• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    •Middernacht
    •Marquand
    •Tilikum
    •Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Underscore







    More action yass :Y) Hope you like it ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou je het trouwens erg vinden om ook nog een banner te maken? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Zou je het trouwens erg vinden om ook nog een banner te maken? :')


    Van je cover? c: Als je me de exacte opmetingen heeft wil ik het nog snel even doen (en daarna slapen :'D )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Van je cover? c: Als je me de exacte opmetingen heeft wil ik het nog snel even doen (en daarna slapen :'D )

    Exacte opmetingen heb ik niet echt, haha. Het is gwn voor bij de hoofdstukjes hier op Q, zolang het maar horizontaal is.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Exacte opmetingen heb ik niet echt, haha. Het is gwn voor bij de hoofdstukjes hier op Q, zolang het maar horizontaal is.


    Like this? (Ik ga nu echt wel mijn bed in hahah, anders pas ik het morgen avond wel aan ofso ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Like this? (Ik ga nu echt wel mijn bed in hahah, anders pas ik het morgen avond wel aan ofso ^^)


    Is perfect zo!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben een verhaal aan het uitwerken, maar ik wilde graag een cover erbij. Misschien dat jij er iets moois van kan maken.
    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee) - Ja, de titel is Sturbio
    • Username (erop? ja/nee) - Nee.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden) - Deze PB ik je.
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?) - Ik wil wel gaan zoeken, maar dat werkt waarschijnlijk niet zo goed. Ik heb wel FC claims dus misschien als ik het een beetje uit leg dat jij er wat mee kan? De hoofdpersonage heeft als FC Kaya Scodelario, die moet wel het hoofdonderwerp van de cover zijn en het liefst zwart gekleed (in een jurk het liefst) - en op de achtergrond Katie McGrath, liefst in het wit (zoek eens naar Lena Luther (haar personage in Supergirl), dat soort uiterlijk wil ik voor de personage.)
    Als je wilt dat ik zelf zoek doe ik dat graag hoor!

    Verder wil ik iets van een lab op de achtergrond? het liefst een gebouw, dus een soort industrieel gebouw)

    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer - donker. Ik zit te denken aan zwarte en donkerblauwe kleuren (donkerpaars mag ook.)
    • Extra

    Damn, sorry voor mijn vele info. :')


    Danmarks Dynamite.

    @Frodo





    (Ik ben stiekem heel erg trots op deze :Y) ) Hope you like it!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Leora



    ( Aanvraagje in Pb gehad ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Perrfect




    Na het perfecte prentje gevonden te hebben tadaaaa ! *istrotsoops* Hope you like it ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wauw omg omg omg. Ik voel het helemaal opbloeien in mijn borstkas :Y)

    Hij is echt fantastisch, niets meer aan het beeld veranderen. Een dingetje: kan misschien de titel iets lichter? (het lettertype is wel echt tof)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 22:46 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Wauw omg omg omg. Ik voel het helemaal opbloeien in mijn borstkas :Y)

    Hij is echt fantastisch, niets meer aan het beeld veranderen. Een dingetje: kan misschien de titel iets lichter? (het lettertype is wel echt tof)


    Sure! c: hij is inderdaad stukken beeter als de titel lichter is, het popt nu meer op c:



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Waar vind jij al die afbeeldingen?(!)


    Mhm?

    MabeI schreef:
    Waar vind jij al die afbeeldingen?(!)


    Tumblr en pinterest c: of op google afbeeldingen in het engels typen helpt ook enorm ^^ (Vandaar vind ik ook dat voornamelijk de afbeeldingen de mooiste elementen zijn van de covers c: )

    edit: soms gebruik ik ook wel eens de uploadzone van google afbeeldingen ( om fc's te vinden ) maar ook om gelijkaardige prentjes te vinden in betere kwaliteit ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 23:00 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Tumblr en pinterest c: of op google afbeeldingen in het engels typen helpt ook enorm ^^ (Vandaar vind ik ook dat voornamelijk de afbeeldingen de mooiste elementen zijn van de covers c: )

    edit: soms gebruik ik ook wel eens de uploadzone van google afbeeldingen ( om fc's te vinden ) maar ook om gelijkaardige prentjes te vinden in betere kwaliteit ^^


    Mhm, dan heb je een gave of die afbeeldingen verstoppen zich voor me xd (wat nog wel zou kunnen, want elektronica heeft de pik op me -.-)
    Anyways, it's lovely ^^


    Mhm?