• Dat vind ik!!!!
    Want zonder Sidney en Noël is het egt saai hier!
    er worden aleen nog maar topic's geopent, ofer hun dat ze geband zijn! En daaar word ik gek van!!!
    Nu kunnen jullie gaan zegen dat dit overbodig is, en dat er genoeg leuke mensjes zijn hier. maar ike mis hun gewoon, en nu kun je ook zeggen. Dat ze het er naar hebben gemaakt. Maar Noël heeft niks gedaan!! en heeft 60 dagen Ban >.< en Sidney 30!
    en ik geef toe, ik heb meer gedaan dan Noel! en nee, nu wil ik geen ban..xD
    En nu kunt je gaan zeggen dat ik fout zit, en Bla,Bla Bla. Maar ik geeft hier een mening, dat het hier Saai is, nu. er zo veel mensen zijn Gebannen!
    En nu wil ik weten, wie er nu samen met mij zielig gaat lopen zijn, en wagten tot het her weer gezelig word!?!?!

    En Sisney zegt Dat Julie mogen ophouden met roddelen, en ze het heel laag vind. om dat nu te doen, aangezien ze niet kan antwoorden!

    En ik spreek haar op Msn, dus niet gaan denken dat ze ander Acoun t heeft ofzo!
    Want zo vals zijn ze niet!!
    Zo en Chantou heeft er ook eens iets over gezegt!!


    Dunno ><

    OKe
    TomxMYGOD.
    Ik snap hem!
    en Nee hier mag geen slotje op!
    want ik zoek iemand, die met mij zielig gaat lopen doen en wagten tot ze terug komen!(baby)

    ik ga zielig lopen doen nu, want nu heb ik niemand meer hier op quizlet


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ga [nieuwe] vrienden zoeken xD [/sarcasm]

    Nee, want. ik ken onderhad al bijna heelk Quizlet. en dat zijn al lekker mijn vrienden, en voor de rest zijn wij te geniaal. dus kunnen onze geniaaliteid niet bijhouden :P


    Dunno ><

    (...)
    ik ga zielig lopen doen nu, want nu heb ik niemand meer hier op quizlet

    Maar nu heb je mij!! :D
    Want ik ben ook in me eentje :'(
    Ja ike nicol hebben, maar die is nu dood. en is en te groot gesprek begonen op msn, met mensen die ik niet ken.
    Dus ben ik weer aleen :'(


    Dunno ><

    (...)
    Maar nu heb je mij!! :D
    Want ik ben ook in me eentje :'(
    Ja ike nicol hebben, maar die is nu dood. en is en te groot gesprek begonen op msn, met mensen die ik niet ken.
    Dus ben ik weer aleen :'(

    :D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    En nu is deze topic ook al dood!
    Ik zij tog. het is dood zinder hun!!!!(baby)


    Dunno ><

    Ik kende hun niet echt,
    maar ik moet toegeven dat het hier inderdaad stiller is xD


    Let the Night embrace you

    Ik voel mij nu echt wel alleen hier op quizlet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kende hun niet echt,
    maar ik moet toegeven dat het hier inderdaad stiller is xD

    uhu, ik ken hun ook nii echt alleen weet ik da een paar van hun anti-JB zijn/waren xD
    ma tis dus wel echt stiller op 't forum nu..
    && het is gwn laag om er nu over te roddelen als ze nii kunne reagere..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    uhu, ik ken hun ook nii echt alleen weet ik da een paar van hun anti-JB zijn/waren xD
    ma tis dus wel echt stiller op 't forum nu..
    && het is gwn laag om er nu over te roddelen als ze nii kunne reagere..

    Daar weet ik dus weer niks van:P
    Duh, het is gewoon stilelr, want hun warne degene die hier leven maakten!
    En ik roddel niet. ik zeg alen dat ik hun mis, en dat weten hun zelf ook wle!


    Dunno ><

    Alsjeblieft zeg : D. Er zijn hier genóeg mensen op quizlet die vast enorm aardig blijken te zijn. Niet heel je leven hangt van hen af. =]


    I recycle my thoughts.

    Btw, ik zal dat foutje in de titel wel even wijzigen :')


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Daar weet ik dus weer niks van:P
    Duh, het is gewoon stilelr, want hun warne degene die hier leven maakten!
    En ik roddel niet. ik zeg alen dat ik hun mis, en dat weten hun zelf ook wle!

    ja, we hebbe in de zomervakantie zo 4 x ofzow een nieuw topic zitte aanmake dat anti-JB was :P was wel cool, tot meer dan de helft van die peoples een ban hadde gekrege..
    && ik zit nii héél veel op het forum, maar kmerk wel da er veel minder interesante topics zijn enzow..
    is nogal boring ofzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Alsjeblieft zeg : D. Er zijn hier genóeg mensen op quizlet die vast enorm aardig blijken te zijn. Niet heel je leven hangt van hen af. =]

    Bij mij wel:P
    Want Sid is mijn twinsista hiero!
    Maar turlijk zijn hier ook andere leuke mensen. maar dat betekend nog niet dat het een feit is dat het hier stiller is. want dat is gewoon zo ;)


    Dunno ><

    En wat was er foud in mijn title dan?
    Sorry, heb ik dan niet gemerkt nemelijk :P


    Dunno ><

    (...)
    Bij mij wel:P
    Want Sid is mijn twinsista hiero!
    Maar turlijk zijn hier ook andere leuke mensen. maar dat betekend nog niet dat het een feit is dat het hier stiller is. want dat is gewoon zo ;)

    Die zogenaamde "stilte" bevalt me goed hoor =). Geef toe, zonder al dat ruziegezoek is het veel leuker om het forum eens 'n keer te bezoeken. En die ruzies kwamen toch ineens uit het niets, en kwamen door nogal kinderachtig gedrag.


    I recycle my thoughts.