• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    Ok... ik zal het is proberen te vrgen thnks...


    Gone...

    Ok... ik zal het is proberen te vrgen thnks...

    Zéker doen. Ze is nogal mondig en krijgt vaak haar zin. En ze heeft heel strenge ouders! ö Want zelf ik mag meer dan haar en mijn ouders zijn al niet te doen! x'D


    Reaching for something in the distance_

    Omhg dat probleem heb ik ook! Ö
    En ik mag zelfs geen lippiercing na mijn 18de -.-


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    :O wow... maar bij mij is het zo dat... als ik alleen al over een piercing begin... word mn moeder boos...


    Gone...

    Helllooo!
    Ik ben geen piercing. Maar mijn beste vriendin [TOMISMINEX3] heeft er wel een paar. En zij mocht ook niet eerst. Maar uiteindelijk heeft ze er dan toc gekregen. Alleen jammer dat ze ze nu niet meer inheeft.. Vraag haar es om raad! ^^ Maar volgens mij was ze het zagen gewoon beu en heeft ze er gewoon een laten schieten! I don't know..
    x


    Ik ben ook geen piercing? XD


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    WHHAHAHAHA.... Ik lees het nu ook opeens xD ik las eerst gwoon ik heb ook geen piercing
    OMYGOSH xD


    Gone...

    :O wow... maar bij mij is het zo dat... als ik alleen al over een piercing begin... word mn moeder boos...

    ]
    Ja bij mij ook zo ong. en dan begint ze weer te zagen over vroeger -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Omhg dat probleem heb ik ook! Ö
    En ik mag zelfs geen lippiercing na mijn 18de -.-


    Ik mag pas op mn 18e dat heeft ze zelf gezegd dus moet ze niet gaan zeure als ik op mn 18e helemaal vol hang xD


    Gone...

    13 bijna 14 is ook wel heel jong, je moet er wel aan denken dat je altijd zal blijven zien dat je een piercing hebt (je houd een litteken over als je hem eruit haalt)

    Je ouders bedoelen het alleen goed xD klink net als zoon oude oma maar ja je moet zelf weten denk k

    -xxx-


    You can never wear to much black

    (...)
    ]
    Ja bij mij ook zo ong. en dan begint ze weer te zagen over vroeger -.-''


    ja dat heb ik dus ook... of ik laat zo een plaatje zien.. moeder;; JE WEET DAT JE DIE NIET KRIJGT KAPPEN NOU!!

    slaat nergens op want ze vind de piercings van mn neven en nicht wel mooi.. zelfs die van mn vriendinnen :|


    Gone...

    13 bijna 14 is ook wel heel jong, je moet er wel aan denken dat je altijd zal blijven zien dat je een piercing hebt (je houd een litteken over als je hem eruit haalt)

    Je ouders bedoelen het alleen goed xD klink net als zoon oude oma maar ja je moet zelf weten denk k

    -xxx-


    nee je klinkt niet als een oma...totaal niet... maar het is zo van... bij iedereen vind ze het mooi maar bij mij weer niet... dat snap ik niet... en ik weet dat ik er een litteken aan overhoud als ik hem eruit haal... maar dat ik heb er voor over...


    Gone...

    (...)

    Ik ben ook geen piercing? XD


    Nie kakken mensen, vandaag was een vermoeide dag! ö [Kheb 4 uur les gehad :P] Enja, dan is het wel eens normaal dat RUBY zich mistypt! Enja, wat er staat is wél waar he! Ik ben geen piering.. ^^


    Reaching for something in the distance_

    je maag geen piercing voor je 16de
    tenzij je vanaf je geboorte bent gepiersed...ja da zei ne gast van de piercingwinkel.
    of gewoon nr spanje gaan!!daar heb ik er 1 laten zetten zonder prob's


    I Am Whatever You Say I Am

    xD nee je bent het inderdaad niet... lijkt me niet fijn een piercing zijn... een beetje in iemands huid zitten en zitten en zitten...


    Gone...

    je maag geen piercing voor je 16de
    tenzij je vanaf je geboorte bent gepiersed...ja da zei ne gast van de piercingwinkel.
    of gewoon nr spanje gaan!!daar heb ik er 1 laten zetten zonder prob's


    dat is niet overal zo hoor... in Utrecht enz heb ik alleen maar toestemming nodig van je ouders... dan moete ze wel mee enz... blablabla.. maar je mag wel gewoon voor je 16e


    Gone...