• hey mensen... zoals jullie kunnen lezen heb ik jullie hulp nodig. Ik wil graag een lippiercing [zo eentje als Tom van TH ook heeft..] maar dan komt nu het probleem;; ik mag het niet van mijn moeder. Bij mijn vader hoef ik het niet te vragen want die flipt al als ik vraag of ik in de kerstvakantie langs kan komen [went opzich wel hoor zo'n flippende vader xD] maar.. als ik hem voor 5 december vraag[youknow sinterklaasshit] dan krijg ik hem ook niet. En in de kerstvakantie ga ik naar Utrecht, maar denk dat ik hem dan ook niet krijg. voor mijn verjaardag krijg ik hem ook niet. volgens mijn moeder mag ik geen piercing voor mijn 18e. Maar ik wil er zo graag 1!!! Weet iemand misschien wat ik nu kan doen?

    p.s. doorzeuren heeft ook al geen zin, heb ik laatst dikke ruzie door gekregen:(

    xx


    Gone...

    Boodschappenlijstj:

    1. Zachte Koekjes

    2. Fake Monroe-Piercing

    3. Onstopper

    4. Lolly


    (A)


    Gone...

    Whahaaaa xD Lolly xD
    en ik wil ook Bill op de lijst xD^^


    Your Butt is Mine!

    oke...

    Boodschappen:

    1. Zachte Koekjes

    2. Fake Monroe-Piercing

    3. Ontstopper

    4. Lolly

    5. Bill [doe maar 2x ik wil er ook 1 xD]


    Gone...

    (...)

    WHAAAAAAAAAAAAAA... DAT IS NIET EERLIJK :( ik moet erom smeken en jij krijgt het gewoon.... mja... een vriendin van mij heeft wenkbrauw en ook een tompiercing een bij haar vond ze het wel mooi... dus misschien...


    Okee, doe klusjes in huis ofsu of zeg dat je die piercing voor je raport wilt doe ik ook vaaak, dit keer heb ik voor me raport een tongpiercing gevraagt en ik krijg hem zaterdag duss, maar anypeep zoek anders info over lippiercings en laat het lezen, mischien ziet ze dan in dat een Piercing best leuk is en niet gevaarlijk is fsu


    Ice-cream Rockt more than you x3

    oke... ik zal het proberen...maar als ik er alleen al over begin word ze boos.. maar ik zal wel is wat laten lezen ;) thnks...


    Gone...

    oke... ik zal het proberen...maar als ik er alleen al over begin word ze boos.. maar ik zal wel is wat laten lezen ;) thnks...


    Bitteschon<33


    Ice-cream Rockt more than you x3

    xP


    Gone...

    BEN ER WEEERRRRR!!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    YAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay....

    WAS HET GEZELLIG??


    Gone...

    YAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay....

    WAS HET GEZELLIG??

    waar?bij de tandarst?ik was er al naar 5 min uit xD maar ik moest gwn dikke 20 min w8en xD

    achjah....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    omg.... dat duurt bij mij ook altijd lang xD ze lopen altijd uit xD
    hier is je ontstopper, fakepiercing en de zachte koekjes xD


    Gone...

    omg.... dat duurt bij mij ook altijd lang xD ze lopen altijd uit xD
    hier is je ontstopper, fakepiercing en de zachte koekjes xD


    dankje*begint gelijk de zachte koekjes op te eten,pakt de ontstopper en stopt hem in haar kontje xD,en pruts de fakepiercing er in*


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    xD OMY... xD lol xD


    Gone...

    Ik kreeg een liedje van Kinderen Voor Kinderen in mn hoofd... op een onbewoond eiland xD


    Gone...

    Helllooo!
    Ik ben geen piercing. Maar mijn beste vriendin [TOMISMINEX3] heeft er wel een paar. En zij mocht ook niet eerst. Maar uiteindelijk heeft ze er dan toc gekregen. Alleen jammer dat ze ze nu niet meer inheeft.. Vraag haar es om raad! ^^ Maar volgens mij was ze het zagen gewoon beu en heeft ze er gewoon een laten schieten! I don't know..
    x


    Reaching for something in the distance_