• Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:




    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 23:19 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SantaKlaus schreef:



    HI.


    Reality's overrated.

    SantaKlaus schreef:
    (...)

    Oke maar volgens mij kan dat alsnog wel tho. Stuur mij die foto eens?


    Okay.


    Reality's overrated.

    Walkerbait schreef:
    Maar gay is bi ook. Zoals homofobie ook voor alles staat.

    Nee want in de LGBT staat het ook apart. But who cares. lol.


    Danmarks Dynamite.

    Ik krijg altijd meer feels van Alanna dan van Lauren, maar dat komt omdat Tara lesbie is.


    Danmarks Dynamite.

    Waarom kan ik hem niet meer vinden.


    Reality's overrated.

    Marquand schreef:
    (...)
    Nee want in de LGBT staat het ook apart. But who cares. lol.


    Ja I know. Maar boeit me niet. Tara zegt op begeven moment ook dat ze gay is terwijl ze official lesbian is. (En in mijn Tara/Rosita fanfic beschrijft Rosita zichzelf ook als gay en daar bedoelt ze bi mee.)

    Ik bedoelde meer van ik blijf natuurlijk op mannen vallen maar om nou te zeggen "she makes me bi" sounds stupid.

    Plus fuck labels. Iedereen zou gewoon mogen zijn wie die is en er zouden niet eens labels nodig moeten zijn. Als je jezelf graag labelt, ga je gang. Maar eigenlijk zouden mensen helemaal niet ergens voor uit hoeven komen.


    Reality's overrated.

    Maar Alanna / Tara is sowieso de bae tbh. She's so cute.


    "Family don’t end in blood”

    Kan hem niet meer vinden Es.


    Reality's overrated.

    SantaKlaus schreef:
    Maar Alanna / Tara is sowieso de bae tbh. She's so cute.


    Reality's overrated.

    Ik vind het juist fijn om me te labelen als Bi, aangezien elke f*cker denkt dat ik Lesbie ben en dat maakt me kwaad.


    Danmarks Dynamite.



    Peter vind Rosita helemaal leuk. Want hij vind haar geil.


    Reality's overrated.



    Hoech staat er echt zo droog achter lolol.


    "Family don’t end in blood”

    Walkerbait schreef:
    Kan hem niet meer vinden Es.



    Oh oef, wacht ik ga ook zoeken


    "Family don’t end in blood”

    Marquand schreef:
    Ik vind het juist fijn om me te labelen als Bi, aangezien elke f*cker denkt dat ik Lesbie ben en dat maakt me kwaad.


    Ja nja. Snap ik wel. Wat ik meer bedoelde is gewoon dat het niet nodig zou moeten zijn. Maar dat dus mensen meteen denken lesbie en dat dat niet nodig is en kut bedoel ik dus ook. Yo. Sta een beetje open mensen. Ja dat doe je al. Maar mensen gaan er vanuit dat iemand een bepaalde manier is. Door kledingstijl, karakter of gewoon omdat je als verwacht hetero geboren word. Dat is stom.

    Ugh het lukt niet om uit te leggen. Wat ik ook bedoel is dat ik het snap als mensen zichzelf willen labelen en dat dat ook prima is. Maar er zijn genoeg mensen die niet willen labelen en op het moment is dat toch best een groot ding. Like het is raar als je antwoord 'geen label' en bij vragenlijsten etc. kan dat ook haast nooit.


    Reality's overrated.

    Ik heb tot nu toe twee gifs voor je profiel, Es. Maar uh, ik ga zo WIDM kijken en ik weet even niets meer nu. lol.


    Danmarks Dynamite.