• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    (...)
    Maar zij wil ze alem maar terug heben, om Waarschuwingen en nog meer bans naar te sturen!
    en dat vind ik onaardig!


    xP maar het gaat om het punt se wil se terug xP de rest doet er ff nie toe xD


    We can only learn to love by loving.

    Pja, en Nicol.
    Is moet even van Sidney zeggen, dat noel niet doordraait maar gewoon een studjes is.
    Jezus mensen lijk wel, ee posbode :P


    Dunno ><

    xP NOUHOUUW ik vind dat se doordraait seg dat mr xP en en ik mis Sid heel hard wil je doorgeven ? xP en dat se een knuff vn me krijgt omdatk self nie online kan kome omdatk msn gemold heb xP maar het voor haar&Noel vnaaf ga maken


    We can only learn to love by loving.

    Voor je het weet zijn ze er weer. (:

    Voor je het weet zijn ze er weer. (:


    duurt me te lang xP


    We can only learn to love by loving.

    je hebt gelijk het ís saai! Niemand meer om een waarschuwing te sturen, niemand meer om een forumban te geven ='( niemand meer om mee te discuseren over het feit dat zij heel Quizlet naar de beeep helpen ='( omg ik wil ze terug :|

    Srry, maar dit vind ik egt grof en onvolwassen.
    Het kan niet dat één pers. een site naar de beeep helpt. En eigenlijk als jij dat vind zeg dat dan tegen haar zelf. Want dit vind ik ietwat achterbaks.

    ik ben egt een Posbode!!!
    en Sid, kijk gewoon mee hoor, dus ze leest het wel. maar dan is ze geen usser :P


    Dunno ><

    (...)

    duurt me te lang xP

    Mij ook!
    Veels te lang!
    ik kan niet leven met een nog 28 dagen levenloos Quizlet!


    Dunno ><

    ik ben egt een Posbode!!!
    en Sid, kijk gewoon mee hoor, dus ze leest het wel. maar dan is ze geen usser :P


    NOU EENN xP
    boeit me nie xP

    mr sid die nu lekker mee leest

    HAAAJJ!! xD
    weetje hoe hard ik je wel nie mis ? ik ga me vnnacht in slaap huilen sonder je fantastischheid enz. xP


    We can only learn to love by loving.

    Ze houd ook van jou, en mist jou ook.
    en nog wat en dat moet ik nu even gaan lezen want dat weet ik net meer :P
    oja;
    en Noël draait neit door.. se leert altijd en maakt altijd hw elke seconde van de dag sOwat waardoor se nooit kan fseu en DAT IK PISSED OP DERBEN >< op noel hea niet op nicol xD


    Dunno ><

    ^^ whaha xP ook leuk om te weten

    btw mijn msn doet het weer dus ik kom lekker online denk ik xP voor een half uurtje xP fso anders molk dese comp ;l


    We can only learn to love by loving.

    je hebt gelijk het ís saai! Niemand meer om een waarschuwing te sturen, niemand meer om een forumban te geven ='( niemand meer om mee te discuseren over het feit dat zij heel Quizlet naar de beeep helpen ='( omg ik wil ze terug :|

    moppie die mensen hebben een hele waslijst aan dingen die ze hebben gedaan. Rellen, mensen tegen elkaar opzetten, je mening mag je geven zodra het te erg wordt geef ik j ehoogstens een forumban. Je weet zelf ook best wel dat ik, zo niet een andere mod, jou geen ban gaan geven omzoiets ¬¬
    Srry, maar dit vind ik egt grof en onvolwassen.
    Het kan niet dat één pers. een site naar de beeep helpt. En eigenlijk als jij dat vind zeg dat dan tegen haar zelf. Want dit vind ik ietwat achterbaks.

    Die mensen weten donders goed wat ik van ze denk. Waar ik gek van wordt zijn de topics die echt áchter elkaar blijven komen dat ze terug moeten komen. Wat moet ik zeggen? Nee ze komen niet terug, hup, slotje erop? Ik had het trouwens nooit over één persoon. Het was een hele groep die ons dwong de regels aan te scherpen, waardoor het voor andere users minder leuk is geworden, 'dat bedoel ik ben Quizlet naar de beeep helpen.


    BAM!

    Ga [nieuwe] vrienden zoeken xD [/sarcasm]


    I want my bloody cheese now!^^

    OKe
    TomxMYGOD.
    Ik snap hem!
    en Nee hier mag geen slotje op!
    want ik zoek iemand, die met mij zielig gaat lopen doen en wagten tot ze terug komen!(baby)


    Dunno ><

    Ik vind het ook niet leuk, ik had nu juist iemand leren kennen op quizlet en nu is ze gaband :(


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker