• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Perffect schreef:
    Hmm ja, aangezien de lijst in de 'aula' (kantine?) moet je denk ik kijken bij welk systeem studenten zich verzamelen en waardoor ook studies gemixt worden en dergelijke (want ik neem aan dat het niet allemaal studenten zijn die hetzelfde studeren?)


    Nee dat is niet het geval, dat gebeurt ook op voor zover ik weet haast geen enkele uni.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Nee dat is niet het geval, dat gebeurt ook op voor zover ik weet haast geen enkele uni.


    De fraternities en sororities zijn geloof ik niet per studie tho


    Mhm?

    Ik zou tbh niet ook nog eens met sororities en fraterniteis doen, want dan gaat het was lastig worden voor de personages die er niet in zitten om met die personages te mengen. Van wat ik heb gehoord heb bij mijn uni in de VS gaan die namelijk alleen veel met elkaar om.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Brinvi schreef:
    Ik zou tbh niet ook nog eens met sororities en fraterniteis doen, want dan gaat het was lastig worden voor de personages die er niet in zitten om met die personages te mengen. Van wat ik heb gehoord heb bij mijn uni in de VS gaan die namelijk alleen veel met elkaar om.


    Voor mij is het eender, maar verder weet ik enkel hoe de unief hier in Leuven werkt xd


    Mhm?

    Anders houden we het wel gewoon makkelijk. Gewoon iedereen kent elkaar wel een beetje, hiervoor hoeven ze niet dezelfde studie te doen al zitten ze wel bij elkaar op school. Sommigen kunnen ook op kamers als ze dat willen.

    Tenzij jullie hier fel op tegen zijn, maar anders wordt het denk ik zo moeilijk :/


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT
    Iemand een relatie ofzo voor Elizabeth?
    (Pag 6)


    When you see me, I'm not here

    Lunea schreef:
    Anders houden we het wel gewoon makkelijk. Gewoon iedereen kent elkaar wel een beetje, hiervoor hoeven ze niet dezelfde studie te doen al zitten ze wel bij elkaar op school. Sommigen kunnen ook op kamers als ze dat willen.

    Tenzij jullie hier fel op tegen zijn, maar anders wordt het denk ik zo moeilijk :/


    Voor mij is het prima (: al lijkt het me wel handig om een land te hebben (maar als ik de enige ben die dat vindt, hoeft het voor mij ook niet (: )


    Mhm?

    MabeI schreef:
    (...)

    Voor mij is het prima (: al lijkt het me wel handig om een land te hebben (maar als ik de enige ben die dat vindt, hoeft het voor mij ook niet (: )


    Haha nee dat ben ik wel met je eens! Wat is jullie favorite land?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Nederland, Engeland, Duitsland?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Elk land waar de naam Noah een normale naam is (x


    Mhm?

    Ik volg het allemaal niet helemaal, ik ben even 5 minuten weg en ik heb 11 berichten, wat word er nu besproken?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Pls no Nederland of Duitsland ;xx

    Als de lijst fysiek ergens hangt, zou ik zeggen VS, want campussen, maar we zouden ook eventueel kunnen doen dat de lijst online is oid want dan heb je meer speling met landen gok ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik gok dan gewoon Engeland, al hoewel de scholen daar wel veeeel strenger zijn en zo'n lijst daar kosten wat kost zou worden weggehaald


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik zou voor de VS kiezen, omdat het daar veel vrijer is, en dan kunnen we gewoon het gedoe met studentenhuizen wat op de achtergrond duwen.


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Ik zou voor de VS kiezen, omdat het daar veel vrijer is, en dan kunnen we gewoon het gedoe met studentenhuizen wat op de achtergrond duwen.


    Do I look like Mother Teresa?