• Ik kreeg te horen dat ik zelf de oorzaak ben dat ik op youtube ruzie zoekt, en dat ik de ruzie zelf veroorzaakt hebt. Het ligt niet aan de mensen die me uitschelden maar aan mij. Dat vind de meeste dat ik de oorzaak ben dat mensen hatelijke opmerkingen op youtube maken.

    En blijkbaar vinden de meeste het ook terecht dat ik het verdiende. Ook posten mensen youtube reacties van: ''Pleeg zelf moord of val dood'' Het ligt altijd aan mij en niet door hun.

    Ik kreeg ooit een bericht, waar ik niet bij kan slapen van iemand.

    Ik moet dit even kwijt. Gewoon omdat ze een bericht had geplaatst in jouw youtube-topic ruzie uitlokken is onvolwassen en fucking kinderachtig, ze is je stalkachtig gedrag beu en is hier ook echt bang van. En nu kan je me lieve schat noemen maar guess what, niet iedereen is zo wanhopig sarcastisch als jou. Anonieme accounts maken gewoon om in dr gastenboek te kunnen plaatsen is ziek. En het is blijkbaar niet alleen bij Famke/Menswear maar ook bij andere mensen. Moraal van het verhaal: groei wat ballen en vraag niet om meningen als je ze toch gaat uitkotsen. Amen.


    Ik weet zelf ook niet waarom ik die bericht krijg, ik weet zelf niet wat ik diegene had aangedaan. Ik stuurde hem nog een bericht of die me een ruzie zoeker vond, en ik zei op een vriendelijke manier van: Vind jij me een ruziezoeker?

    Hij negeerde me, en toen ik het via pb stuurde blokkeerde hij me zonder enkel reden.

    Paar maanden er voor stuurde ik een vriendelijke bericht, maar die gast zag me als stuk vuil, negeerde me en verwijderde het bericht van zijn gastenboek.
    En dat geld ook voor sommige mensen hier. Ze vinden dat ik waardeloos en nutteloos ben!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 15:39 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Lol wat wil je dan bereiken?


    Ik wil mijn ei kwijt, of mag dat niet meer?
    Als ik ruzie had gezocht had ik die persoon allang uitgescholden, maar dat deed ik niet. Ik reageerde vriendelijk van: 'vond je me een ruzie zoeker?'

    Als iedereen wilt dat ik hier nooit meer mag komen dan moet je het zeggen. Want blijkbaar vind iedereen me waardeloos hier.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:10 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik wil mijn ei kwijt, of mag dat niet meer?
    Als ik ruzie had gezocht had ik die persoon allang uitgescholden, maar dat deed ik niet. Ik reageerde vriendelijk van: 'vond je me een ruzie zoeker?'

    Als iedereen wilt dat ik hier nooit meer mag komen dan moet je het zeggen. Want blijkbaar vind iedereen me waardeloos hier.

    Dat zegt niemand. Je gaat alleen te ver en lang door over het onderwerp. Dit soort dingen zijn voor bemiddelaars, dus dan is het onnodig om weer topic zoveel hier over aan te maken. Daarnaast mag je ook geen topics aanmaken over andere users, waarvan een zaak gaande is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap het nut van dit topic niet eerlijk gezegd. Ik bedoel, je mag je ei natuurlijk kwijt maar misschien kan dat beter niet op deze manier. Nu lijk je eigenlijk vooral met modder te gooien, bijvoorbeeld deze zin:

    En dat geld ook voor sommige mensen hier. Ze vinden dat ik waardeloos en nutteloos ben!

    Als dat al zo, is ga dan naar een bemiddelaar en probeer het op een volwassenen manier op te lossen, want met dit topic lijk je inderdaad alleen maar ruzie uit te lokken.
    En reacties zoals "Als iedereen wilt dat ik hier nooit meer mag komen dan moet je het zeggen" zijn ook niet echt nodig vind ik. Again, haal er gewoon een bemiddelaar bij en probeer volwassen te reageren. En trouwens, dat is ook sowieso niet Waar. Er zijn vast wel mensen die je leuk vinden! En als je nog meer van die mensen wilt, val dan gewoon random een gastenboek binnen voor een praatje. Een heleboel users hier vinden dat leuk hoor! ^^

    [ bericht aangepast op 6 jan 2017 - 17:26 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Haha, ik meen mijn reactie nog steeds even hard hoor. Als je ruzie zoekt, kan je zo'n reactie verwachten.


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    Haha, ik meen mijn reactie nog steeds even hard hoor. Als je ruzie zoekt, kan je zo'n reactie verwachten.


    Ik zoek geen ruzie. Ik zocht geen ruzie met jou, ik probeer vriendelijk tegen jou te doen. Vind jij vriendelijk doen ruzie zoeken? Wat heb ik jou aangedaan?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Ik zoek geen ruzie. Ik zocht geen ruzie met jou, ik probeer vriendelijk tegen jou te doen. Vind jij vriendelijk doen ruzie zoeken? Wat heb ik jou aangedaan?

    Ik wil echt niet vervelend doen, en tuurlijk mag je je ei kwijt. Toch wil ik je erop wijzen dat hier bemiddelaars voor zijn. Net zoals de bemiddelaars het tussen ons gaan oplossen, willen ze dat ook vast en zeker tussen en Adnane en jou.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet heel eerlijk niet 100% wat er juist aan de hand is. Maar, als je niet goed overeenkomt met bepaalde mensen, waarom laat je die personen dan niet naast je liggen. Hun vragen waarom ze je niet mogen of waarom ze vinden dat je ruzie stookt helpt vaak niet veel. Focus je op de mensen waar je wel goed mee om kan.


    Ex astris, sciencia

    Ik kan mij vaag herinneren dat hier al eerder een topic over was. Ik snap ook niet 100% waar dit topic over gaat. Anyways, probeer die mensen gewoon te vergeten. Zo gaat het altijd in de youtube comments.

    -> slotje


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.