• Ik kreeg te horen dat ik zelf de oorzaak ben dat ik op youtube ruzie zoekt, en dat ik de ruzie zelf veroorzaakt hebt. Het ligt niet aan de mensen die me uitschelden maar aan mij. Dat vind de meeste dat ik de oorzaak ben dat mensen hatelijke opmerkingen op youtube maken.

    En blijkbaar vinden de meeste het ook terecht dat ik het verdiende. Ook posten mensen youtube reacties van: ''Pleeg zelf moord of val dood'' Het ligt altijd aan mij en niet door hun.

    Ik kreeg ooit een bericht, waar ik niet bij kan slapen van iemand.

    Ik moet dit even kwijt. Gewoon omdat ze een bericht had geplaatst in jouw youtube-topic ruzie uitlokken is onvolwassen en fucking kinderachtig, ze is je stalkachtig gedrag beu en is hier ook echt bang van. En nu kan je me lieve schat noemen maar guess what, niet iedereen is zo wanhopig sarcastisch als jou. Anonieme accounts maken gewoon om in dr gastenboek te kunnen plaatsen is ziek. En het is blijkbaar niet alleen bij Famke/Menswear maar ook bij andere mensen. Moraal van het verhaal: groei wat ballen en vraag niet om meningen als je ze toch gaat uitkotsen. Amen.


    Ik weet zelf ook niet waarom ik die bericht krijg, ik weet zelf niet wat ik diegene had aangedaan. Ik stuurde hem nog een bericht of die me een ruzie zoeker vond, en ik zei op een vriendelijke manier van: Vind jij me een ruziezoeker?

    Hij negeerde me, en toen ik het via pb stuurde blokkeerde hij me zonder enkel reden.

    Paar maanden er voor stuurde ik een vriendelijke bericht, maar die gast zag me als stuk vuil, negeerde me en verwijderde het bericht van zijn gastenboek.
    En dat geld ook voor sommige mensen hier. Ze vinden dat ik waardeloos en nutteloos ben!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:39 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik begrijp het niet helemaal?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selden schreef:
    Ik begrijp het niet helemaal?


    Mensen zeggen dat ik de oorzaak ben, dat mensen haat reacties op youtube krijg. Ze vinden dat ik de ruzie zelf uit lokt. En dat ik de oorzaak ben van de scheld reacties die ik krijg.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Och, negeer zulke mensen toch gewoon.
    Het is best zielig dat ze hun tijd besteden aan van die zielige haatpartijtjes. Je bent beter dan dat (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hee, blijkbaar speelt er een hoop, het lijkt me heel lastig voor je dat het je zo bezig houdt.
    Wat verwacht je hier van ons met dit topic? Wil je het vooral graag delen, advies, misschien eerder steun...?
    Ik ben zelf niet betrokken geweest hierin, maar zou je willen aanraden om evt een bemiddelaar aan te spreken als er een ruzie hier op Q opgelost moet worden, want die indruk krijg ik een beetje uit je berichtje. Of als je gewoon in vertrouwen je ei kwijt wilt een vertrouwenspersoon aanspreekt. Zou dat wat zijn?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Uh? Ik dacht dat hier een tijd geleden ook zo'n heisa over werd gemaakt, in het LJH. Niet om hard over te komen, maar begin je nu alweer? Ga er alsjeblieft met een bemiddelaar over praten, desnoods dat je bemiddeling met die users aanvraagt, maar open hier niet elke keer topics over si vous plait. Je hebt dat topic in Oktober aangemaakt en het is nog steeds bezig.
    En ik denk dat beide kanten wel fout zitten. Besteedt er alleen niet zoveel aandacht aan. Dan wordt je gek. “Hij deed dit.. En zij deed dit.." Ja, en zo kom je niet verder. Ze sturen die berichten niet voor niks, misschien doe jij zelf ook wel wat fout.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even zeggen dat ik niet mee ben en niet weet wat dit met Q te maken heeft, dus ik reageer gewoon uit wat ik uit dit topic opmaak, maar als je op het internet met ruziezoekers te maken krijgt, moet je die lui gewoon negeren. Mensen praten of respectvol tegen je of niet. Zo simpel is het, zo'n haarberichten berichten zou ik gewoon kei duidelijk en lekker nonchalant negeren. Geen aandacht aan geven want dat helpt heel je dag om zeep, negatieve mensen mag je gewoon niet toestaan, niet mee in contact gaan gewoon.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:57 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik weet niet precies waar het overgaat, maar is dit niet van een tijdje geleden? Ik kan mij het ergens vaag herinneren.


    Seasons will change, but I shall remain

    Sorry, maar we zouden bemiddeling krijgen. Ik snap niet waarom je dit topic over Adnane opent?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eerlijk gezegd; mensen krijgen niet zomaar haatberichten binnen van andere personen. Misschien één keer, maar niet meerdere keren. Dan moet je eens kijken naar hoe je je berichten formuleert, want berichten -zeker via internet- kunnen vaak verkeerd overkomen als je ze niet goed verwoord.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Achelois schreef:
    Uh? Ik dacht dat hier een tijd geleden ook zo'n heisa over werd gemaakt, in het LJH. Niet om hard over te komen, maar begin je nu alweer? Ga er alsjeblieft met een bemiddelaar over praten, desnoods dat je bemiddeling met die users aanvraagt, maar open hier niet elke keer topics over si vous plait. Je hebt dat topic in Oktober aangemaakt en het is nog steeds bezig.
    En ik denk dat beide kanten wel fout zitten. Besteedt er alleen niet zoveel aandacht aan. Dan wordt je gek. “Hij deed dit.. En zij deed dit.." Ja, en zo kom je niet verder. Ze sturen die berichten niet voor niks, misschien doe jij zelf ook wel wat fout.


    Dit. Laat het los. Laat het gaan..

    (Ps, wil je nu via dit topic proberen een nare reactie van die mensen te krijgen? Dan ben je volgens mij ook inderdaad opzoek naar ruzie. )

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 16:30 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben eerlijk gezegd niet echt mee..


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik snap niet precies wat je doel is van dit topic eerlijk gezegd (?).


    i wanna die with you once or twice.

    ^ Dat hoeft ook niet. Dit is echt zo'n typisch topic met oude koeien uit de sloot halen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Scribe schreef:
    (...)

    Dit. Laat het los. Laat het gaan..

    (Ps, wil je nu via dit topic proberen een nare reactie van die mensen te krijgen? Dan ben je volgens mij ook inderdaad opzoek naar ruzie. )


    Ik probeer helemaal geen nare reacties van die mensen te krijgen! Of is dat ook volgens jou ruzie zoeken?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik probeer helemaal geen nare reacties van die mensen te krijgen! Of is dat ook volgens jou ruzie zoeken?


    Lol wat wil je dan bereiken?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys