• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    •Middernacht
    •Marquand
    •Tilikum
    •Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik begrijp het! Ik wacht even mijn topic af en anders zul je hier een berichtje zien!

    Succes met alles!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.


    • Titel (erop? ja/nee) Who's Next (wel erop)
    • Username (erop? ja/nee) Nee
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    Het team staat voor een lastige zaak. Overal en nergens duiken gemartelde lijken op, met ieder geen verband te trekken op een mogelijke moordenaar. Het lijken volledig willekeurig gekozen slachtoffers, maar wat als er een copycat opduikt, terwijl de gewone dader nog vrij rondloopt? Ashley en haar team staan voor dit raadsel.
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?): Al dit hoeft er niet verplicht op: Ivy, Ashley, Maikel en Luke. Hier de afbeeldingen die ik het liefst wel verwerkt zie, mag eventueel wel iets anders zijn mits het hetzelfde idee is; schaduwfiguur en een mes met bloed :')
    • Evt. extra tekst/lettertype: /
    • Algemene feer: donker, eng
    • Extra: /


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''