• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo

    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain
    The Holy-Virgin Lijst

    1. Bethany Saint
    2. Annelise
    3. Rozelyn
    4. Chantal
    5. Rose Smith
    6. Birdy Miller
    7. Jessica Jones
    8. Madison Stevens
    9. Grace Houston
    10. Lucy

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:27 ]


    Mhm?

    Oww ja ik dacht dat mijn tegenspeler niet mee deed maar had erover heen gelezen.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Brinvi schreef:
    Wr zouden toch juist niet opnieuw beginnen?


    Nee, maar in principe kan een nieuwe gesprekspartner zoeken wel gewoon. Net wat je zelf het fijnste vindt lijkt mij ^^



    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oké ehh Grimmlove?? Wat wil jij? Een nieuwe gesprekspartner zoeken of Chantal en Lucy wat laten drinken terwijl Melaina (bijvoorbeeld snel weg moet voor een dringende afspraak die ze vergeten was)??

    Atarau schreef:
    (...)

    Nou aan wie de eer om als eerste weer te posten? De rest volgt dan wel lijkt me ^^


    Ja precies, maar ik wacht nog steeds op een reactie van een van de drie met wie ik in gesprek ben.. Beetje gek zomaar weg te lopen dacht ik?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Kunnen we anders wel dit onthouden, maar bijvoorbeeld skippen naar de avond oid?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Kunnen we anders wel dit onthouden, maar bijvoorbeeld skippen naar de avond oid?


    Lijkt me een goed plan.

    Stormfly schreef:
    (...)

    Lijkt me een goed plan.


    Mij ook!


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Perffect schreef:
    Kunnen we anders wel dit onthouden, maar bijvoorbeeld skippen naar de avond oid?


    Dat is ook wel een goede inderdaad! Als iedereen het hiermee eens is vindt ik dit goed!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarau schreef:
    (...)

    Dat is ook wel een goede inderdaad! Als iedereen het hiermee eens is vindt ik dit goed!


    Moeten we dan wachten tot iedereen heeft gezegd: 'Dit lijkt me ook een goed idee!' ??
    Of beginnen we nu?

    Ik vind het ook een goed idee!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Stormfly schreef:
    (...)

    Moeten we dan wachten tot iedereen heeft gezegd: 'Dit lijkt me ook een goed idee!' ??
    Of beginnen we nu?


    Ik vermoed dat iedereen het wel een goed idee vindt?? Lijkt me niet dat iemand er tegen is ofzo..


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Ik vind het ook een goed idee!

    undentified schreef:
    (...)

    Ik vermoed dat iedereen het wel een goed idee vindt?? Lijkt me niet dat iemand er tegen is ofzo..


    Ik hoop het.

    Beginnen we er dan nu aan of moeten we wachten?

    Mijn gesprekspartner heeft niet meer gereageerd, vandaar mijn vraag naar wie ik Damon zou sturen, maar nu dus skip naar de avond? Ik ben voor


    Do I look like Mother Teresa?

    Choctaw schreef:
    Mijn gesprekspartner heeft niet meer gereageerd, vandaar mijn vraag naar wie ik Damon zou sturen, maar nu dus skip naar de avond? Ik ben voor


    Jas! Een slip naar de avond. Als het goed is.