zij:15...
    en zo mag je al veel eerder een piercing!! xD


    Als je maar een ananas hebt..