• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    En wat was er foud in mijn title dan?
    Sorry, heb ik dan niet gemerkt nemelijk :P

    ik heb het wel gezien :D
    er stond eerst hu en nu staat er hen


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En wat was er foud in mijn title dan?
    Sorry, heb ik dan niet gemerkt nemelijk :P

    Nou, er stond "hu" :'). Ik neem aan dat er "hun" moest staan, maar dat is een bez. voornaamwoord maar ik ben hier niet om even nederlandse les te geven :'D


    I recycle my thoughts.

    Eigenlijk.. vond ik het forum de laatste tijd zoiezo al saai! heeft niks met die gebande lui te maken (bij mij toch)

    (...)
    Die zogenaamde "stilte" bevalt me goed hoor =). Geef toe, zonder al dat ruziegezoek is het veel leuker om het forum eens 'n keer te bezoeken. En die ruzies kwamen toch ineens uit het niets, en kwamen door nogal kinderachtig gedrag.

    Niets sogenaamt.
    Ik vind het egt stil :P
    Maar dat vind ik iets al snel:P
    Maar zijn er egt zoveel ruzies de laatste tijd dan?! Ja sorry want ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar ik ben heeel veel ruzies gewent, van buiten Quizlet. dus ik vat niet snel iets als een ruzie op.


    Dunno ><

    (...)
    Niets sogenaamt.
    Ik vind het egt stil :P
    Maar dat vind ik iets al snel:P
    Maar zijn er egt zoveel ruzies de laatste tijd dan?! Ja sorry want ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar ik ben heeel veel ruzies gewent, van buiten Quizlet. dus ik vat niet snel iets als een ruzie op.

    Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer hier op quizlet een ruzie gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Eigenlijk.. vond ik het forum de laatste tijd zoiezo al saai! heeft niks met die gebande lui te maken (bij mij toch)

    Maar ze zijn al 2 dagen weg ;)
    En ja, soms heb je van die dagen, dat het hier egt dood is!:P


    Dunno ><

    (...)
    Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer hier op quizlet een ruzie gezien.

    Veel gebeurt buiten het forum om ;)


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Niets sogenaamt.
    Ik vind het egt stil :P
    Maar dat vind ik iets al snel:P
    Maar zijn er egt zoveel ruzies de laatste tijd dan?! Ja sorry want ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar ik ben heeel veel ruzies gewent, van buiten Quizlet. dus ik vat niet snel iets als een ruzie op.

    hier vinde ze als ge bitch zegt al da er ruzie is eig.
    ik zeg da op netlog/school/andere site's véél! en ook vaak gwn..eens nog nii om ruzie te make..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Maar ze zijn al 2 dagen weg ;)
    En ja, soms heb je van die dagen, dat het hier egt dood is!:P

    Het forum is niet verplicht om te bezoeken. Je kan ook eens een dagje overslaan als je het hier te saai vindt.


    I recycle my thoughts.

    huh??wie zijn da?


    I Am Whatever You Say I Am

    (...)
    uhu, ik ken hun ook nii echt alleen weet ik da een paar van hun anti-JB zijn/waren xD
    ma tis dus wel echt stiller op 't forum nu..
    && het is gwn laag om er nu over te roddelen als ze nii kunne reagere..


    Kunnen ze dit dan lezen? x)


    Let the Night embrace you

    (...)
    Het forum is niet verplicht om te bezoeken. Je kan ook eens een dagje overslaan als je het hier te saai vindt.

    Maar ik heb soms niks beters te doen:P
    En dan blijf ik hier op hangen. en een betje onnozel topiç's aankliken:P en dan 100x dezelfde topic. omdat er niks nieuws komt :P


    Dunno ><

    (...)
    hier vinde ze als ge bitch zegt al da er ruzie is eig.
    ik zeg da op netlog/school/andere site's véél! en ook vaak gwn..eens nog nii om ruzie te make..

    Geloof me. Ik kan tegen het woordje "bitch" dus daar maak ik me niet al te snel druk om. We hebben het hier over users die ruzies opwekken. Expres mensen uit gaan dagen omdat ze zogenaamd stoer zijn. Sorry, maar hier wordt iedereen gelijk behandelt. Al was het mijn beste vriendin die hier ruzies aan het opstoken was, dan nog verdient ze een ban. Zoiets is niet iets wat de sfeer mag verpesten.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Kunnen ze dit dan lezen? x)


    Duuhh

    ook niet-users kunnen het forum bekijken mr nie antwoorden


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Kunnen ze dit dan lezen? x)

    Ja, Je kan tog ook op de forum, als je niet ingelogt ben ;)


    Dunno ><