• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    •Middernacht
    •Marquand
    •Tilikum
    •Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dazai schreef:
    (...)
    Haha, het is meer de uitstraling die ik niet meteen vind kloppen met het personage, hij ziet er een beetje te serieus/arrogant uit.

    Ah zo c; Vind je deze beter ?

    Ik weet niet zeker of ik betere prentjes van hem ga vinden in zijn ridderoutfit


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)
    Ah zo c; Vind je deze beter ?

    Ik weet niet zeker of ik betere prentjes van hem ga vinden in zijn ridderoutfit

    Hmm, nee, ook niet echt :c
    Misschien een andere jongen dan? Sorry dat ik zoveel van je vraag, ik voel me een enorme zeurkous nu :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Hmm, nee, ook niet echt :c
    Misschien een andere jongen dan? Sorry dat ik zoveel van je vraag, ik voel me een enorme zeurkous nu :/


    Hmm, even denken. Vond je de posities goed? Misschien dat ik er een ander gezicht op kan photoshoppen? Ik ken wel enkele blonde faceclaims
    Finn Jones, Alex Pettyfer, Neels visser, Cole Sprouse, Austin Butler, Ben Barnes (eventueel ), Mikkel Jensen,Jake Filling, Lucky blue,samuel Xavier,...


    Hopelijk zit er iemand tussen die je fijn vind?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Hmm, even denken. Vond je de posities goed? Misschien dat ik er een ander gezicht op kan photoshoppen? Ik ken wel enkele blonde faceclaims
    Finn Jones, Alex Pettyfer, Neels visser, Cole Sprouse, Austin Butler, Ben Barnes (eventueel ), Mikkel Jensen,Jake Filling, Lucky blue,samuel Xavier,...


    Hopelijk zit er iemand tussen die je fijn vind?

    Die Cole Sprouse is leuk c: En de laatste (Samuel Xavier) vond ik ook nog wel wat hebben. De positie vond ik trouwens echt heel leuk!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vaiana schreef:
    @Underscore







    Ik heb alvast deze gemaakt, zelf denk ik dat ik iets beters kan maken als ik betere prentjes vind ( het was erg moeilijk om de meiden erin te verwerken gezien ze beiden van andere kwaliteit zijn, maar het is me soort van gelukt c: )

    Als het niet je ding is wil ik na woensdag nog wel iets proberen ^^


    Idk, hij is mooi maar er mist een soort power ofs.. Snap je wat ik bedoel? Hij is iets te lief, het mag wel wat strijdlustiger


    ~My Mind Is Free~

    Dazai schreef:
    (...)
    Die Cole Sprouse is leuk c: En de laatste (Samuel Xavier) vond ik ook nog wel wat hebben. De positie vond ik trouwens echt heel leuk!


    Oké dan zal ik er woensdag eens voor kijken c:

    Underscore schreef:
    (...)

    Idk, hij is mooi maar er mist een soort power ofs.. Snap je wat ik bedoel? Hij is iets te lief, het mag wel wat strijdlustiger


    Ja snap ik volkomen ! Ik zal er ook woensdag even voor kijken mits mijn examen goed gelukt is :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stiekem heb ik al een cover maar ik ben zó benieuwd wat jij ermee zou doen :3 je hebt echt een supermooie coverstijl!

    • Titel (erop? Ja: Haar laatste dans
    • Username (erop? Nee
    • Evt. samenvatting: Staat in het topic (zie hieronder), maar het is wel belangrjik dat

    de danseres met de donkere kleuren de 'evil' one is, want ze is een soort demon die de witte danseres overneemt

    • Evt. afbeeldingen De foto's staan hier: hier, maar als je zelf betere foto's vindt: gebruik die gerust
    • Evt. extra tekst/lettertype: Graag een duideliljke titel
    • Algemene feer: mysterieus, romantisch, dramatisch
    • Extra: Ik ga jou zo vrij mogelijk laten, daar komen de mooiste dingen uit ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2017 - 14:38 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    • Titel
    Van licht
    • Username
    Nee
    • Evt. samenvatting
    Mijn eerste versie flaptekst:

    Als de duivel na zijn dagelijkse taak een whiskey drinkt in een plaatselijke kroeg, is er een knappe vrouw die zijn aandacht trekt – ze flirt openlijk met de man. De vrouw lacht stralend en hij is verknocht. Voor één nachtje kan hij wel blijven.
    Maar de vrouw blijft hem bij en hij keert regelmatiger naar haar terug. Met korte dates en lange bedpartijen blijft de duivel telkens iets langer liggen. Zij probeert zijn muren te doorbreken en achter zijn geheimen te komen. Zou hij ze ooit met haar delen?


    • Evt. afbeeldingen
    Het verhaal gaat over de duivel maar ik heb de cover graag niet te donker. Liever iets artsy-er, eventueel spelen met lichtbronnen (zie afbeeldingen). Het gaat over de duivel als gevallen engel, dus zwarte vleugels ipv vogels mag ook. Het gaat om het romantische, de moeilijke relatie tussen de vrouw en de duivel (hij is uitgebreider dan ik hier voordoe) en daarnaast gaat het om de struggle tussen de duivel met zijn verleden/god.

    • Evt. extra tekst/lettertype
    Half sierlijk/alsof het geschreven is?
    • Algemene sfeer
    Spannend, duisterverleden, romantiek, onmacht.
    • Extra
    Weet ik nog niet hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dazai schreef:
    (...)
    Die Cole Sprouse is leuk c: En de laatste (Samuel Xavier) vond ik ook nog wel wat hebben. De positie vond ik trouwens echt heel leuk!





    Dit is mijn resultaat nu c: Hopelijk vind je deze beter ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)




    Dit is mijn resultaat nu c: Hopelijk vind je deze beter ^^

    Ik vind het echt geweldig gefotoshopt en echt prachtig, maar het probleem is dat die andere jongen nu niet meer klopt volgens het verhaal :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Ik vind het echt geweldig gefotoshopt en echt prachtig, maar het probleem is dat die andere jongen nu niet meer klopt volgens het verhaal :/


    Weet ik :c ik vond nergens een perfect prentje voor de linkse, ik zal zo nog eens rondzoeken of ik een goede vervanging vind !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Weet ik :c ik vond nergens een perfect prentje voor de linkse, ik zal zo nog eens rondzoeken of ik een goede vervanging vind !


    Als je het niet bij Cole vindt, kan je altijd eens gaan zoeken bij zijn tweelingsbroer (: Dylan Sprouse


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien



    Okey dit was echt een hele challenge @Dazai :'D


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:



    Okey dit was echt een hele challenge @Dazai :'D

    Deze is echt geweldig, dank je!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Deze is echt geweldig, dank je!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH