• Mijn zusje en ik delen een laptop, en ik besloot dat ik een achtergrond wilde. Waarom? Omdat dat kan en ik vind het mooi.
    Maar toen begon de discussie: welke plaatjes zetten we erop. Zij houdt van dansen, ik lees en schrijf, en Google noch Pinterest kon iets leuk met deze twee dingen vinden.
    Maar Quizlet kan dat wel, althans, de superhelden die photoshoptalent hebben.

    Als je een poging waagt:
    - Dan moet het beeld een beetje opgedeeld zijn. Een deel (of delen) voor mij en een deel (of delen) voor mijn zusje.
    Voor mij (maar ze hoeven er NIET allemaal op):
    - Dit plaatje.
    - Dit plaatje.
    - Dit plaatje.
    - Deze quote, niet het plaatje.

    Voor mijn zusje (ze hoeven er NIET allemaal op):
    - Dit plaatje.
    - Dit plaatje.
    - Dit plaatje.


    Ik heb je helaas niets te bieden als je dit voor me doet, maar ik zou het wel heel fijn vinden ^^

    [ bericht aangepast op 9 jan 2017 - 17:09 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Even MT (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Je zult echt betere, grotere afbeeldingen moeten vinden om er een wallpaper van te kunnen maken. Bovendien moet je even aangeven welke resolutie je scherm is, als je een scherpe achtergrond wil.

    MT ^^ en de dimensies zijn ook handig, makkelijk te zien door ons een screenshot te geven.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Skrivbar schreef:
    Je zult echt betere, grotere afbeeldingen moeten vinden om er een wallpaper van te kunnen maken. Bovendien moet je even aangeven welke resolutie je scherm is, als je een scherpe achtergrond wil.


    Dat maakt weinig uit, want die laptop is toch al prut, dus eigenlijk ziet niets er geweldig uit.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil zeker wel iets voor je proberen! Maar de resolutie van je scherm is inderdaad wel handig, dan kan ik daar rekening mee houden ^^
    (het zou natuurlijk zonde zijn als de helft van de achtergrond wegvalt, of als juist het halve scherm leeg is (A))


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    600×800


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Zoiets?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2017 - 13:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw, wat ontzettend mooi! Die ziet er zeker goed uit!


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik wil wel iets proberen!


    -Lily Evans-