• The Kisslist:

    1. Sarah Harrison
    2. Liv Adams
    3. Cadi
    4. Char
    5. Rhain
    6. Liza
    7. Jo

    8. Lizzy Stuart
    9. Elizabeth
    10. Alison Cain
    The Holy-Virgin Lijst

    1. Bethany Saint
    2. Annelise
    3. Rozelyn
    4. Chantal
    5. Rose Smith
    6. Birdy Miller
    7. Jessica Jones
    8. Madison Stevens
    9. Grace Houston
    10. Lucy

    [ bericht aangepast op 12 jan 2017 - 19:27 ]


    Mhm?

    @Lunea how 'bout Sean&Jake + Blaze? Had je mijn voorstel nog gelezen? Kan zijn dat ik over je reactie heen heb gelezen tho


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    @Lunea how 'bout Sean&Jake + Blaze? Had je mijn voorstel nog gelezen? Kan zijn dat ik over je reactie heen heb gelezen tho

    Overheen gelezen sorry ^^, ik denk dat ze op zich wel een leuk trio zouden zijn. Squad goals!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Even over die "holy-virgin" lijst, zijn er mensen die dit door willen zetten want dan kunnen we dit uiteraard toevoegen. Als het nog niet helemaal duidelijk is stel de vragen aan @Mabel, het was namelijk haar ideetje ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lilly_Potter schreef:
    (...)

    Iemand waarmee ze vaak sport. Eh de sport daar ben ik nog niet uit, maar het is in elk geval geen ballet of dat soort dingen.


    Dan moet het denk ik wel lukken ;) zullen we dat dan doen? De sport maakt niet veel uit.

    Grimmlove schreef:
    (...)

    Dan moet het denk ik wel lukken ;) zullen we dat dan doen? De sport maakt niet veel uit.


    Oké ze doet aan atletiek en hiphop

    Lunea schreef:
    (...)
    Overheen gelezen sorry ^^, ik denk dat ze op zich wel een leuk trio zouden zijn. Squad goals!


    Ook met Noah en Chris dan? Anders heeft Blaze gewoon 2 squads, kan ook;) kan ook interessant zijn


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    MabeI schreef:
    Oh, ik had nog een vraagje:
    De jongens die over de lijst beslissen; met hoeveel zijn ze? En wie precies zijn ze (ik bedoel; moet je specifiek zeggen dat jouw personage niet enkel voor de lijst is, maar ook helpt deze op te stellen?)


    Nou in principe is het geen verplichte vergadering, de jongens die mee willen beslissen moeten op dinsdag na school in lokaal 142 zijn. (Even een lekker random lokaal gepakt XD). Als je daar geen zin in hebt omdat je liever nog wat plezier maakt met een meisje (bijvoorbeeld) dan ben je er niet. Maar dan heb je ook niets te beslissen voor the Kisslist van die week, ben je er wel dan telt je mening natuurlijk wel mee.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    Even over die "holy-virgin" lijst, zijn er mensen die dit door willen zetten want dan kunnen we dit uiteraard toevoegen. Als het nog niet helemaal duidelijk is stel de vragen aan @Mabel, het was namelijk haar ideetje ^^



    En mijn laatste vraag (sorry):

    Waar ergens in het schooljaar zitten we? Het begin, middenin een semester of net voor/na tentamens? Niet dat ik een specifieke datum moet hebben ofzo, maar Noah neemt zijn studie vrij serieus dus dit heeft wel een invloed op hem xd

    [ bericht aangepast op 11 jan 2017 - 19:26 ]


    Mhm?

    Lunea schreef:
    Even over die "holy-virgin" lijst, zijn er mensen die dit door willen zetten want dan kunnen we dit uiteraard toevoegen. Als het nog niet helemaal duidelijk is stel de vragen aan @Mabel, het was namelijk haar ideetje ^^


    Lijkt me wel wat ja! Past wel bij Blaze' image


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    undentified schreef:
    (...)

    Ook met Noah en Chris dan? Anders heeft Blaze gewoon 2 squads, kan ook;) kan ook interessant zijn


    For as far I can remember zijn Jake en Sean beide niet goed bevriend met Noah XD
    De ene heeft een hekel aan hem voor zijn klootzak gedrag en de ander omdat Noah hem maar al te graag met opmerkingen beledigt.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MabeI schreef:
    (...)


    En mijn laatste vraag (sorry):

    Waar ergens in het schooljaar zitten we? Het begin, middenin een semester of net voor/na tentamens? Niet dat ik een specifieke datum moet hebben ofzo, maar Noah neemt zijn studie vrij serieus dus dit heeft wel een invloed op hem xd


    Ergens midden in het schooljaar, net voor het midden ergens.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lunea schreef:
    (...)

    Nou in principe is het geen verplichte vergadering, de jongens die mee willen beslissen moeten op dinsdag na school in lokaal 142 zijn. (Even een lekker random lokaal gepakt XD). Als je daar geen zin in hebt omdat je liever nog wat plezier maakt met een meisje (bijvoorbeeld) dan ben je er niet. Maar dan heb je ook niets te beslissen voor the Kisslist van die week, ben je er wel dan telt je mening natuurlijk wel mee.


    Mhm, ja ok ^^ Al denk ik dat Noah zijn ongenoegen zou uiten moest er een seutje mee naar binnen wandelen xd
    Is er een organisator/leider van de vergaderingen tho? Of zo jongens die de eerste editie en het idee hebben bedacht?

    Zeg het me alsjeblief als ik moet stoppen met vragen (':


    Mhm?

    Wie van Annelise haar vriendinnen kan ze opzoeken haha? Afspraak om koffie te doen had ik in gedachten? (die ander mag het ook vergeten zijn evt)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    En Annelise zou sowieso op de holyvirgin lijst staan - en het super kut vinden.

    Rye zou ook tegen die lijst zijn omdat het een lijst is.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Rozelyn zou sowieso ook op de holyvirgin lijst staan, ik vind het wel een leuk idee


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.