• Je mag ons topic in, maar wees voorbereid, dit is een samenvatting van ons topic:




    deze gif is voor alle geile eekhoorns.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2017 - 23:19 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Walkerbait schreef:
    (...)

    Ja nja. Snap ik wel. Wat ik meer bedoelde is gewoon dat het niet nodig zou moeten zijn. Maar dat dus mensen meteen denken lesbie en dat dat niet nodig is en kut bedoel ik dus ook. Yo. Sta een beetje open mensen. Ja dat doe je al. Maar mensen gaan er vanuit dat iemand een bepaalde manier is. Door kledingstijl, karakter of gewoon omdat je als verwacht hetero geboren word. Dat is stom.

    Ugh het lukt niet om uit te leggen. Wat ik ook bedoel is dat ik het snap als mensen zichzelf willen labelen en dat dat ook prima is. Maar er zijn genoeg mensen die niet willen labelen en op het moment is dat toch best een groot ding. Like het is raar als je antwoord 'geen label' en bij vragenlijsten etc. kan dat ook haast nooit.


    Nee, true, je hebt ook wel gelijk. Er zijn voordelen aan labels, maar nog steeds meer nadelen..


    Danmarks Dynamite.

    Ik weet dat jullie bi zijn btw.


    Reality's overrated.

    Walkerbait schreef:
    Ik weet dat jullie bi zijn btw.


    Ja, want dan is het zeg maar nog mogelijk voor mij om met Chris Wood te trouwen. lol.


    Danmarks Dynamite.

    Marquand schreef:
    (...)

    Ja, want dan is het zeg maar nog mogelijk voor mij om met Chris Wood te trouwen. lol.


    Verdomme lol


    "Family don’t end in blood”

    Marquand schreef:
    (...)

    Nee, true, je hebt ook wel gelijk. Er zijn voordelen aan labels, maar nog steeds meer nadelen..


    Ja. Precies.
    Het is ook zo dat vroeger mocht je niet labelen eigenlijk, je mocht alleen hetero zijn. Nu mag alles en dat is zo mooi, maar je moet mensen ook daar niet tot verplichten. Daar maak je LGBT community ook weer 'outstanding' door. (of personally, er is iemand waarvan ik de naam niet ga zeggen hier op Q. die zo dramt op labels dat ik er een beetje done mee ben. "Je bent heteroseksueel en aromantisch" ja weet ik veel, misschien word ik uiteindelijk toch wel verliefd en is het dan op een vrouw, of een transgender of weet ik veel. BOEIEND. Nee. Die persoon is heel lief trouwens maar dat vind ik wat minder.)


    Reality's overrated.

    Ik ben zó grappig.


    Danmarks Dynamite.


    "Family don’t end in blood”

    Walkerbait schreef:
    (...)

    Ja. Precies.
    Het is ook zo dat vroeger mocht je niet labelen eigenlijk, je mocht alleen hetero zijn. Nu mag alles en dat is zo mooi, maar je moet mensen ook daar niet tot verplichten. Daar maak je LGBT community ook weer 'outstanding' door. (of personally, er is iemand waarvan ik de naam niet ga zeggen hier op Q. die zo dramt op labels dat ik er een beetje done mee ben. "Je bent heteroseksueel en aromantisch" ja weet ik veel, misschien word ik uiteindelijk toch wel verliefd en is het dan op een vrouw, of een transgender of weet ik veel. BOEIEND. Nee. Die persoon is heel lief trouwens maar dat vind ik wat minder.)


    Ja, nee. Precies dat.


    Danmarks Dynamite.

    Oké, Gabriëla gaat even WIDM kijken. Tot straks.


    Danmarks Dynamite.

    Walkerbait schreef:
    (...)

    Ja. Precies.
    Het is ook zo dat vroeger mocht je niet labelen eigenlijk, je mocht alleen hetero zijn. Nu mag alles en dat is zo mooi, maar je moet mensen ook daar niet tot verplichten. Daar maak je LGBT community ook weer 'outstanding' door. (of personally, er is iemand waarvan ik de naam niet ga zeggen hier op Q. die zo dramt op labels dat ik er een beetje done mee ben. "Je bent heteroseksueel en aromantisch" ja weet ik veel, misschien word ik uiteindelijk toch wel verliefd en is het dan op een vrouw, of een transgender of weet ik veel. BOEIEND. Nee. Die persoon is heel lief trouwens maar dat vind ik wat minder.)


    Ik weet wie je bedoelt, i guess


    "Family don’t end in blood”

    Marquand schreef:
    Oké, Gabriëla gaat even WIDM kijken. Tot straks.


    Tot straks bae


    "Family don’t end in blood”

    Need this. Ik ga weg trouwens, Wie is de Mol kijken.

    OH EN BIJ JUNE staat natuurlijk als enige maand geen foto van hun maar van fucking bloemetjes. Klojos.


    Reality's overrated.

    Iedereen gaat weg tsk.


    "Family don’t end in blood”

    Ik zit alsnog op me mobiel bc im klojo


    Danmarks Dynamite.

    Oeeh yaaash


    "Family don’t end in blood”