• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    (...)
    Maar ik heb soms niks beters te doen:P
    En dan blijf ik hier op hangen. en een betje onnozel topiç's aankliken:P en dan 100x dezelfde topic. omdat er niks nieuws komt :P

    Tja, dan kan ik er ook niets aan doen ;)


    I recycle my thoughts.

    Ik vind anders dat het hier nu juist veel vrediger is =)
    En dat zeg ik niet omdat ik een moderator ben, maar heb gewoon een hekel aan al dat gezever en kinderachtig gedrag.
    Echt, dit is 10 keer beter^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Geloof me. Ik kan tegen het woordje "bitch" dus daar maak ik me niet al te snel druk om. We hebben het hier over users die ruzies opwekken. Expres mensen uit gaan dagen omdat ze zogenaamd stoer zijn. Sorry, maar hier wordt iedereen gelijk behandelt. Al was het mijn beste vriendin die hier ruzies aan het opstoken was, dan nog verdient ze een ban. Zoiets is niet iets wat de sfeer mag verpesten.

    Ja jij mischien. maar er zitten hie rook bij die daar niet tegen kunnen, en meteen een topic sluiten. omdat iemand het wordje Kut zegt.
    en zoals die TomxMYGOD of zowiets.
    Die doet alsof ze het leuk vind ons te bannen, en dan krijg ik het iedee dat ze betje baasje over mij aan het spelen is. omdat ze een rode naam heeft >.<


    Dunno ><

    (...)
    Maar ik heb soms niks beters te doen:P
    En dan blijf ik hier op hangen. en een betje onnozel topiç's aankliken:P en dan 100x dezelfde topic. omdat er niks nieuws komt :P

    Als je dat vindt, waarom maakt je dan zelf geen interessante en leuke topics aan? =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Ja jij mischien. maar er zitten hie rook bij die daar niet tegen kunnen, en meteen een topic sluiten. omdat iemand het wordje Kut zegt.
    en zoals die TomxMYGOD of zowiets.
    Die doet alsof ze het leuk vind ons te bannen, en dan krijg ik het iedee dat ze betje baasje over mij aan het spelen is. omdat ze een rode naam heeft >.<

    Sarcasme is ook een woord. Zij is het zoals de meeste moderators hier er blij mee dat de rellers een ban hebben. Denk je dat wij het leuk vinden om telkens maar weer mensen van de site af te gooien die zich niet weten te gedragen? Nee.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Als je dat vindt, waarom maakt je dan zelf geen interessante en leuke topics aan? =)

    omdat als ik is iets te melden heb, meld ik dat ook wel. maar dan word er 100x op geklikt, en dan krijg ik maar 10 Berigtjes en dan is me Topic van de Baan af. en dan kijkt niemand er neit maar aan. omdat hij net in het begin staat. en dan vind ik het ook neit meer de moite waard, om er een te maken ;)


    Dunno ><

    (...)
    omdat als ik is iets te melden heb, meld ik dat ook wel. maar dan word er 100x op geklikt, en dan krijg ik maar 10 Berigtjes en dan is me Topic van de Baan af. en dan kijkt niemand er neit maar aan. omdat hij net in het begin staat. en dan vind ik het ook neit meer de moite waard, om er een te maken ;)

    Hmmm, ik heb de gewoonte om alleen op topics te reageren die een interessante titel hebben, en een goede inhoud [/veeleisend x'D]
    Nee, maar ik denk dat als je echt super goede dingen of argumenten weet te vertellen, dat de topics dan wel lang blijven hoor^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Sarcasme is ook een woord. Zij is het zoals de meeste moderators hier er blij mee dat de rellers een ban hebben. Denk je dat wij het leuk vinden om telkens maar weer mensen van de site af te gooien die zich niet weten te gedragen? Nee.

    Secasme is Sexxi woord!
    Maar dat snap ik dan ook wel. maar otg kmt dat iets te hart bij mij over..
    en daarna zij ze het ook, dat die mensen die geband zijn Wisten hoe ze over die mensen denkte enzo. en daar wou precies hetzelfde duidelijk in maken. en daar kon ik helemaal geen Sarcasme uit halen.


    Dunno ><

    ik vindt het jammer dat ze weg zijn...Ze waren wel aardig...Geluk komen ze met NIEUWJAAR!(:Y) :D) weer terug!!!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Hmmm, ik heb de gewoonte om alleen op topics te reageren die een interessante titel hebben, en een goede inhoud [/veeleisend x'D]
    Nee, maar ik denk dat als je echt super goede dingen of argumenten weet te vertellen, dat de topics dan wel lang blijven hoor^^

    Zoals deze :D


    Dunno ><

    (...)
    Secasme is Sexxi woord!
    Maar dat snap ik dan ook wel. maar otg kmt dat iets te hart bij mij over..
    en daarna zij ze het ook, dat die mensen die geband zijn Wisten hoe ze over die mensen denkte enzo. en daar wou precies hetzelfde duidelijk in maken. en daar kon ik helemaal geen Sarcasme uit halen.

    Ik weet zeker dat TOMxMYGOD het vast niet zo hard bedoelde als het bij jou aankwam.
    Maarja, ik wil hier niet over verderpraten. Ze zijn geband en daar moeten we maar mee leven.


    I recycle my thoughts.

    ik vindt het jammer dat ze weg zijn...Ze waren wel aardig...Geluk komen ze met NIEUWJAAR!(:Y) :D) weer terug!!!:D

    xX

    Als ze dan nog willen terugkomen xD

    (...)
    Ik weet zeker dat TOMxMYGOD het vast niet zo hard bedoelde als het bij jou aankwam.
    Maarja, ik wil hier niet over verderpraten. Ze zijn geband en daar moeten we maar mee leven.

    OKe. Maar als iemand ofer mijn vrienden praat, komt het altijd wat harder bij me aan.
    ja hun leven er mee, maar nu moet ik er nog mee leren leven. want Nicol gaat nu ook al weg.
    en nu moet ik egt nieuwe vrienden gaan zoken!
    anders kom ik de maand niet door >.<


    Dunno ><

    (...)
    OKe. Maar als iemand ofer mijn vrienden praat, komt het altijd wat harder bij me aan.
    ja hun leven er mee, maar nu moet ik er nog mee leren leven. want Nicol gaat nu ook al weg.
    en nu moet ik egt nieuwe vrienden gaan zoken!
    anders kom ik de maand niet door >.<

    In ieder geval, succes ermee.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Als ze dan nog willen terugkomen xD

    Ja dat wwillen ze!
    en ik weet lekker wat Sidney dan als eerste gaat doen:P


    Dunno ><