• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    Ik mis mijn schatje heel erg,... [/Charissa] en Eef, en Joyce,..!!!<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het hier niet saai ofzo wel lekker rustig. x.o Don't Kill me Please.

    *killt her*
    Grapje, jij mag gerust je mening uiten

    (...)
    Nou.. Je maakt het er wel naar hoor!
    Nee grapje:P
    Dat is jou mening, weet je. Maar Ik had egt band met hun. en beschouw ze als vrienden. en ik kan niet zonder vrienden dus:P

    Niemand kent me meer zodra ik me naam verander enzo maar whateverz. Ik had een goede band met Sidney, Charissa en Joyce ja. En Noel vond 'k ook altijd wel aardig meer toch ik mis ze niet echt ofzo. Het is wel gewoon rustig en ze hadden zich maar an de regels moeten houden. Sorry...


    I do not hook up.

    (...)
    *killt her*
    Grapje, jij mag gerust je mening uiten


    Gelukkig maar ¬¬


    I do not hook up.

    ik mis ze niet. want ik ken ze niet x'd
    zag ze alleen wel eens op forum meer niet.


    -

    (...)
    Niemand kent me meer zodra ik me naam verander enzo maar whateverz. Ik had een goede band met Sidney, Charissa en Joyce ja. En Noel vond 'k ook altijd wel aardig meer toch ik mis ze niet echt ofzo. Het is wel gewoon rustig en ze hadden zich maar an de regels moeten houden. Sorry...

    ik vind je mening uiten, geen regel overtreden! [A]


    Dunno ><

    ik mis ze niet. want ik ken ze niet x'd
    zag ze alleen wel eens op forum meer niet.

    Ja, net hetzelfde bij mij...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    (...)
    ik vind je mening uiten, geen regel overtreden! [A]


    wel wanneer het beledigend tegenover de moderators zijn lijkt me :'p


    -

    (...)

    wel wanneer het beledigend tegenover de moderators zijn lijkt me :'p

    Nee.
    Het is en blijft een mening, en in Nederland mag je die uiten!
    (A)


    Dunno ><

    je hebt gelijk het ís saai! Niemand meer om een waarschuwing te sturen, niemand meer om een forumban te geven ='( niemand meer om mee te discuseren over het feit dat zij heel Quizlet naar de beeep helpen ='( omg ik wil ze terug :|


    BAM!

    http://tokiohotelencin.forum2go.nl/


    iemand die lid wilt worden :)

    je hebt gelijk het ís saai! Niemand meer om een waarschuwing te sturen, niemand meer om een forumban te geven ='( niemand meer om mee te discuseren over het feit dat zij heel Quizlet naar de beeep helpen ='( omg ik wil ze terug :|

    Ik wou dus wat zeggen. Maar ik hou me mond maar. voordat ik ook en Ban aan me broek heb hangen, omdat ik mijn mening tegen een mod geef >.<


    Dunno ><

    http://tokiohotelencin.forum2go.nl/


    iemand die lid wilt worden :)

    Wil je hier geen realame maken, voor ene site, die ik niet snap?!!
    Danke(A)


    Dunno ><

    je hebt gelijk het ís saai! Niemand meer om een waarschuwing te sturen, niemand meer om een forumban te geven ='( niemand meer om mee te discuseren over het feit dat zij heel Quizlet naar de beeep helpen ='( omg ik wil ze terug :|


    SO HEE xP als selfs een mod het vind dan moeten se terug komen xP\
    Btw;; Noel draait door sonder Q se maakt nu al Haar HW [/SHOCKING!]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    SO HEE xP als selfs een mod het vind dan moeten se terug komen xP\
    Btw;; Noel draait door sonder Q se maakt nu al Haar HW [/SHOCKING!]

    Maar zij wil ze alem maar terug heben, om Waarschuwingen en nog meer bans naar te sturen!
    en dat vind ik onaardig!


    Dunno ><