• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    •Middernacht
    •Marquand
    •Tilikum
    •Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lol ga ik lopen zeuren en dat vind ik weer rot, maar ik wil nog een keer aanpassen doen.

    Ik zie dat je Kaya hebt vergroot, maar mag ze ietsjes kleiner (the fuck heb ik voor een moeite)
    en de tekst tussen de bovenkant van de cover en de punt van het dak in.
    Aaaaah!


    Danmarks Dynamite.

    @Marquand



    Like this ? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    @Marquand



    Like this ? :')


    OEH JA, DANKJEWEL DANKJEWEL! Ik ga zeker een verwijzing erbij zetten als mijn story online komt! Heel erg bedankt. <3


    Danmarks Dynamite.

    Marquand schreef:
    (...)

    OEH JA, DANKJEWEL DANKJEWEL! Ik ga zeker een verwijzing erbij zetten als mijn story online komt! Heel erg bedankt. <3


    Nahw c; erg graag gedaan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Underscore





    Derde keer goede keer? :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Iedereen die een cover aanvraag doet/gevraagd heeft.

    Jullie mogen me gerust een linkje sturen van jullie story ^^ ik ben wel eens benieuwd om ze te lezen dan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    @Underscore





    Derde keer goede keer? :')



    Deze is goed gelukt zeg!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    C O D E (graag erop)
    • Username (erop? ja/nee)
    Nee.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)

    A rebellious girl gets a community service order after a robbery goes completely wrong. The story starts at the police station. She meets (somewhere) a mysterious boy and tries everything to learn about what he is up to.

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik ga dit keer wel even zelf zoeken lol.




    Chris en Marie moeten er allebei op. En als achtergrond dacht ik iets als:



    Tenzij je zelf iets beters kan vinden natuurlijk!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    Mysterious
    • Extra

    [ bericht aangepast op 14 jan 2017 - 21:07 ]


    Danmarks Dynamite.

    @Perrfect



    Zoiets? :') ik vond het nogal vaagjes haah


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik snap dat je het vaag vindt haha. In principe vind ik het idee wel tof, alleen vind ik het een beetje raar dat ze als het ware in de lucht zweven en daarnaast is zij niet het type voor een tatoeage.

    Zal ik anders even een privéberichtje sturen met uitgebreidere informatie over het verhaal?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Vaiana schreef:
    @Underscore





    Derde keer goede keer? :')


    Thanks :)


    ~My Mind Is Free~

    @Perrfect


    2nd try :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    @Perrfect


    2nd try :')



    Hij is heel erg mooi!! Ik denk er nog even over na, oké? Dan laat ik het even inwerken hihi.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ja ik vind hem heel erg mooi! Ook de titel met het kruis er op deze manier in verwerkt vind ik echt heel tof, maar zou de titel toch recht kunnen ipv schuin? Dit klinkt misschien wat vreemd maar op deze manier vind ik het iets te modern/futuristisch.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Ja ik vind hem heel erg mooi! Ook de titel met het kruis er op deze manier in verwerkt vind ik echt heel tof, maar zou de titel toch recht kunnen ipv schuin? Dit klinkt misschien wat vreemd maar op deze manier vind ik het iets te modern/futuristisch.


    Dat is helaas het lettertype. Ik zal vanavond kijken voor een vervangend lettertype.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH