• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    Middernacht
    •Marquand
    Tilikum
    Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Even een MT ^^


    obsessive rage

    MT, voor als ik ooit nog eens een cover nodig heb. (:


    i wanna die with you once or twice.

    Mt bc this is pure art ^^


    Mhm?

    Vul in:
    • Titel: Strijd om Atona (erop? ja)
    • Username (erop? Nee) wel de namen: Gina&Jerina
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden):

    Als de tweelingzusjes Muis en Serine uit het weeshuis worden gehaald, veranderd hun leven drastisch. Ze blijken uitverkorene te zijn om in dienst te treden van de Raad van Archille Rijk.
    Al snel komen de twee meisjes erachter dat ze niet zomaar uitverkorenen zijn, maar dat ze het nazaat zijn van een eeuwenoude strijd. Een strijd die nog steeds niet uitgevochten is. Samen met hun magisch dieren, een leeuw en een muis, gaan ze op onderzoek uit. Ze zijn vastbesloten de vrede terug te brengen in Atona, maar als de dood om de hoek komt kijken en ze elkaar kwijt raken, willen ze niets liever dan bij elkaar zijn.

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?) Niet schrikken xD
    1 , 2 , 3 , 4 , 5

    Meisje 2:
    1 , 2 , 3 , 4 , 5

    Leeuw:
    1 , 2

    Muis:
    1 , 2


    Ik wil sowieso de twee meisjes erop. Een met zwart haar en een met groen haar. Welke afbeelding je daarvoor gebruikt maakt me niet uit, zolang er maar 1 met zwart haar op staat en 1 met groen haar. Dit zijn voorbeeld foto's. De muis en de leeuw mogen erop, dit hoeft niet. Daarvoor mag je eventueel ook ander foto's zoeken.
    • Evt. extra tekst/lettertype: Nope, doe maar wat jij erbij vind passen
    • Algemene sfeer:
    Het is een magisch verhaal, dus een "magische sfeer" mag. Er is ook heel veel strijd, dood en verdriet in het verhaal, dus een trieste sfeer kan ook. Wat ook een grote rol in het spel speelt in bedrog, geheimen en wrok, dus de cover mag ook wel iets duisters hebben.
    Als er iets van zussenliefde in terug kan komen, lijkt me ook mooi

    • Extra: Gaat dit lukken ?? (flower)


    ~My Mind Is Free~

    @Underscore







    Ik heb alvast deze gemaakt, zelf denk ik dat ik iets beters kan maken als ik betere prentjes vind ( het was erg moeilijk om de meiden erin te verwerken gezien ze beiden van andere kwaliteit zijn, maar het is me soort van gelukt c: )

    Als het niet je ding is wil ik na woensdag nog wel iets proberen ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 17:21 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jouw covers zijn echt mega leuk! c: Misschien dat ik toch een aanvraagje gaan doen binnenkort (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    My not so stalkin' topics.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh MT!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    MabeI schreef:
    Mt bc this is pure art ^^


    Heaven is a place that we all have

    Oké! Ik ga toch een coveraanvraag doen c:

    • Titel: De prins en de stalknecht, maar ik heb het liefst ook een versie zonder titel, want ik ben er nog niet zo zeker over.
    • Username: Dazai, maar die moet er niet op.
    • Evt. samenvatting:
    Bereid je voor op m'n crappy eerste samenvatting:

    Het happy end waarbij de prins eindigt met de prinses? Wat dacht je van het sprookje waarbij de prins eindigt met de stalknecht?

    X is alles behalve het goede voorbeeld voor een prins. Hij is losbandig, het woord ‘verantwoordelijkheid’ komt niet terug in zijn woordenboek en in plaats van op date te gaan met de prinsessen die zijn moeder voor hem heeft uitgekozen, amuseert hij zich liever met de stalknecht in de duistere hoekjes van het kasteel. Kort gezegd: prins zijn iets niets voor hem. Dus wanneer hij de onverzorgde Y, die wordt geteisterd door armoede, maar verdacht veel op hem lijkt, ontmoet, grijpt hij zijn kans en laat hij Y zijn taken als prins overnemen, terwijl hij er met de stalknecht vandoor gaat.

    Zal X echter onverschillig kunnen blijven wanneer zijn vader sterft en zijn koninkrijk opeens geteisterd wordt door een wedergekeerd kwaad? Of zal hij terugkeren naar [Naam koninkrijk] om zijn plicht als kroonprins terug op te nemen?

    • Evt. afbeeldingen: Ik heb niet echt een voorkeur voor prentjes, sorry :c Het liefst zou ik wel twee jongens die heel erg op elkaar lijken zo met de ruggen tegen elkaar zien (hoe ze eruit zullen zien, heb ik nog niet beslist, dus daar ben je ook vrij in, het liefst wel blond, tho XD). Op de achtergrond kan misschien een kasteel, maar ik heb ook niet echt een idee wat heel mooi uit zou komen, dus laat je creativiteit de vrij loop!
    • Evt. extra tekst/lettertype: Liever niet te strak of standaard, iets sierlijks misschien? Doe maar gewoon wat mooi uitkomt :')
    • Algemene feer: Koninklijk, fantasy-achtig, maar vooral niet al te serieus.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leora schreef:
    My not so stalkin' topics.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Dazai





    Alvast een basic versie c: Wil je er nog iets bij ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    @Dazai





    Alvast een basic versie c: Wil je er nog iets bij ?

    Wow, die is echt leuk (: Ik vind alleen de rechter jongen niet zo heel leuk, zou je die miss nog kunnen aanpassen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Wow, die is echt leuk (: Ik vind alleen de rechter jongen niet zo heel leuk, zou je die miss nog kunnen aanpassen?


    Ik zal kijken wat ik kan doen (Het is dezelfde Fc trouwen haha, Max Irons) c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Ik zal kijken wat ik kan doen (Het is dezelfde Fc trouwen haha, Max Irons) c:

    Haha, het is meer de uitstraling die ik niet meteen vind kloppen met het personage, hij ziet er een beetje te serieus/arrogant uit.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.