• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    xD word je zo uitgehongerd dan thuis xD ach gossie toch.... en nu ga ik ff op krukken naar de wc xD


    Gone...

    oke.... mensen daar was ik weer xD mij gemist?? NEE TUURLIJK NIET :D


    Gone...

    xD word je zo uitgehongerd dan thuis xD ach gossie toch.... en nu ga ik ff op krukken naar de wc xD


    jaahhh x( en mag ik ook gebruik maken van jou wc??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    jaahhh x( en mag ik ook gebruik maken van jou wc??


    tuurlijk xD ga je gang xD


    Gone...

    oke.... mensen daar was ik weer xD mij gemist?? NEE TUURLIJK NIET :D


    jahhh ,je was ook zo lang weg.ik ben al ongeveer getrouwt heb 234567 kinderen en ik ben nu al zon 435 jaar oud...


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    jahhh ,je was ook zo lang weg.ik ben al ongeveer getrouwt heb 234567 kinderen en ik ben nu al zon 435 jaar oud...



    oke cool.. dat moet ik nog ff een bruiloftscadeau geven.. en de rest voor je verjaardag en nog op kraamvisite[?] komen xD


    Gone...

    (...)

    tuurlijk xD ga je gang xD


    poeh poeh,da was lkkr,Owjah en als je bruine strepen vind in je wc-pot da zat er al in hoor[denk ik (A)]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    poeh poeh,da was lkkr,Owjah en als je bruine strepen vind in je wc-pot da zat er al in hoor[denk ik (A)]


    heb hem al weer schoongemaakt xD


    Gone...

    (...)

    oke cool.. dat moet ik nog ff een bruiloftscadeau geven.. en de rest voor je verjaardag en nog op kraamvisite[?] komen xD


    jah doe maar,maar mijn kindjes willen alleen cadeau's boven de 45344 euro,dus ik hoop da je veel geld hebt x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    jah doe maar,maar mijn kindjes willen alleen cadeau's boven de 45344 euro,dus ik hoop da je veel geld hebt x)


    ja ik zal ff de portomonnee van obama jatten... dan weet ik zeker dat ik genoeg heb... heb ik ook gelijk toegang tot het witte huis... neem ik je mee zeggen we dat ze de shoppingprijzen moeten verlagen en dan in New York shoppen xD


    Gone...

    (...)

    heb hem al weer schoongemaakt xD


    goed zo,want ik d8 al als ik weer naar de wc moet wil ik niet in die stinklucht zitten van iemand anders[volgens mij waren die van iemand anders (A)]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    ja ik zal ff de portomonnee van obama jatten... dan weet ik zeker dat ik genoeg heb... heb ik ook gelijk toegang tot het witte huis... neem ik je mee zeggen we dat ze de shoppingprijzen moeten verlagen en dan in New York shoppen xD


    jaahhh!!!en dn zeggen dt kinderen onder de 16 wel piercingen mochen en we sturen bush op onze mama's af als ze nog 1 keer zeuren (A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    goed zo,want ik d8 al als ik weer naar de wc moet wil ik niet in die stinklucht zitten van iemand anders[volgens mij waren die van iemand anders (A)]


    mn kat is gelijk na mij geweest dus zal haar wel gweest zijn...


    Gone...

    (...)

    jaahhh!!!en dn zeggen dt kinderen onder de 16 wel piercingen mochen en we sturen bush op onze mama's af als ze nog 1 keer zeuren (A)



    JOAAAH!!! En als ze dan nog nie willen... THE FBI!!!


    Gone...

    REACTIE NUMMER 120 :D(hoera)


    Gone...