• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    •Middernacht
    •Marquand
    •Tilikum
    •Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Jammer voor al het werk dat ik er had ingestoken. Ah ja. Veel succes met je story!


    Je hebt in ieder geval je skills laten zien, beetje reclame voor jezelf. Haha! ;-)


    Danmarks Dynamite.

    Marquand schreef:
    (...)

    Je hebt in ieder geval je skills laten zien, beetje reclame voor jezelf. Haha! ;-)


    Ja dat is waar! 😊


    Ik pas morgen het topic aan en Kan hopelijk dan ook weer aan de slag met de covers :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Ja dat is waar! 😊


    Ik pas morgen het topic aan en Kan hopelijk dan ook weer aan de slag met de covers :3


    I can't wait. :Y)


    Danmarks Dynamite.

    Vaiana schreef:
    (...)

    Jammer voor al het werk dat ik er had ingestoken. Ah ja. Veel succes met je story!


    Ik gebruik hem wel nog in de hoofdstukken met je username erbij (: wil je dat ik er ook in link naar je coverstore bij zet?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik gebruik hem wel nog in de hoofdstukken met je username erbij (: wil je dat ik er ook in link naar je coverstore bij zet?


    Dat is lief c: en hoeft niet hoor tenzij je het er bij vind passen ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    MT!


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ik heb gewoon zin om een nieuwe cover bij je aan te vragen omdat je zo awesome dingen maakt, maar ik heb echt geen cover nodig :') Dit is een compliment over hoe geweldig ik jou covers vind haha (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee) :1 Jane Doe / 1. Identity, ik ben nog niet helemaal uit over de titel. Kan je er ook een zonder titel erbij maken.
    • Username (erop? ja/nee) Nee
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)

    Zeer ruw, maar hier istie dan

    Jane Doe is een voormalig bendelid die zeer vroegtijdig gestopt is door een traumatische gebeurtenis. Maar als ze iets geleerd heeft: you can check out, but you can never leave.

    Als ze zich herenigd met oude leden, besluiten ze om opnieuw te starten, want iedereen zit in geld nood. Ze proberen de motor bende SAMCRO te bestelen, doordat Jane inside informatie heeft. Maar dat gaat natuurlijk mis. Wanneer ze verliefd word op een bendelid uit SAMCRO die haar vroeger gered heeft en haar ware identiteit verhult lijkt te worden. Tijdens een politie onderzoek komt hare ware identiteit bovendrijven en wil SAMCRO haar dood hebben voor verraad. Zelfs de man die van haar lijkt te houden, kan haar niet redden. Ze moet een manier zoeken om hun vertrouwen te winnen.

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?): Iets gerelateerd aan rook, de nacht en iets met motors en evt. dit logo deze faceclaim 1, / 2
    • Evt. extra tekst/lettertype in het lettertype erthqake / you can check out anytime you like but you can never leave
    • Algemene sfeer: authentiek, spannend mysterieus
    • Extra; graag in zwart wit, vond het je ook wel eerlijk om je te laten weten dat ik hem ook bij iemand anders aangevraagd hebt. Maar dit vooral omdat ik mijn beschrijving een beetje vaag vind en graag zie wat mensen er van maken


    het is een beetje vaag, ik hoop dat jij je er mee red. Je mag me ook altijd vragen stellen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2017 - 21:35 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Dazai schreef:
    Ik heb gewoon zin om een nieuwe cover bij je aan te vragen omdat je zo awesome dingen maakt, maar ik heb echt geen cover nodig :') Dit is een compliment over hoe geweldig ik jou covers vind haha (;


    Nahw dat is echt heel lief :) !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Marquand



    Hope you like it! Ik wilde Katie Grath er ook wel bij zetten, maar dan was de simpelheid van de cover weg and I kinda like it more this way. ^^

    Maar mocht je ze er toch bij willen of iets aan willen passen let me know ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    @Marquand



    Hope you like it! Ik wilde Katie Grath er ook wel bij zetten, maar dan was de simpelheid van de cover weg and I kinda like it more this way. ^^

    Maar mocht je ze er toch bij willen of iets aan willen passen let me know ^^


    Ik vind hem echt heel leuk! Wejow. Maar ik heb twee kleine dingetjes. Mag de titel wat groter en hoger.
    En mag Kaya iets meer naar de voorgrond, want ze verdwijnt een beetje.
    Maar voor de rest is het helemaal hoe ik het in gedachten had gahskslss.


    Danmarks Dynamite.

    je covers zijn zo mooi omfl


    Heaven is a place that we all have

    Alleen als dat lukt trouwens. c:


    Danmarks Dynamite.

    @Marquand




    Here you go c:



    aisthesis schreef:
    je covers zijn zo mooi omfl


    Thank you c: That's really sweet <3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH