• Al vanaf het moment dat de thema's van SOTY bekend zijn loop ik met meerdere verhaallijnen in mijn hoofd. Ik kan gewoon niet kiezen welke ik moet uitwerken voor de wedstrijd en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb toestemming gevraagd aan de organisatoren van SOTY of dit mocht en zij vertelden mij dat ik deze post mocht maken!

    Ik heb de namen van de personages en landen overal wel hetzelfde gehouden, maar dat kan nog veranderd worden natuurlijk.
    De teksten die ik hieronder plaats zijn nog niet optimaal, verre van dat zelfs. Dit zijn ruwe schetsen, maar het is duidelijk waar ik heen wil. De verhalen zijn voor het thema Royalty trouwens!

    Idee 1

    Jaren geleden sprak een heks een machtige vloek uit over het land Xeo. Het land werd bedekt onder sneeuw en ijs, maar niet alleen het land was getroffen door de vloek. De koning overleed door de kracht van de vloek en zijn zoon nam de troon van hem over. De prins zijn hart is bevroren en compleet in de macht van de heks.

    Buurland Lume is ten einde raad. Ook zij hebben last van deze vloek. De handel die zij met Xeo dreven zorgt er voor dat hun land in financiële problemen komt. Ook heeft het volk niet genoeg te eten.
    Prinses Aurelia wordt door haar ouders naar Xeo gestuurd om met de prins te trouwen. Lukt het haar zijn hart te laten smelten of zit ze gevangen in een ijskoud huwelijk?


    Idee 2
    Als de prinses van Lume plotseling overlijdt zijn de koning en koningin ten einde raad. De prinses was enigst kind en de koningin kan geen andere kinderen krijgen.
    Een wachter van de koning vertelt dat er een meisje in het dorp woont die precies op de prinses lijkt. De koning stuurt onmiddellijk mensen om haar te halen.

    Madeleine is dat meisje. Ze wordt gedwongen haar oude leven achter haar te laten en zich voor te doen als prinses Aurelia. Lukt het haar dit grote geheim te bewaren? En zal ze haar eigen familie ooit weer eens zien?


    Idee 3
    In het koninkrijk van Lume mag geen enkele normale burger op de troon komen te zitten. De bloedlijn moet van koninklijk bloed blijven en de troonopvolger moet daarom met een andere prins of prinses trouwen. Zo ook prinses Aurelia.
    Als er op de hele wereld geen enkele prins kan worden gevonden voor Aurelia besluiten haar ouders dat ze met haar broermoet trouwen, prins Anton.
    Beide zijn het hier niet mee eens en doen er alles aan om dit te voorkomen. Prins en prinses hebben beide gevoelens voor een ander, iemand die niet van koninklijke afkomst is.

    Lukt het de broer en zus hun eigen pad te volgen of moeten ze met elkaar trouwen?


    Ontzettend bedankt!

    Welk idee vind jij het leukst en zou ik moeten uitwerken?

    42.5% (17 stemmen)
     
    Idee 1

    27.5% (11 stemmen)
     
    Idee 2

    30.0% (12 stemmen)
     
    Idee 3


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Iedereen heel erg bedankt, ik ga voor idee 3! Ik heb veel dingen in mijn hoofd en ik hoop dat ik het verhaal goed kan uitwerken.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Douleur schreef:
    Iedereen heel erg bedankt, ik ga voor idee 3! Ik heb veel dingen in mijn hoofd en ik hoop dat ik het verhaal goed kan uitwerken.


    Dan heb je alvast één abo ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Al heb je gekozen voor 3, je kan 1 en 2 mengen. 3 kan je met 1 mengen, maar 2 word lastig.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Frodo schreef:
    (...)

    Dan heb je alvast één abo ^^


    Twee hihi


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Douleur schreef:
    Iedereen heel erg bedankt, ik ga voor idee 3! Ik heb veel dingen in mijn hoofd en ik hoop dat ik het verhaal goed kan uitwerken.


    whohoooo, mijn abo heb je!


    The soul needs autumn.

    Fictionalworld schreef:
    Al heb je gekozen voor 3, je kan 1 en 2 mengen. 3 kan je met 1 mengen, maar 2 word lastig.


    Ja, zoiets had ik ook al, maar ik moet even goed kijken hoe ik idee 1 er goed in kan verwerken.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik weet niet of idee drie beter wordt als je het combineert met idee één... Misschien wordt het dan een beetje teveel van het goede, snap je?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Voor de mensen die geïnteresseerd waren, mijn verhaal is geactiveerd!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    -> Slotje op aanvraag


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer