• 🌌 Coverstore van Saar 🌌

    Hellow ! Welkom in mijn nederige covershopje. Hier maak ik covers die -hopelijk- aan jullie wensen zullen voldoen.



    First of all...

    Rule 1 : Ik doet dit puur als hobby, dus heb geduld alsjeblieft. Ik werk met een wachtlijst en laat ook melden wanneer ik de cover af kan hebben. Mocht je niets meer van me horen, dan mag je gerust vriendelijk even in mijn Gb langskomen.
    Rule 2 : Ik ben geen pro in photoshop, dus wees eerlijk als de cover niet je ding is. Er zijn genoeg andere coverstores op Quizlet te vinden met verschillende stijlen.
    Rule 3 : Wees niet te vaag bij het aanvragen van je cover. Ik doe mijn best om aan jullie wensen te voldoen. Laat me duidelijk weten wat je op de cover wilt , eventuele foto’s mogen zeker! Leuke info, kan ook een face claim zijn of welk lettertype je wilt gebruiken ( Zie de story)
    Rule 4: Het is altijd fijn om feedback te krijgen op mijn werkjes. Daarbij zou het erg fijn zijn mits je mijn cover gebruikt ergens een linkje naar mij te vermelden. Dit is niet verplicht tho.

    Voor wie interesse heeft, ik plaats mijn covers in een story hier op Q. Dus het is altijd welkom ook de link naar je story te kunnen vermelden.



    Aanvraag doen

    Om een cover aan te vragen kun je een reactie met alle benodigde informatie in dit topic achterlaten. Als ik je aanvraag heb goedgekeurd kom je op de wachtlijst te staan en zodra je cover klaar is stuur ik je een melding.

    Vul in:
    • Titel (erop? ja/nee)
    • Username (erop? ja/nee)
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    • Evt. extra tekst/lettertype
    • Algemene feer
    • Extra


    Wachtlijst
    Username


    •Middernacht
    •Marquand
    •Tilikum
    •Soco
    ...



    Af
    Af
    Af
    Nog niet aan begonnen


    ...

    ❝ You don't choose the cover, the cover chooses you ❞
    ©Vaiana , ©dubbeIstrijder

    [ bericht aangepast op 18 jan 2017 - 18:54 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Leedus




    Like this? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Tilikum



    Like this? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    OHHHHH, dankjewel! Deze vind ik ook echt heel erg mooi! Misschien ga ik wel een poll maken uiteindelijk! THANKS. Hij is weer geweldig ♥


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MieczysIaw schreef:
    @Leedus




    Like this? c:


    Hij is leuk! Ik ga hem bewaren en kijken of ik er iets mee ga doen, maar hijs wel heel leuk!


    Danmarks Dynamite.

    • Titel (erop? ja/nee) Escaping Time, erop graag.
    • Username (erop? ja/nee) hoeft er niet op
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden) Heb ik nog niet helemaal.
    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    - een klok/horloge zoals deze of deze
    - Iets met planeten/univerce zoals klik
    - Iets met een kroon zoals klik
    - Deze twee foto's sws erin: 1 & 2
    • Evt. extra tekst/lettertype Geen voorkeur c:
    • Algemene sfeer Romantisch, mysterieus.
    • Extra -


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    • Titel (erop? ja): Why We
    • Username (erop? nee)
    • Samenvatting:

    Het is na de oorlog en Voldemort heeft gewonnen. Er zijn nog steeds mensen die zich tegen hem verzetten zoals je raad het al. Harry Potter, Harry heeft ook een dochter, Caithlyn Eveline Potter. Caithlyn wil hem koste wat kost redden zelfs haar leven of vrijheid zal ze opgeven voor hem.

    • Plaatjes: Geen voorkeur maar ik wil graag Lindsay Hansen als Caithlyn erop. Verder eventueel nog Draco Malfoy, Harry Potter of een toverstok. Maar om het wat makkelijker te maken hier een paar plaatjes die je kan gebruiken.

    Caithlyn Eveline Potter
    Draco Lucius Malfoy
    Toverstok
    • Lettertype: Cheese cake
    • Sfeer: Spannend, Verliefd, Gevaarlijk, Mysterieus, Avontuurlijk, Magisch en Duister
    • Extra: Je mag altijd wat erbij doen of niet doen.


    Titel: Pappilon
    Ondertitel: -
    Auteur: Isa van Zwam
    Samenvatting:


    Bethany Saint is samen met twee andere engelen (Xavier en Ariël) naar de aarde gestuurd. Het is haar missie om de aarde te beschermen tegen de duistere machten, nu lijkt er niks met het stadje aan de hand te zijn, maar wat als er blauw/zwarte (ik ben er nog niet helemaal uit) vlinders komen die een spoor van vernieling en moord achterlaten. Zouden de drie engelen dan toch wel nodig zijn? En welk van de drie engelen kan de aarde dan tegen deze moordende duistere vlinders beschermen?

    Sfeer: Fantasie en Avontuur
    Afmetingen: horizontaal, liefst 512x800 dat zijn namelijk de wattpad afmetingen waar hij ook op komt te staan ^^
    Foto's:
    Engel: 1), 2), 3) en 4).
    Bethany Saint:[/b] Holland Roden 1), 2) en 3)
    Vlinders: 1), 2) en 3).
    Handen: 1), 2)

    Alvast bedankt! Ik weet niet of ik de moet laten weten maar ik stuur dit naar meerdere covershops en het staat in een topic.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik zal morgen nog eens kijken voor de covers te maken ^^' sorry dat jullie zo lang moeten wachten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MieczysIaw schreef:
    Ik zal morgen nog eens kijken voor de covers te maken ^^' sorry dat jullie zo lang moeten wachten


    Ik lees het nou pas maar don't worry ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Gezien niemand antwoorde vermoedde ik dat de covers niet meer nodig waren 😅

    Ik zal dit weekend er eens naar kijken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Die van mij is nog steeds nodig, al ben ik ook nog niet aan het verhaal begonnen dus er is zeker geen haast bij ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Die van mij is niet meer nodig

    Ik heb de verhaallijn iets veranderd dus als het geen probleem is vul ik het lijstje nog een keer in want ik weet niet of je daar wat aan hebt ^^

    • Titel (erop? ja/nee)
    Papillon, als het kan eentje met en zonder titel. Als het ergens kan zou ik er ook graag bij hebben staan dat het het eerste 'deel' is.
    • Username (erop? ja/nee)
    Isa van Zwam, waar de titel erbij staat graag erbij op de andere niet.
    • Evt. samenvatting (pb mag als je deze geheim wilt houden)

    Bethany Saint is een doodnormale tiener, heeft twee bezorgde ouders en een 3 jaar jonger zusje. Een beste vriendin die Jane Cooper heet en een relatie met een van de knapste jongens van de school, Xavier Whistle. Op haar 13e verjaardag vertellen haar ouders haar dat ze haar als vondeling hebben gevonden en dus niet daadwerkelijk hun kind is. Na die dag is Bethany op zoek naar haar echte afkomst en geschiedenis. Niets lijkt te kloppen totdat een bepaalde jongen Aiden Firewood genaamd op school verschijnt. Bethany ontdekt dat ze een engel is gestuurd om de aarde te beschermen tegen de duistere krachten. Bethany valt echter voor de duistere Aiden die haar helemaal van haar doel afhoudt, maar wat kan Bethany doen als engel als ze niet eens haar eigen krachten weet. Aiden die een hooggeplaatste demon is maakt de liefde tussen de twee werelden onmogelijk. Bethany zet alles op alles om hun liefde te redden, maar wanneer ze moet kiezen tussen haar liefde voor Aiden en het redden van de wereld maakt ze de verkeerde keuze, de wereld stort in, in puinhoop en oorlog. Xavier de jongen die ondanks alles nog steeds gevoelens voor haar heeft verdwijnt tussen de wereld van oorlog en puin. Zou Bethany hem daadwerkelijk kunnen verlaten?

    Sorry als het een beetje vaag is...

    • Evt. afbeeldingen (let op kwaliteit! Als je er geen hebt, wat zoek je?)
    Ik zoek niet persé iets maar als je graag wat wilt hebben heb ik hieronder wel enkele faceclaims.
    Holland Roden als Bethany Saint --> 1 & 2
    Adelaide Kane als Jane Cooper --> 1 & 2
    Xavier Whistle als Colton Haynes --> 1 & 2
    Tyler Hoechlin als Aiden Firewood --> 1 & 2
    Als het kan ook een vlinder of meerdere ^^

    Nogmaals deze afbeeldingen hoef je niet te gebruiken, liever niet zelfs! Want ik vind altijd dat covermakers zelf altijd hele goede ideeën hebben!
    • Evt. extra tekst/lettertype
    De titel graag in een sierlijk lettertype rest maakt vrij weinig uit.
    • Algemene sfeer
    Dit gaat vreemd klinken maar een beetje magisch maar toch realistisch want het speelt zich gewoon op de aarde af, al zijn er welke enkele bovennatuurlijke dingen.
    • Extra
    Ik hoop dat je er iets moois van kan maken! Het liefste zou ik wel graag een vlinder/vlinders erop willen want daarmee wordt de wereld een soort van vernietigd (dit klinkt zo vaag maar ja vlinders!)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2017 - 18:49 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Maak je nog covers?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Maak je nog covers?


    momenteel heb ik het erg druk , dus ik accepteer nog wel verzoeken, mits je de tijd hebt om ervoor te wachten ;')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH