• Het grote Wattpad topic!




    Wat?

    Wattpad is een site waarop je verhalen kan schrijven en lezen, in bijna alle talen. Er zijn dan ook heel wat Quizletters die een Wattpadaccount hebben, vandaar dit topic. Wil je de anderen terugvinden, of je eigen profiel ook onder de aandacht brengen? Laat dan gerust een reactie achter!

    DE LIJST
    [ u r l = link naar je quizlet profiel]Quizletnaam[/ u r l] - [ u r l= link naar je wattpad profiel]Wattpadnaam[/ u r l] - Favoriete taal 1 & taal 2 - Favoriet genre 1, genre 2, genre 3 - [ u r l= link naar je verhaal]Beste verhaal van zichzelf[/ u r l]


    MabeI - Tsumdoku - Nederlands, Engels - Horror, Komedie, Tienerfictie, Weerwolf - /

    EASE - Fyrgebraecc - Engels - Fanfic, Romantiek - Mellifluous – Tronnor

    Soldat - Faelain - Engels - Fanfic, Fantasy, Avontuur - /

    Hale - -ceraunophile - Engels (L&S) - Fanfic - A TRUE ALPHA'S TRUE LOVE || ALLISON ARGENT

    Navigator - Venomis - Engels - Fantasy, Avontuur, Fanfictie - Courage • Thorin Oakenshield [Finished]

    Lunea - Ortuexsy - Nederlands & Engels - Paranormaal, Horror & Fantasy - Pappilon

    Fictionalworld - Running Fox - Nederlands - Fantasy - /

    Hibari - Cloud_Guardian - Engels & Nederlands - Crime, Fictie - /

    Aguilar - rhaegarsreign - Engels & Nederlands - fantasy, fanfictie - wynter | harry styles

    Ogeda - angellwt_ - Engels - Fanfictie - Pure

    JosiahBeautifulPhrases – Nederlands & Engels – Fantasy, SciFi – Falling

    Perffect - Leave_me_please - Nederlands, Engels - Romantiek, drama, fantasy - /

    NigelWNigelWestland – ? – /

    AlyssandreStellaDaFabulous - Nederlands en Engels - fantasy/scifi - Bloedrood, Nachtblauw, Sneeuwwit

    HoIIyInktzwart - Nederlands - Fantasy, paranormaal/horror, romantiek - Untold (Once Upon a Time)

    Socox-MC-x - Nederlands & Engels -Fanfictie, Tienerfictie, Komedie - /

    Tuena - Mermaidbeth - Engels & Nederlands - Romantiek/Fantasy/Fanfiction - /

    Katerina - ohsomarauders - Engels - Fanfictie - /

    0uterspace - itsmagiccitsmagicc - Engels & Nederlands - Fanfictie - /

    TOPVERHALEN
    Heb jij een verhaal gelezen dat je altijd is bijgebleven en een echte aanrader vindt? Laat hier je favoriete verhaal achter zodat anderen er ook van kunnen genieten! Niet meer dan 3 verhalen per persoon, ajb.
    Gelieve enkel verhalen van anderen door te geven en eerlijk te zijn. Dit is niet bedoeld als reclame-topic.




    Nederlands

    •                                                
    Nox de Begaafden (Fantasy)




    Engels

    No Capes (Humor)
    The average & the oddity (Humor)
    Storm and silence (Humor)

    Simple writes (Poëzie)

    Algid (Fanfic)
    The Joy of Agony | Loki (Fanfic)
    •                                                






    [ bericht aangepast op 9 maart 2017 - 23:43 ]


    Mhm?




    Bijgewerkt


    Mhm?

    Ik heb zelf ook een wattpad account. Ik heet hetzelfde als hier. Het viel me daar op dat ze daar heel veel verhalen hebben over badboys

    Ik ben nu een Nederlands account aan het aanmaken ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    filosofie schreef:
    Ik heb zelf ook een wattpad account. Ik heet hetzelfde als hier. Het viel me daar op dat ze daar heel veel verhalen hebben over badboys


    Ik ben je gaan volgen ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vinden jullie het niet ook zo leuk dat je op eerdere hoofdstukken allemaal reacfies krijgt en ni niet meer of van die mensen die wel reageren maar niet stemmen. fun.


    take me back to the basics and the simple life

    HaIe schreef:
    (...)

    Ik ben je gaan volgen ^^


    Bedankt! ^^

    EASE schreef:
    Vinden jullie het niet ook zo leuk dat je op eerdere hoofdstukken allemaal reacfies krijgt en ni niet meer of van die mensen die wel reageren maar niet stemmen. fun.


    Ik vind het vooral irritant als ze dan alleen oude verhalen van like een jaar geleden lezen en vragen verder te gaan :'D Dan ben ik van "Ja maar nu ben ik echt met een ander verhaal bezig"


    obsessive rage

    Forvo schreef:
    (...)

    Ik vind het vooral irritant als ze dan alleen oude verhalen van like een jaar geleden lezen en vragen verder te gaan :'D Dan ben ik van "Ja maar nu ben ik echt met een ander verhaal bezig"



    Uughhh dat lijkt me ook exht vet irritant! Heb ik gelukkig (nog) geen last van hahaha.

    Mag even hier mijn shock uiten over het feit dat ik bijna op 16K reads zit btw?


    take me back to the basics and the simple life