• En lullen maar XD


    The Kisslist:
    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo
    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 21:53 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wha, ik lig nog in bed en ben de relatietreinen aan het missen (':


    Mhm?

    Perffect schreef:
    (...)

    Annelise is heel traditioneel en vindt dus dat de man en de vrouw bepaalde taken hebben binnen het huwelijk en gezin. Dus de vrouw meer koken schoonmaken, voor de kinderen zorgen, de man klussen, kostwinnen etc.
    Dus niet een heel moderne opvatting over man/vrouw. Dus een feminist kan dat wel raar of onbegrijpelijk vinden ( kan zo wel een vriend als een kennis of zo zijn).


    Ik denk dat Cadi dat wel kan zijn, als je dat leuk vind? Dat Cadi daardoor misschien een beetje op haar neer kijkt?

    GusWaters schreef:
    (...)

    Volgens mij zou Flyn wel geïnteresseerd zijn in een goede vriendschap met Annelise omdat hij haar ergens wel waardeert omdat ze haar waarden blijft naleven. Langs de andere kant is hij wel voor de list en houdt ook wel van alcohol en zo dus ik weet het niet goed haha


    Ze kunnen anders al heel lang vrienden zijn, dat ze elkaar van vroeger kennen ofzo? Dat zij niet zo into zijn alcoholgebruik is maar wel nog hem als dierbare ziet dus hem wil houden als vriend en hem wil beschermen tegen die slechte dingen (dus wel soms even laten merken dat zoveel alcohol echt niet kan, maar dan wel water en paracetamol fixen).

    Heel lang vrienden hoeft misschien niet, maar een beetje lang haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    (...)

    Ze kunnen anders al heel lang vrienden zijn, dat ze elkaar van vroeger kennen ofzo? Dat zij niet zo into zijn alcoholgebruik is maar wel nog hem als dierbare ziet dus hem wil houden als vriend en hem wil beschermen tegen die slechte dingen (dus wel soms even laten merken dat zoveel alcohol echt niet kan, maar dan wel water en paracetamol fixen).

    Heel lang vrienden hoeft misschien niet, maar een beetje lang haha

    Ja klinkt leuk en dan kan Flyn net proberen om er voor te zorgen dat ze iets losser gaat doen snap je, proberen haar te laten inzien dat af en toe iets drinken geen kwaad kan,...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik denk dat Cadi dat wel kan zijn, als je dat leuk vind? Dat Cadi daardoor misschien een beetje op haar neer kijkt?


    Ik ga haar even lezen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Granian schreef:
    Ik heb voor iedereen Rhain en Tim, maar ik kan nu nog niet alle rollen doorlezen, dus als iemand voorstellen heb voor wat zou passen graag^^


    Ik denk dat Jo hem wel aardig zal vinden (tim)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 11:41 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    GusWaters schreef:
    (...)
    Ja klinkt leuk en dan kan Flyn net proberen om er voor te zorgen dat ze iets losser gaat doen snap je, proberen haar te laten inzien dat af en toe iets drinken geen kwaad kan,...


    Ja... ze is wel koppig hè dus dat zal wel een heel proces worden (behalve als je op de gelooftour gaat) haha. Maar leuk!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    GusWaters schreef:
    Zal ik ook maar even een lijstje maken:
    Voor Flyn:
    -Beste vriend(in) of toch zeker een goede vriend
    -Drink/rook maatje, Flyn houdt wel van wat alcohol en rookt ook wel alhoewel hij dat meestal doet wanneer hij gestresseerd is
    -Vijand of gewoon iemand waar hij niet goed mee overweg kan, waar het mee botst
    -Iemand die into Flyn is
    -Gebruik je fantasie en verzin maar iets (:


    Jake kan wel evt het rook/drink maatje zijn!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Jake kan wel evt het rook/drink maatje zijn!

    Sounds nice (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik denk dat Cadi dat wel kan zijn, als je dat leuk vind? Dat Cadi daardoor misschien een beetje op haar neer kijkt?


    En Annelise kijkt op Cadi neer omdat ze pro lijst is en best wel hoog staat? Zo een beetje?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    JoSnape schreef:
    (...)

    Ik denk dat Jo hem wel aardig zal vinden (tim)


    Ik denk dat Tim haar opzich wel een leuk persoon zou vinden ^^ al zou hij wss ook wel een poging doen om haar te zoenen

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 12:04 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    GusWaters schreef:
    Zal ik ook maar even een lijstje maken:
    Voor Flyn:
    -Beste vriend(in) of toch zeker een goede vriend
    -Drink/rook maatje, Flyn houdt wel van wat alcohol en rookt ook wel alhoewel hij dat meestal doet wanneer hij gestresseerd is
    -Vijand of gewoon iemand waar hij niet goed mee overweg kan, waar het mee botst
    -Iemand die into Flyn is
    -Gebruik je fantasie en verzin maar iets (:


    Ik heb Rhain? Voor beste vriendin ofzo? Goede vriendin?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Granian schreef:
    (...)

    Ik denk dat Tim haar opleiding wel een leuk persoon zou vinden ^^ al zou hij wss ook wel een poging doen om haar te zoenen


    Ik vind het goed ;)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Perffect schreef:
    (...)

    En Annelise kijkt op Cadi neer omdat ze pro lijst is en best wel hoog staat? Zo een beetje?


    Is goed!

    Okay ff alles weer langs gaan xD

    GusWaters schreef:
    Zal ik ook maar even een lijstje maken:
    Voor Flyn:
    -Beste vriend(in) of toch zeker een goede vriend
    -Drink/rook maatje, Flyn houdt wel van wat alcohol en rookt ook wel alhoewel hij dat meestal doet wanneer hij gestresseerd is
    -Vijand of gewoon iemand waar hij niet goed mee overweg kan, waar het mee botst
    -Iemand die into Flyn is
    -Gebruik je fantasie en verzin maar iets (:

    Buddy's with Damon?

    Perffect schreef:
    Voor Annelise (pagina 4, tegen de lijst)

    - vrienden/vriendinnen
    - evt een crush maar ligt een beetje ingewikkeld bij haar dus daar moeten we het dan even over hebben.
    - iemand die zij niks vindt (iedereen op de lijst/bezig met de lijst haha)
    - eventueel een feminist vriendin/persoon die Annelise niet snapt/aardig vindt.
    - iemand die into Annelise is maar die zij niet ziet staan/over één kam scheert
    - verzin iets leuks


    Oude vrienden, maar na de lijst totaal uit elkaar gegroeid? Ze kunnen elkaar nog wel zien of luchten, maar daar blijft het (tot nu toe) bij
    JoSnape schreef:
    Omdat iedereen nu toch nog een lijstje maakt, hier komt mijn lijstje!
    Jo (pagina 7)
    -Persoon met wie ze wel eens dingen doet, of meerdere personen (fuckfriend)
    -Een vriendin waarmee ze het goed kan vinden
    -Een meisje (of jongen) waarbij de het niet goed kan vinden
    -Een rivaal (dus waarbij ze steeds hoger wil omdat ze diegene niet wil laten winnen)
    Dat was het volgens mij wel

    Damon en Jo zijn goede vrienden van elkaar en chillen meestal bij elkaar wanneer ze beide niks te doen hebben. Dat leidt soms wel eens in een nachtje met elkaar in bed?


    Do I look like Mother Teresa?