• Hellow mensen!

    Ik zoek dus een cover! Ik ben nu bezig aan een short story en heb daar natuurlijk een cover voor nodig, wie kan mij daaraan helpen?

    Titel: Heerlijke Verwarring
    Samenvatting:

    “Oh, wat kan de liefde toch heerlijk verwarrend zijn!”
    Dit is iets wat inderdaad voor Lucas geldt. Terwijl hij altijd had gedacht alleen op meisjes te vallen, brengt de opmerkelijk Gideon daar verandering in. Lucas wordt op slag verliefd op hem, maar weet niet goed hoe hij hiermee om moet gaan. De kans dat Gideon hem ook leuk vind is wel erg klein. Toch lijkt de jongeman ook interesse in hem te hebben en weet Lucas de moed te verzamelen om hem mee uit te vragen, hoewel gehuld in een vriendschappelijke afspraak.

    Afbeeldingen: Qua afbeeldingen laat ik jullie fantasie de vrije loop gaan, omdat ik ook niet precies weet wat ik wil, al heb ik wel een paar eisen:
    - Een (Utrechtse) gracht (liefst in het donker met verlichting van lampjes)
    - Een verliefd gay stel (liefst silhouet of schaduw) (Als het je lukt om deze mooi erin te verwerken, zou dat erg fijn zijn, gezien ik die wel mooi vind.)
    - Als je het gevoel hebt dat je dit er mooi in kan verwerken: Een afbeelding van de jongeman die mijn FC voor Gideon is. (Thomas McDonnel, maar gelieve je wel aan de door mij gegeven afbeeldingen te houden, gezien hij daar de uitstraling heeft, die bij mijn personage hoort.)
    1., 2., 3.
    Sfeer: Romantisch

    Alvast bedankt! ^^

    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 21:28 ]


    Stenenlikker

    Ik wil dit weekend wel iets voor je maken! Dus even een MT (:


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Perpetual schreef:
    Ik wil dit weekend wel iets voor je maken! Dus even een MT (:


    Ah, thanks! Ik zie vanzelf wel wat verschijnen ^^

    Nog anderen die een poging willen wagen?


    Stenenlikker

    deze mopshond gaat er aan beginnen hehe :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Even een mt, misschien maak ik wel wat.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    zo super happy ben ik er niet mee cry hahah maar alles kan veranderd worden


    Heaven is a place that we all have

    aisthesis schreef:
    zo super happy ben ik er niet mee cry hahah maar alles kan veranderd worden



    Dank je voor de poging! Het is helaas alleen niet echt wat ik zoek ):


    Stenenlikker

    Hier is de cover, voor het geval dat:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    En dit is de link naar de achtergrond die ik heb gebruikt: klik


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ga eventjes iets proberen voor je.

    Edit: mijn afwerking kan beter, i know maar dit was zeg maar mijn idee, maar ik wilde er zeg maar niet TIJD in het verwijderen van de witte stukjes bij de foto steken als je het niks vond snap je c:
    Dus als je het wat vind, moet je het maar eventjes melden, dan maak ik hem netter en afgewerkt, want er gaat echt heel veel tijd inzitten, wil ik het mooi doen. Ik wil dit natuurlijk voor je doen, maar enkel als je het idee leuk vond.
    Qua font; ik heb er niks opgedaan, omdat ik me afvroeg wat voor font je zocht c:


    [ bericht aangepast op 17 jan 2017 - 22:22 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil eventueel wel iets proberen, ik kan wel niets beloven! :/


    The soul needs autumn.

    Plisetsky schreef:
    Ik ga eventjes iets proberen voor je.

    Edit: mijn afwerking kan beter, i know maar dit was zeg maar mijn idee, maar ik wilde er zeg maar niet TIJD in het verwijderen van de witte stukjes bij de foto steken als je het niks vond snap je c:
    Dus als je het wat vind, moet je het maar eventjes melden, dan maak ik hem netter en afgewerkt, want er gaat echt heel veel tijd inzitten, wil ik het mooi doen. Ik wil dit natuurlijk voor je doen, maar enkel als je het idee leuk vond.
    Qua font; ik heb er niks opgedaan, omdat ik me afvroeg wat voor font je zocht c:




    Ik vind die rechter heel leuk!
    Ik wacht nog wel even af of anderen nog ergens meekomen. Want ik zou het best wel lullig voor je vinden als je er nu mee aan de slag gaat en er dan iemand met nog iets beters komt aanzetten. Dus ik wacht nog even en laat het je weten als ik toch graag die van jou uitgewerkt wil zien, okay? :')
    De cover heeft ook niet superveel haast, ik hoop het verhaal eind deze maand online te kunnen zetten :')


    Stenenlikker

    FaramirOfGondor schreef:
    (...)

    Ik vind die rechter heel leuk!
    Ik wacht nog wel even af of anderen nog ergens meekomen. Want ik zou het best wel lullig voor je vinden als je er nu mee aan de slag gaat en er dan iemand met nog iets beters komt aanzetten. Dus ik wacht nog even en laat het je weten als ik toch graag die van jou uitgewerkt wil zien, okay? :')
    De cover heeft ook niet superveel haast, ik hoop het verhaal eind deze maand online te kunnen zetten :')

    Dat begrijp ik! Laat het me maar weten c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil wel een manier proberen te verzinnen om dat zwart weg te krijgen, als dat nodig moest zijn. (:


    The soul needs autumn.

    Ik heb er nog even over nagedacht, maar ik ga uiteindelijk voor die van Plisetsky! :') Stiekem werd ik er toch wel meteen verliefd op, haha.

    Heel erg bedankt aan de anderen die ook een poging gewaagd hebben!

    [ bericht aangepast op 19 jan 2017 - 21:31 ]


    Stenenlikker